Waarom pesten jullie mij!!.. *huilie huilie*quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom laat je AchJa niet een nieuw topic openen?
Sam dacht slim te zijn. Vervolgens: backfire.....quote:
Oh sorry, plank misgeslagen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef AchJa het volgende:
Wtf... zou ik hem net posten... kan het niet.
User die het volmaakt maakt het nieuwe topic. En volgens mij was jij dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom pesten jullie mij!!.. *huilie huilie*
..
Daarom dus
Wist ik, en ik weet ook inderdaad dat ik de regels aan m'n laars heb gelapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
User die het volmaakt maakt het nieuwe topic. En volgens mij was jij dat niet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh sorry, plank misgeslagen?
Achja googlet *plank misgeslagen*
Helaas.......... Mislukt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wist ik, en ik weet ook inderdaad dat ik de regels aan m'n laars heb gelapt.
Wou Achja gewoon ff terug pakken
Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef Pumatje het volgende:
Dus dit gaat de boeken in als Samthegreat die niet begrijpt wat je met een vol SC moet doen![]()
prima.. go on
Cijfers he, dat is het belangrijkste ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef Pumatje het volgende:
de naam hetzelfde, de foto.. het is een wonder dat het cumulatief klopt
quote:Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..
Nu we om elkaar gelachen hebben kan het topique dicht en gaat de eer naar Achja
o, ja prima.. als spuit je het hele topic vol.. als er weer een niewe komt ... primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..
Nu we om elkaar gelachen hebben kan het topique dicht en gaat de eer naar Achja
Puma, peper in de reet dan maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:34 schreef AchJa het volgende:
Puma wel... Ik kan de volgende niet openen in de chain als deze nog open is.
Kom we gaan baggeren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hah ha defnsie is voor minkukels!1 oorlogg is stom! :S
Echt wel, en leren doe je ook niet want dit is al de zoveelste keer dat je een topic opent die jij niet hoort te openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Echt wel, en leren doe je ook niet want dit is al de zoveelste keer dat je een topic opent die jij niet hoort te openen.
Daarbij komt ook nog eens een gebrek aan creativiteit, aangezien je geeneens je eigen TT kunt verzinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De zoveelste keer, wauw.. de 2e :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: as I stated before, was dit niet echt serieus maar puur om een beetje irritant te zijn en Achja terug te pakken..
En ook ik wacht op een slotje, alleen Puma schiet maar niet op
Voor het gebrek aan creativiteit heb ik geen excuus, sorry.
Hoe heb ik 6 jaar Atheneum gedaan als ik niet kan leren btw![]()
EDIT:
Oh je bedoelde er niks mee ..![]()
Zeker de 3e als het niet meer is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De zoveelste keer, wauw.. de 2e
Overigens: as I stated before, was dit niet echt serieus maar puur om een beetje irritant te zijn en Achja terug te pakken..
Voor het gebrek aan creativiteit heb ik geen excuus, sorry
Evidence, or it didn't happen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Zeker de 3e als het niet meer is.
Al die Edits
ik zag het zelf gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Evidence, or it didn't happen.
En beter te snel íets dan te langzaam een lulverhaal
Is allang leegeplunderd door de poldermaffia...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Nu moet ik gvd toch naar mijn "Gladio" voorraad...
WHAAAAAA-HA-HA-HAquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
Zit die arme jongen toch niet zo te pesten. Laat Puma eerst maar eens in actie komen, die is weer zo traag als een slak in een teerton.
* samthegreat5 googlet slak in teerton
Als ik mod was geweest had hij niet eens de kans gekregen om het topic te openenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
Zit die arme jongen toch niet zo te pesten. Laat Puma eerst maar eens in actie komen, die is weer zo traag als een slak in een teerton.
* samthegreat5 googlet slak in teerton
Waar doel je op beste m.k ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Als ik mod was geweest had hij niet eens de kans gekregen om het topic te openen
Weer een edit........quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar doel je op beste m.k ..
Want, de enige optie die ik open zie is: een ban
Een mod zal je dus wel nooit geweest zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waar doel je op beste m.k ..
Want, de enige optie die ik open zie is: een ban
Geheel correct..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Een mod zal je dus wel nooit geweest zijn
Problemen mee?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet......quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
Tsjonge zagen jullie dat staaltje toverkunst ook?
Aanbidders.. yes!quote:
Dan moet je eens een andere PI gebruiken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar dat wou ik helemaal niet
Oh, nu denken ze volgens jou: ''laten we die retard maar met rust laten''quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je eens een andere PI gebruiken.
* AchJa googled retardquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, nu denken ze volgens jou: ''laten we die retard maar met rust laten''?
Dat zijn je eigen woorden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, nu denken ze volgens jou: ''laten we die retard maar met rust laten''?
Iets zegt me dat je het te ver doorgevoerd hebtquote:
Wat zouden we moeten zonder een beetje zelfspot ..quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Iets zegt me dat je het te ver doorgevoerd hebt
Dat dus!quote:Wat zouden we moeten zonder een beetje zelfspot ..
Voldoet Pitt bier ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:02 schreef hoogvlieger het volgende:
Kan iemand me ff een koud biertje sturen. Geen zin om naar beneden te lopen.
Correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zouden we moeten zonder een beetje zelfspot ..
BBC lijkt me spannender op dit moment.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Stelt dat Sucker Punch nog wat voor of is het waste of time om die te gaan kijken?
Dat real live police bashen zeker?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BBC lijkt me spannender op dit moment.
Ik vond het helemaal niks...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef hoogvlieger het volgende:
Stelt dat Sucker Punch nog wat voor of is het waste of time om die te gaan kijken?
Ik vind hem goedquote:
Ik gok dat de politie de komende uren de schade wel gaat inhalen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat real live police bashen zeker?
Geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat de politie de komende uren de schade wel gaat inhalen.
Even niet om het eoa, maar waarom doe jij altijd die lach smiley meeposten? Je lijkt tong wel met zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Ophangen aan de pik moeten ze ze..
Zie de editquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Even niet om het eoa, maar waarom doe jij altijd die lach smiley meeposten? Je lijkt tong wel met zijn, of Bansheeboy met zijn
².
Omdat de Confedereerde Staten zich afgesplits hadden van de Verenigde Staten, hun leger had in het begin nog geen eigen uniformen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zie de edit
Ik weet het niet, die PI heb ik in ONZ opgedaan.
Kan iemand me trouwens vertellen waarom en de rebs en de union officieren allebei blauwe uniformen dragen?
Ah, vandaar.. thanks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef Clan het volgende:
[..]
Omdat de Confereerde staten zich afgesplits hadden van de Verenigde Staten, hun leger had in het begin nog geen eigen uniformen.
Vet om gelijk te krijgen.quote:
Je kunt het er ook voor kiezen om dat niet te doen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zie de edit
Ik weet het niet, die PI heb ik in ONZ opgedaan. Misschien wordt het inderdaad tijd voor een andere.
Maar het is zo samenvattend van je postquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt het er ook voor kiezen om dat niet te doen...
Bestaat er ook een lasergun PI?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:34 schreef Esses het volgende:
[..]
Maar het is zo samenvattend van je post
Ga ik aanvragen!quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
the police in london with be using persil tonight with the water cannons...
....to stop the coloured running.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
the police in london with be using persil tonight with the water cannons...
....to stop the coloured running.
Dan moet je ook maar even de fotosoeps in het NWS topic bekijken.quote:
De waterwerpers zijn eind jaren 50 afgestoten. Volgens de regering was inzet inhumaan. Afgelopen jaar verscheen er een bericht dat er "wettelijks niks tegen is als de politie ze weer zouden aanschaffen". Ik heb alleen geen idee of dat ook gedaan is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
![]()
Overigens schijnen daar niet eens waterkanonnen te zijn... Maar je kunt toch wel wat crashtenders scoren imo? Of denk ik weer teveel des onderofficiers.
Bepantsering... Ze schieten daar toch niet met AT wapens? Meubel wat kippengaas tegen de ramen en voorwaarts. Hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De waterwerpers zijn eind jaren 50 afgestoten. Volgens de regering was inzet inhumaan. Afgelopen jaar verscheen er een bericht dat er "wettelijks niks tegen is als de politie ze weer zouden aanschaffen". Ik heb alleen geen idee of dat ook gedaan is.
Crashtenders hebben geen bepantsering. Die zullen ze dus wel niet gaan gebruiken.
Macgyver is trots op jequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bepantsering... Ze schieten daar toch niet met AT wapens? Meubel wat kippengaas tegen de ramen en voorwaarts. Hoe moeilijk kan het zijn.
Voor ons niet moeilijk. Maar ja..........quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bepantsering... Ze schieten daar toch niet met AT wapens? Meubel wat kippengaas tegen de ramen en voorwaarts. Hoe moeilijk kan het zijn.
Don't use Bieber.quote:
Hoi Maitje!quote:
Wij zijn dermate open en transparant en respectvol dat wij het accepteren als iemand uit de kast komt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
FF over de kmar en homo's... Telt u met me mee?
[ afbeelding ]
Wat een politiek correct antwoord.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Wij zijn dermate open en transparant en respectvol dat wij het accepteren als iemand uit de kast komt.
NOOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je haar niet kent...
Verry Good! Beetje moe. Met jou?quote:
Mooie foto!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:04 schreef AchJa het volgende:
FF over de kmar en homo's... Telt u met me mee?
[ afbeelding ]
Idem. Ik kruip zo het bed in.quote:
Esses kan dat, hij weet jou ook feilloos een boete aan te smeren met een onderbouwing waarvan je jezelf toch schuldig gaat voelen.quote:
Wmb had die kutboot moeten zinken. Ik heb absoluut geen probleem met homo's. Echter dienen ze niet in uniform zichzelf zo te kijk te zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef m.k het volgende:
Ik had toch verwacht dat er hier commentaar zou komen op het feit dat ze in uniform staan op die boot
Maak me dan ook even wakker als je wil.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jupp.. ik ga het ook niet te laat op.. half 6 eruut morgenochtend.
Haha is goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maak me dan ook even wakker als je wil.
quote:
Als Maitje toch op dat tijdstip uit bed kruipt kan ze mij toch wel even wakker maken?quote:
Moet ze je gaan optelefoneren (contaminatie) ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Maitje toch op dat tijdstip uit bed kruipt kan ze mij toch wel even wakker maken?
quote:
Geheel juist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij heeft het er zelf naar gemaakt, sorry Sam!
Een tlnt die mijn leven zuur gaat maken moet nog geboren worden...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Wacht maar .. ooit zal ik luitenant zijn en dan zoek ik jouw cie op en ga ik jouw leven zuur maken.
gnagna
Hij is geboren, alleen gaat deze geen KMA doen maar medische biologie. Daarna zien we wel verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een tlnt die mijn leven zuur gaat maken moet nog geboren worden...![]()
Kom maar eens buurten als je kolonel bent, dan praten we verder.
Derhalve zul je mij het leven nooit zuur maken. Overigens zou ik het wel grappig vinden als je het ging proberen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hij is geboren, alleen gaat deze geen KMA doen maar medische biologie. Daarna zien we wel verder ..
Jij googled niet in de toekomst, derhalve een "D" op het eind.quote:Overigens: het is persoonsvorm tegenwoordige tijd dus geen ''googled'' maar ''googlet''..
Je bedoelt als in ''Samthegreat has googled contamination''?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Derhalve zul je mij het leven nooit zuur maken. Overigens zou ik het wel grappig vinden als je het ging proberen.
[..]
Jij googled niet in de toekomst, derhalve een "D" op het eind.
Je probeert maar een end weg. Kweek eens wat vel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt als in ''Samthegreat has googled contamination''?
Hm, je zou het grappig vinden he.. grappig. Alleen al daarom moet ik het proberen
Nee je bent de enigequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Even serieus: ik gok dat velen met mij die spuit11 uitdrukking nog nooit hebben gehoord
Toegevoegd op to do lijstje: Achja het leven zuur makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je probeert maar een end weg. Kweek eens wat vel.
Alsof ik dat zou moeten googlen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Toegevoegd op to do lijstje: Achja het leven zuur maken
Voor eeuwig en altijd (tautologie!) mijn enige doel in het leven.
Achja googlet tautologie
Alsof je dat niet zou moeten googlenquote:
Probeer je nu indruk te maken met Nederlands lesjes van 6 VWO?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet zou moeten googlen
Pleonasme!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alsof je dat niet zou moeten googlen
* m.k googlet neus van kist in aarsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef m.k het volgende:
Ga denk ik maar eens "True Grid"kijken
* samthegreat5 Googlet True Grid
Doe dat gerust niet idd, daar heb ik geen verstand van. Maar je gaat mij het leven "zuur" maken als jij luitenant bent, dus ik ben benieuwd. Ga je ook over elektronen ouwehoeren als we moeten schieten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Laat me nou niet ingewikkeld gaan doen met verschillende energieniveau's en K-vangst van elektronen, anders heb jij straks een boel te googlen
Ja, tegen jou wel. Krijg jij slechtere scoresquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dat gerust niet idd, daar heb ik geen verstand van. Maar je gaat mij het leven "zuur" maken als jij luitenant bent, dus ik ben benieuwd. Ga je ook over elektronen ouwehoeren als we moeten schieten?
Eer hij gaat schieten hebben we allemaal al lang laserpistolen dus dan heeft hij wel wat te lullen over elektronen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe dat gerust niet idd, daar heb ik geen verstand van. Maar je gaat mij het leven "zuur" maken als jij luitenant bent, dus ik ben benieuwd. Ga je ook over elektronen ouwehoeren als we moeten schieten?
Tegen de tijd dat deze jongen "scores" moet halen moet je een DeLorean van stal halen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, tegen jou wel. Krijg jij slechtere scores
Nouja, elektronen hebben er niet zo veel mee te maken. Meer fotonen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Eer hij gaat schieten hebben we allemaal al lang laserpistolen dus dan heeft hij wel wat te lullen over elektronen.
5VWOquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Royyy het volgende:
[..]
Probeer je nu indruk te maken met Nederlands lesjes van 6 VWO?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, elektronen hebben er niet zo veel mee te maken. Meer fotonen.
..quote:
Topic volspammen want KutTTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wtf zijn julie nou aan het doen
Tuurlijk snap ik dat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
..Schurk.
Overigens is dat ''leven zuur maken'' geklets onzin(dat snapte jij ook
).
Dan ken je de huidige officieren niet...quote:Mij lijkt het van een officier juist een domme zet om je Non-comms van je te distantiëren.. lekkere werkomgeving heb je dan.
Vertel ouwe rot..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat.
[..]
Dan ken je de huidige officieren niet...
Dom ouwehoeren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wtf zijn julie nou aan het doen
Er zijn een hoop jonge officieren die dusdanig geindoctrineerd worden op de KMA dat zij god zijn en ook boven onderofficieren staan. Ja, dat klopt in rang, echter in ervaring moeten ze hun vreetsteentjes ff op elkaar houden.quote:
True...True...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Op dit topic hoorde al lang een slotje
Dat is dan vooral iets wat speelt bij de langmodellers want tot nu toe is het vooral andersom bij ons. Maar misschien is dat ook een beetje mijn persoonlijk instelling...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn een hoop jonge officieren die dusdanig geindoctrineerd worden op de KMA dat zij god zijn en ook boven onderofficieren staan. Ja, dat klopt in rang, echter in ervaring moeten ze hun vreetsteentjes ff op elkaar houden.
Komt meestal wel goed hoor.
U is officier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:38 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat is dan vooral iets wat speelt bij de langmodellers want tot nu toe is het vooral andersom bij ons. Maar misschien is dat ook een beetje mijn persoonlijk instelling...
In opleidingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
U is officier?
Maar hangt idd af van de instelling van de persoon zelf. Als ik een "verse" officier op mijn bordje krijg is het maar net hoe hij zich opstelt. Als hij meteen begint te blaaskaken ben ik daar vrij snel klaar mee.
Hm, ok.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn een hoop jonge officieren die dusdanig geindoctrineerd worden op de KMA dat zij god zijn en ook boven onderofficieren staan. Ja, dat klopt in rang, echter in ervaring moeten ze hun vreetsteentjes ff op elkaar houden.
Komt meestal wel goed hoor.
Daarom ook nu medische biologie en proberen bij de NATRES binnen te komen en dan later, wie weet..quote:
Zo zwart wit moet je het niet zien. Als jij de capaciteiten hebt om officier te worden moet je het doen. Ook onderofficieren staan voor hetzelfde, ook ik was als jong broekie verantwoordelijk voor een PRTL chauffeur die 13 jaar ouder was als mij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ok.
Ja dat gesprek heb ik ooit gehad met een vriend van me die ook in dienst wilde net zoals ik.
Hij zei al van: dan kom je daar en dan sta je straks (ik als nu 17-jarige) als 21-jarige officier voor ouwe rotten.
Sorry, moet ff: dan ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zo zwart wit moet je het niet zien. Als jij de capaciteiten hebt om officier te worden moet je het doen. Ook onderofficieren staan voor hetzelfde, ook ik was als jong broekie verantwoordelijk voor een PRTL chauffeur die 13 jaar ouder was als mij.
Ben kortmodeller, heb hiervoor een studie op de universiteit gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daarom ook nu medische biologie en proberen bij de NATRES binnen te komen en dan later, wie weet..]/quote]
Lijkt me wel het beste. Dan ben je 21 als je begint aan de KMA en je hebt al veel meer levenservaring.
Je zou ook kunnen overwegen om eerst soldaat te worden. Achteraf wel spijt van dat ik dat niet gedaan heb. Maar toen ik net van het VWO afkwam wist ik echt nog niet dat ik nu dit wou gaan doen.
[quote] Hoeveelste jaar zit je nu, en ben je lang modeler?
Link, want luiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:49 schreef Clan het volgende:
Zo, ik heb, in meerdere topics, even flink wat leesvoer voor jullie neergezet, zo hebben jullie in de vrije tijd wat te doen
Bron? en onderbouwing?quote:
Of het zou kloppen wat ik zeg... Gekker moet het niet worden!quote:Hm, het zal inderdaad wel kloppen wat je zegt dan.
Nou nou zeg ..quote:[..]
Of het zou kloppen wat ik zeg... Gekker moet het niet worden!
Ik probeer hier jou serieus een antwoord te geven. Is het niet interessant? Dan moet je dat meteen zeggen, dan kap ik er mee.
"Het zal wel kloppen wat je zegt"... Alsof er niets klopt van wat ik zeg. Maar misschien lees ik "anders".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou nou zeg ..
Ik geloof je juist aan de hand van je autoriteit, ik zeg ook: ''als jij het zegt, dan...''
Ga aan het werk man... "Want lui" heb ik een broertje dood aan.quote:
Ja sergeant majoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
"Het zal wel kloppen wat je zegt"... Alsof er niets klopt van wat ik zeg. Maar misschien lees ik "anders".
[..]
Ga aan het werk man... "Want lui" heb ik een broertje dood aan.
* AchJa googled broertje dood
Nogmaals, doe eens onderbouwen... Ik kom uit Friesland dus mijn Nederlandse zinsopbouw wil nog wel eens spaak lopen met het ABN.quote:
Als/dan: Het is groter of kleiner dan en evenveel als. Simpelste taalregel ooit.quote:
Deze jongen was me voor ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef hcwp het volgende:
[..]
Als/dan: Het is groter of kleiner dan en evenveel als. Simpelste taalregel ooit.
Ik/mij: Maak de zin langer, dan hoor je het. Hij is groter dan ik (ben).
Verder; taalnazi's op fora: -1. Ik ben zelf ook redelijk van het correcte taalgebruik, maar het slaat een discussie altijd zo dood.
Dus? Betrokkene is ouder in leeftijd wat in de zin staat...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:05 schreef hcwp het volgende:
[..]
Als/dan: Het is groter of kleiner dan en evenveel als. Simpelste taalregel ooit.
Ik/mij: Maak de zin langer, dan hoor je het. Hij is groter dan ik (ben).
Verder; taalnazi's op fora: -1. Ik ben zelf ook redelijk van het correcte taalgebruik, maar het slaat een discussie altijd zo dood.
Een persoon is 'even oud als' en 'ouder dan' Klaarrrrrrr.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus? Betrokkene is ouder in leeftijd wat in de zin staat...
Leg mij maar uit waarom ik het fout doe.
Ik ben groter dan hij (is).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Vortix het volgende:
[..]
Een persoon is 'even oud als' en 'ouder dan' Klaarrrrrrr.
Een stukje eigen initiatief is oude stomp blijkbaar vreemd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus? Betrokkene is ouder in leeftijd wat in de zin staat...
Leg mij maar uit waarom ik het fout doe.
En wat wordt het dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:12 schreef Vortix het volgende:
[..]
Een persoon is 'even oud als' en 'ouder dan' Klaarrrrrrr.
Owh, succesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Vortix het volgende:
Iemand is even oud als ik (ben).
En iemand is ouder dan ik (ben).
Maar genoeg taalnerderij. Ik ga even wat robots kapotknallen in Vanquish en daarna slapen.
En waarom kan "als mij" dan niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:22 schreef Vortix het volgende:
Iemand is even oud als ik (ben).
En iemand is ouder dan ik (ben).
Maar genoeg taalnerderij. Ik ga even wat robots kapotknallen in Vanquish en daarna slapen.
Want je kan niet ''Groter als mij ben'' zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waarom kan "als mij" dan niet?
fragse trouwens!
Niet toegestaan, nou goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mag het of mag het niet. Want met "negatief" keur je het weer goed...
Roger, ik ben nooit te oud om te leren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet toegestaan, nou goed
Ah, gefeliciteerd
Nou moet je het alleen nog merken als je het fout doet in de praktijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Roger, ik ben nooit te oud om te leren!
Ja dat heb ik wel gedaan, echter ben ik ook niet te belazerd om jou serieus te nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je begint tenminste niet te bitchen
Hehe, mooizo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel gedaan, echter ben ik ook niet te belazerd om jou serieus te nemen.
Ok, nog speciale plannen ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:45 schreef AchJa het volgende:
3 weken, dan vind ik het wel weer genoeg.
Met de maten (kinderen) vertoeven in eoa vakantiepark begreep ik van mijn wederhelft... Ik hou dat niet zo bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, nog speciale plannen ofzo?
Of gewoon lamballen?
Hmmmm.. Achja noemde je zo traag als een slakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Pumatje het volgende:
Misschien had ik dit topic moeten sluiten hmmmm.....
I don't care
T is al weer bijna vol, maar laat die halve gare niet nog een kut topic openen!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:13 schreef Pumatje het volgende:
Misschien had ik dit topic moeten sluiten hmmmm.....
I don't care
De slager is een NSB'er! De slager is een NSB'er!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hmmmm.. Achja noemde je zo traag als een slak
Is de geit al gemolken dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
De slager is een NSB'er! De slager is een NSB'er!
Dat constante gebash op mij! JIJ!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef m.k het volgende:
[..]
T is al weer bijna vol, maar laat die halve gare niet nog een kut topic openen!
T was meer gericht aan Puma, jij kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat constante gebash op mij! JIJ!!!
AchJa ligt al te snurkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat constante gebash op mij! JIJ!!!
Ik ga lekker de laatste post krijgen en dan de eer afgeven aan Achja om het goed te maken!
Nee, ik ben immers een halvegare geboren en dat zal ik ook blijvenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:24 schreef m.k het volgende:
[..]
T was meer gericht aan Puma, jij kan er niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik ben immers een halvegare geboren en dat zal ik ook blijven
Anders dan kuttopics openen kan ik ook niet
Maar je bedoelt er verder niks mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Nee hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:30 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar je bedoelt er verder niks mee toch?
It's not the matter of not caring..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hmmmm.. Achja noemde je zo traag als een slak
Wise words my predator animal..quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
It's not the matter of not caring..
it's a matter of not giving a damn
Kijk uit malloot een kokosnoot!quote:
Ovide en z'n vriendenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga mn warme rukbunker weer opzoeken. Truste.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wise words my predator animal..
Ze heeft je in police uniform ontbijt op bed gebracht?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 05:34 schreef Cobra4 het volgende:
Maitje, bedankt voor het wakker maken.
Nu pas?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef Thaboel het volgende:
Maar eens aan Generation kill begonnen
Jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:02 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Zou het leger de rellen in engeland beter aankunnen dan de politie?
Het boek of de serie? Boek is namelijk ook zeker de moeite waard!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:10 schreef Thaboel het volgende:
Maar eens aan Generation kill begonnen
Hallonquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja
Hoger geweldsspectrum gewend, tevens: morgen/middag
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:39 schreef hcwp het volgende:
[..]
Het boek of de serie? Boek is namelijk ook zeker de moeite waard!
boterham met grillworst van de slagerquote:
Is het zo erg jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef m.k het volgende:
[..]
boterham met grillworst van de slager
[ afbeelding ]
Zo goed juistquote:
Miljoenmiljardquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga is een poging doen tot een ei bakken.. hoe hoog moet het vuur?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga is een poging doen tot een ei bakken.. hoe hoog moet het vuur?
Wattt.. dat krijg je als je ouders altijd kokenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wattt.. dat krijg je als je ouders altijd koken
Ik kan wel wat gaan proberen en het huis opblazen opzich.
Als ik niet meer terug kom is het jouw schuld!
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Pumatje het volgende:
dude..
je maakt een ei ook in de magnetron.. niet in een pan op het vuur....
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:10 schreef Pumatje het volgende:
dude..
je maakt een ei ook in de magnetron.. niet in een pan op het vuur....
Serieus wel is gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
gewoon hele eitje ( of als je heel veel honger hebt 2 of 3.. ) in een mandje in de magnetron ( let erop dat het mandje niet van metaal is ) . magnetron op hoogste standje.. 3 minuten en je hebt heerlijke eitjes! Enjoy
hij had het over een ei bakkenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef Pumatje het volgende:
gewoon hele eitje ( of als je heel veel honger hebt 2 of 3.. ) in een mandje in de magnetron ( let erop dat het mandje niet van metaal is ) . magnetron op hoogste standje.. 3 minuten en je hebt heerlijke eitjes! Enjoy
Waarom dan ook 16 kmquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:45 schreef m.k het volgende:
Na een maand pauze even 16 km op mijn nieuwe hardloop schoenen gedaan. Blaren everywhere!
Omdat ik het kan, en jij kan ook makkelijk 10quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom dan ook 16 km
Ik ga zo even 5.2 doen ..
Hm, ik loop die 5.2 nog niet continu hard. 2 looppauzes van 1 á 2 minuten er in. Jij dan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Omdat ik het kan, en jij kan ook makkelijk 10
16 km in een keer door. Je moet ook niet stoppen, n beetje doorbijten moet je wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ik loop die 5.2 nog niet continu hard. 2 looppauzes van 1 á 2 minuten er in. Jij dan?
Hm. Ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen, ren nu ongeveer 6 weken achter elkaar weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:07 schreef m.k het volgende:
[..]
16 km in een keer door. Je moet ook niet stoppen, n beetje doorbijten moet je wel.
Wat heb je zoal op het oog?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:44 schreef Erasmo het volgende:
Avond bdeffers.
Maar eens een nieuwe mediaspeler uitzoeken vanavond
Eminent 7080. Ding kan torrents aan en je kunt er makkelijk andere harde schijven aan hangen. Ding is voornamelijk voor de kazerne en het varen.quote:
Ziet er goed uit, al zit 820 GB wel snel vol. maar je kan tegenwoordig prima een 1of 2 TB schijfje in een externe behuizing gooien.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Eminent 7080. Ding kan torrents aan en je kunt er makkelijk andere harde schijven aan hangen. Ding is voornamelijk voor de kazerne en het varen.
Zo, terug van 5.2km in 29 minutenquote:Na zes weken nog geen vijf km kunnen rennen? Welk training schema gebruik jij dan?
Als je HD films gaat downloaden gaat zo'n schijfje snel vol hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Af en toe die schijf opruimen kan ook geen kwaad natuurlijk.
Kijk! Wat commentaar op Fok wel niet kan doen. Nu haal je het wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo, terug van 5.2km in 29 minuten
Effe douchen..
Het is eigenlijk inderdaad puur psychologisch. Zo lang er niks pijn gaat doen gewoon doorrennen tot je er bij neervaltquote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk! Wat commentaar op Fok wel niet kan doen. Nu haal je het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |