Waarom pesten jullie mij!!.. *huilie huilie*quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
Waarom laat je AchJa niet een nieuw topic openen?
Sam dacht slim te zijn. Vervolgens: backfire.....quote:
Oh sorry, plank misgeslagen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef AchJa het volgende:
Wtf... zou ik hem net posten... kan het niet.
User die het volmaakt maakt het nieuwe topic. En volgens mij was jij dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom pesten jullie mij!!.. *huilie huilie*
..
Daarom dus
Wist ik, en ik weet ook inderdaad dat ik de regels aan m'n laars heb gelapt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
User die het volmaakt maakt het nieuwe topic. En volgens mij was jij dat niet.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh sorry, plank misgeslagen?
Achja googlet *plank misgeslagen*
Helaas.......... Mislukt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wist ik, en ik weet ook inderdaad dat ik de regels aan m'n laars heb gelapt.
Wou Achja gewoon ff terug pakken
Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:30 schreef Pumatje het volgende:
Dus dit gaat de boeken in als Samthegreat die niet begrijpt wat je met een vol SC moet doen![]()
prima.. go on
Cijfers he, dat is het belangrijkste ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef Pumatje het volgende:
de naam hetzelfde, de foto.. het is een wonder dat het cumulatief klopt
quote:Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..
Nu we om elkaar gelachen hebben kan het topique dicht en gaat de eer naar Achja
o, ja prima.. als spuit je het hele topic vol.. als er weer een niewe komt ... primaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lees hierboven, ik begreep het wel, ik wilde alleen ff Achja terugpakken..
Nu we om elkaar gelachen hebben kan het topique dicht en gaat de eer naar Achja
Puma, peper in de reet dan maarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:34 schreef AchJa het volgende:
Puma wel... Ik kan de volgende niet openen in de chain als deze nog open is.
Kom we gaan baggeren!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:35 schreef Nibb-it het volgende:
Hah ha defnsie is voor minkukels!1 oorlogg is stom! :S
Echt wel, en leren doe je ook niet want dit is al de zoveelste keer dat je een topic opent die jij niet hoort te openen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef m.k het volgende:
[..]
Echt wel, en leren doe je ook niet want dit is al de zoveelste keer dat je een topic opent die jij niet hoort te openen.
Daarbij komt ook nog eens een gebrek aan creativiteit, aangezien je geeneens je eigen TT kunt verzinnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De zoveelste keer, wauw.. de 2e :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: as I stated before, was dit niet echt serieus maar puur om een beetje irritant te zijn en Achja terug te pakken..
En ook ik wacht op een slotje, alleen Puma schiet maar niet op
Voor het gebrek aan creativiteit heb ik geen excuus, sorry.
Hoe heb ik 6 jaar Atheneum gedaan als ik niet kan leren btw![]()
EDIT:
Oh je bedoelde er niks mee ..![]()
Zeker de 3e als het niet meer is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
De zoveelste keer, wauw.. de 2e
Overigens: as I stated before, was dit niet echt serieus maar puur om een beetje irritant te zijn en Achja terug te pakken..
Voor het gebrek aan creativiteit heb ik geen excuus, sorry
Evidence, or it didn't happen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Zeker de 3e als het niet meer is.
Al die Edits
ik zag het zelf gebeurenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Evidence, or it didn't happen.
En beter te snel íets dan te langzaam een lulverhaal
Is allang leegeplunderd door de poldermaffia...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef AchJa het volgende:
Nu moet ik gvd toch naar mijn "Gladio" voorraad...
WHAAAAAA-HA-HA-HAquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef AchJa het volgende:
Zit die arme jongen toch niet zo te pesten. Laat Puma eerst maar eens in actie komen, die is weer zo traag als een slak in een teerton.
* samthegreat5 googlet slak in teerton
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |