Nee, denk groter dan alleen Londen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef ranja het volgende:
nog een keer Streets of London van Ralph McTell?
Rrrrrrrright.quote:
quote:Waarom mollen jullie niks? (5x)
Alles is nog heel.
Waarom mollen jullie niks?
En jullie zijn met zoveel!
Waarom mollen jullie niks?
Nog tien tellen!
10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,rellen!
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...quote:
Ik wens de wel aanwezigen dan weer veel succes...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...
Thnx Burnett !!! We noteren hem dan ook alvast. Nog iets langer dan 11 weken te gaan :-)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
Effen wat anders, de heren van DE Nationale Popquiz zijn wakkergeschud..., met potlood staat de zondag van de wintertijd in de agenda...
Mooi commentaar op YouTube bij I predict a riot:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:04 schreef MadMaster het volgende:
'I Predict A Riot' of 'Panic' passen wel in de top 10, maar dit is qua titel, denk ik, de #1...
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:02 schreef Mark het volgende:
[..]
Mooi commentaar op YouTube bij I predict a riot:
I was watching the news with my wife last night. "It looks like the Kaiser Chiefs were right." I said.
"Yeah, very funny," she replied. "I Predict A Riot."
I said, "No... Everyday I Love You Less And Less."
Nederlands 1 woordquote:
Ja het was al wel duidelijk dat niemand het wist.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:56 schreef MadMaster het volgende:
En binnen 7 minuten na het geven van een hint werd de vraag gesloten...
Lekker bandje, erg krautrock sounding.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Ken ze niet, maar dat moet 'Holy Fuck' zijn...
Fantastische live-band ookquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef bartrid het volgende:
[..]
Lekker bandje, erg krautrock sounding.
quote:
Jesus Hitlerquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Doe nog maar 5 op één of andere manier 'heilige' uitvoerenden/bands...
We zijn weer open...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:10 schreef Burnett het volgende:
[..]
Jesus Hitler
Demigod
The God Machine
Jesus Jones
Kesus and the mary chain
Da's 1 joker te weinig...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Eddie Vedder
Jimi Hendrix
Bob Dylan
John Lennon
Robert Smith
Mick Jagger
Keith Richards
Iggy Pop
Michael Jackson
David Bowie
Marc Bolan
Stop de tijd en ik zet 2 jokers in...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was dan ook een gok, de andere 2 weet ik nu wel, denk ik...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:49 schreef Burnett het volgende:
ps2: ik herkende zelf die uiterst rechtse niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |