abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:42:41 #211
207372 bastibro
I`ll get there
pi_100521612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij zegt dat hij er iets aan gaat doen, maar je weet dus niet wat. Dat kan kloppen, want hij zegt ook nergens dat hij er iets aan gaat doen.
Wilders heeft wel degelijk oplossingen. Zijn jullie die vergeten ofzow . .
Ze zijn nog erg simpel ook. Namelijk dat zij die aan de lopende band de wet overtreden het land worden uitgeknikkerd.
Niks moeilijks aan.
pi_100521673
Mooi om te zien dat de linksen eerst moord en brand schreeuwden toen Wilders aan de macht ( as if :') ) kwam en nu massaal roepen dat hij niks doet :') hypocriet much, tijger_m ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2011 19:44:23 ]
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:44:36 #213
3542 Gia
User under construction
pi_100521705
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

Maar rechtens zijn ze nog steeds gelijk. Recht is geobjectiveerd van de persoon.
Uhuh, zolang ze (nog) de Nederlandse nationaliteit bezitten, zijn ze gelijk.
Maarrrrr, we zouden natuurlijk een wet kunnen maken die bepaalt dat iemand die zich schuldig gemaakt heeft aan ernstig crimineel gedrag in Nederland en meerdere nationaliteiten bezit, de Nederlandse in moet leveren. Ze krijgen vervolgens na hun gevangenisstraf keurig een verblijfsvergunning en zijn dan nog uitsluitend (whatever) niet-Nederlander.

Met alle gevolgen van dien.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:49:15 #214
207372 bastibro
I`ll get there
pi_100521932
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo, en nu Wilders al meer dan een jaar min of meer onderdeel is van het kabinet heeft hij....wat precies gedaan tegen dit soort luitjes? Ah ja, de cavia politie en een verbod op ritueel slachten, sorry, ik zou haast al zijn heldendaden tegen de straatterreur vergeten....goh, nu kan ik er toch even niet opkomen, noem eens even voor de gein zijn wetsvoorstellen op dit vlak? Kom, mag toch niet moeilijk zijn?

Met al die zetels doet Wilders dus nog minder als het zo verfoeide thee drinkende 'links', die deden tenministe dat nog.

Wat roepen of twitteren is makkelijk maar verder dan dat komt Wilders niet....en daar moet naar geluisterd worden? Ja...eh...en wat dan? De terreur marokjes naroepen dat Islam fascisme is of zo?
Oh wacht, nee, we moeten naar hem luisteren zoals Breivik dat deed, natuurlijk, dan komt de kogel tenminste niet een maar 70 keer van rechts.
Leuke poging om Wilders te demoniseren, echter wel onterecht.
Je vergeet nl. 1 ding ;)
Wilders mag het kabinet dan steunen om een links kabinet te voorkomen,
zijn kabinet is het niet hoor.
Hij is nog steeds vleugellam en bij lange niet in staat om zijn plannen te realiseren.

Dat komt nog wanneer hij straks boven de laat zeggen 40 zetels eindigt :)
pi_100522090
Maar gelukkig bestaat B&W in Helmond uit allemaal rechtse mensen dus die lossen deze problemen wel even vlotjes op, toch? Gelukkig zit er in Den Haag een rechtse regering met gedoogsteun van de PVV, dus die lossen het anders wel even vlotjes op, toch?

Het treurige is dat veel mensen in Helmond rechts hebben gestemd met de verwachting dat rechts het varkentje wel even zou wassen, in werkelijkheid heeft ook rechts geen panklare oplossing om deze problemen het hoofd te bieden. Overigens is het niet gek dat Wilders zich hiermee bemoeit, afgelopen verkiezingen was de PVV veruit de grootste partij in Helmond, als hij hier niet iets over zou zeggen dan zou hij politieke zelfmoord plegen.
pi_100522416
Hmz.. Geen zin om alle bladzijdes te lezen, maar ik krijg steeds vaker het idee dat de grimmige sfeer in de samenleving tot burgerloorlogen zal leiden.
pi_100522469
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:12 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Oog om oog tand om tand is alleen terecht voor debiele achterlijken.

En verder ga ik niet eens in op je post over oorlog :') over overdrijven gesproken.

Ga jij maar door met geilen op gewelddadige cokesnuivende hooligans.
Dit gaat toch ook over debiele achterlijken.. Dus nogmaals, als de politie niet optreedt, wie dan wel?
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:06:34 #218
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100522663
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Onmogelijk.
Nee hoor. Kwestie van de wet aanpassen.
Als je dat met een referendum doet isie er zo door.

quote:
Bovendien zou je dan rechtsongelijkheid krijgen: Nederlandse etters mogen blijven, allochtone etters worden eruit gegooid.
Lijkt zo. Die rotjochies zetten zichzelf al buitenspel. Wij passen ons, hoe omgekeerd die wereld ook is, wel eventjes aan dan.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_100522890
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:43 schreef Scorpie het volgende:
Mooi om te zien dat de linksen eerst moord en brand schreeuwden toen Wilders aan de macht ( as if :') ) kwam en nu massaal roepen dat hij niks doet :') hypocriet much, tijger_m ?
Ik? Nee hoor, ik heb mij aan mijn woord gehouden en ben vertrokken uit Nederland, Wilders daarentegen heeft nog steeds geen enkel wetsvoorstel ingediend om ook maar iets (meer) te doen tegen dit soort uitwassen. Zelfs geen thee gedronken, maar wel minder blauw op straat om zijn cavia politie te verwezenlijken....hypocriet much? _O-
pi_100522987
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef bastibro het volgende:

[..]

Wilders heeft wel degelijk oplossingen. Zijn jullie die vergeten ofzow . .
Ze zijn nog erg simpel ook. Namelijk dat zij die aan de lopende band de wet overtreden het land worden uitgeknikkerd.
Niks moeilijks aan.
Nou, als het zo simpel is waarom is er dan geen enkel wetsvoorstel van zijn partij hierover? Zelfs geen kamervragen, volgens mij, kortom, hij roept veel en doet geen zak en sukkeltjes als jij blijven maar braaf geloven dat Wilders pal staat voor jullie :D
pi_100523186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef MonteCristo het volgende:
Hmz.. Geen zin om alle bladzijdes te lezen, maar ik krijg steeds vaker het idee dat de grimmige sfeer in de samenleving tot burgerloorlogen zal leiden.
Ik heb het zo vaak hier gezegd, 30 jaar geleden zou een kleine correctie in het beleid deze problemen hebben kunnen voorkomen (zie het als een astroide op een collision course naar de aarde). Naarmate de tijd voortschreed werd het probleem steeds groter.
Om het op te lossen zijn dus steeds ingrijpender maatregelen nodig.
En als er dan eindelijk een maatregel genomen wordt is het te weinig en te laat.
Het wachten is idd op escalatie zodat men het recht in eigen hand gaat nemen.

Wilders moet nog steeds een gevecht leveren om zaken te mogen benoemen, hij komt ook niet aan uitvoeren toe. Zijn aanhang zal het uiteidenlijk zat worden en dan krijgen echte rechtse partijen een kans. Dat heeft de politiek dan zelf over zich afgeroepen, door niet op tijd de nodige maatregelen te nemen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_100523210
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef 3-voud het volgende:
Nee hoor. Kwestie van de wet aanpassen.
Als je dat met een referendum doet isie er zo door.
Zo werkt het dus niet. Maar dan ook echt helemaal niet. Luister, ik vind het helemaal niet erg dat je geen verstandhebt van het wetgevingsproces, maar hou dit soort onzinnige opmerkingen dan voor je, okee?

quote:
Lijkt zo. Die rotjochies zetten zichzelf al buitenspel. Wij passen ons, hoe omgekeerd die wereld ook is, wel eventjes aan dan.
RECHTENS ongelijk. Let op het woordje "rechtens". Zie je het staan? Het staat er niet voor niets!
pi_100523284
Wilders doet geen reet.
In Almere is hij al jaren aan de macht, maar hij laat zijn kop nooit zien en de criminaliteit neemt nauwelijks af, eerder toe.
Wilders is een infiltrant van Israël, die maar een doel heeft namelijk de Moslims in Europa zo veel mogelijk te te beschadigen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_100523439
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef DonJames het volgende:

Zo werkt het dus niet. Maar dan ook echt helemaal niet. Luister, ik vind het helemaal niet erg dat je geen verstandhebt van het wetgevingsproces, maar hou dit soort onzinnige opmerkingen dan voor je, okee?

RECHTENS ongelijk. Let op het woordje "rechtens". Zie je het staan? Het staat er niet voor niets!
Ik denk dat jij het niet begrijpt: wetten zijn niet natuurwetten of door God gegeven, we hebben ze zelf bedacht. Wetten worden voortdurend aangepast, ook het "wetgevingsproces" waar jij zoveel verstand ven hebt is ook maar een verzameling regels die ook veranderd kunnen worden.
Bovendien zijn veel wetten en processen niet meer van deze tijd, en blijkbaar niet adequaat voor de huidige problemen.
Exaudi orationem meam
pi_100524184
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het niet begrijpt: wetten zijn niet natuurwetten of door God gegeven, we hebben ze zelf bedacht. Wetten worden voortdurend aangepast, ook het "wetgevingsproces" waar jij zoveel verstand ven hebt is ook maar een verzameling regels die ook veranderd kunnen worden.
Je kan op zo'n punt niet "even de wet aanpassen". Als je er ook maar een greintje verstand van hebt weet je dat de grondwet dan aangepast moet worden, en dat de nieuwe regels dan in strijd komen met hogere regelgeving. In theorie kan het. In de praktijk gaat het niet gebeuren. Echt niet. En via een referendum al helemaal niet, heeft er gewoon geen zak mee te maken.
quote:
Bovendien zijn veel wetten en processen niet meer van deze tijd, en blijkbaar niet adequaat voor de huidige problemen.
Algemeen geblaat reageer ik niet (inhoudelijk) op.
pi_100524353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:44 schreef DonJames het volgende:
Je kan op zo'n punt niet "even de wet aanpassen". Als je er ook maar een greintje verstand van hebt weet je dat de grondwet dan aangepast moet worden, en dat de nieuwe regels dan in strijd komen met hogere regelgeving. In theorie kan het. In de praktijk gaat het niet gebeuren. Echt niet. En via een referendum al helemaal niet, heeft er gewoon geen zak mee te maken.

Algemeen geblaat reageer ik niet (inhoudelijk) op.
Je wilt dus dat er buitenparlementaire veranderingen komen, ben jij bij extreem rechts of zo ?
Exaudi orationem meam
pi_100524673
quote:

[..]

[..]

Hou nou toch op. Zolang een Iman mag zeggen dat homo's van een dak af gepleurd mogen worden en zolang de SGP vrouwen mag discrimineren, maar ongelovigen mogen dit beiden niet dan bestaat er geen rechtsgelijkheid in Nederland.

En anders laten we die kutkindjes elke dag helemaal verrot slaan door een anti-hangjeugd-politie afdeling zodat ze zelf vertrekken. Voor elk probleem is een oplossing, het is een kwestie van willen.
pi_100525051
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:48 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Je wilt dus dat er buitenparlementaire veranderingen komen, ben jij bij extreem rechts of zo ?
Geen idee wat je tracht te insinueren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:55 schreef Wokkel het volgende:
Hou nou toch op. Zolang een Iman mag zeggen dat homo's van een dak af gepleurd mogen worden en zolang de SGP vrouwen mag discrimineren, maar ongelovigen mogen dit beiden niet dan bestaat er geen rechtsgelijkheid in Nederland.
Grondrechten kunnen met elkaar in strijd komen, maar dat is een andere discussie.
quote:
...
Voor elk probleem is een oplossing, het is een kwestie van willen.
Eens, maar "tuig het land uitknikkeren" is dus niet de oplossing.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:18:00 #229
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_100525829
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef Extraneus het volgende:
Ik las net dit artikel, over de terreur door Marokkanen in Helmond. De bewoners denken erover om een knokploeg op te richten.
Denken...........?
quote:
Helmonders zijn straatterreur zat: 200 man voor knokploeg,
lees ik elders.

quote:
Wilders op werkbezoek om geplaagde bewoners te steunen
die gaat ook mee knokken? en zijn mattie gaat bus-plassen? :)

quote:
Begin juli werd bekend dat bewoners in het Brabantse Helmond dachten aan een knokploeg tegen de terreur van Marokkaanse jongeren. Nu, ruim een maand en weinig initiatief van de gemeente verder, lijkt die knokploeg steeds meer vorm te krijgen.
'Zo'n 150 tot 200 man kunnen de bewoners samenbrengen. Daar komen Molukkers en Antillianen nog bij, want die hebben ook een hekel aan die lui.' Dat laat een vader van vier kinderen, vandaag weten in De Pers.
De burgeroorlog begint in helmond?
Wel een beetje te snel, nu ga ik de verwachting bij stellen tussen binnenkort en 5 jaar.
quote:
'Als je dan de politie belt, gaan ze je pesten. Belletje trekken. Tegen je deur aan plassen. Ze roepen 'kankerhoer' tegen je.' Haar man met een baby op de arm: 'Als we iets terugzeggen, hebben wij geen respect voor hen.'
Ach ja, dat woordje respect is inhoudsloos geworden door bepaalde lieden.

quote:
Gemeente grijpt niet in
Wat, niet voor de tigste maal in jjaaarrreeennnnn een 'laatste waarschuwing'?
In amsterdam gaan ze ten minste nog 'hinderlijk volgen' teneinde terechte bekeuringen te geven.

quote:
De verhalen van bewoners hebben min of meer dezelfde strekking. Wie wat gezegd heeft over de terreur, is dat duur komen te staan. De Helmonders zijn het zat en de gemeente doet te weinig. Ze weigeren zich weg te laten jagen en lijkt een kwestie van tijd voor de knokploeg in actie zal komen.

Oorlogsjournalist Arnold Karskens, die het artikel schreef, vergelijkt het aanbellen bij mensen voor hun verhaal met bezoeken in Syrië of Birma. Mensen zijn bang dat ze met hem worden gezien door de 'vijand'.

Wilders steunt bewoners
PVV-leider Geert Wilders wil na het lezen van het artikel snel op werkbezoek in Helmond. Dat meldt hij vanmorgen op Twitter: 'Schokkend verslag Arnold Karskens in De Pers over Marokkaanse straatterreur in Helmond. Ik wil er snel op werkbezoek om bewoners te steunen!'
Gaat goed zo, gaat lekker....
(Not)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:50:48 #230
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100527356
quote:

[..]

[..]

Wat boeit mij dat?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_100527443
De gemiddelde Helmonder is net zo'n aso als de gemiddelde relmarokkaan, wat dat betreft passen ze prima bij elkaar.

Dat de politie dit op z'n beloop laat is volkomen onbegrijpelijk natuurlijk, door niet daadkrachtig op te treden en het te laten broeien schep je dit soort situaties. Bestaande wetten en regels handhaven, dan zijn er geen knokploegen nodig.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_100527614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:20 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Wilders moet nog steeds een gevecht leveren om zaken te mogen benoemen, hij komt ook niet aan uitvoeren toe. Zijn aanhang zal het uiteidenlijk zat worden en dan krijgen echte rechtse partijen een kans. Dat heeft de politiek dan zelf over zich afgeroepen, door niet op tijd de nodige maatregelen te nemen.
Niemand heeft er een probleem mee als Wilders het probleem "relmarokkaan benoemt, waar mensen problemen mee hebben is het benoemen van "problemen" als islamisering, kopvodden en haatpaleizen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_100527857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat boeit mij dat?
Waarom reageer je er dan op als het je niets boeit? 8)7
pi_100531697
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Bestaat DE Marokkaan? Nee, want DE Nederlander bestaat volgens Prinses Maxima ook niet.
Zegt een buitenlander :')
pi_100538587
Dit is simpelweg schrijnend. En misschien nog wel erger is dat ouders hun asociale, misdadige kinderen steunen en verhaal gaan halen bij gedupeerden die aangifte doen of een klacht indienen.

Ook schrijnend is de relativerende reactie van de gemeente. De ernst van de problemen, die overduidelijk nog steeds voortduren, wordt niet ingezien. In plaats van geweld en intimidatie hard te veroordelen, wordt een slap praatje opgevoerd waarin de gemeente zichzelf op de borst klopt voor de geweldige aanpak. Een aanpak die ertoe leidt dat bewoners in angst leven, verhuizen en/of hun woningen in waarde zien kelderen, terwijl de agressievelingen druk op de buurt kunnen blijven uitoefenen.

Koren op de molen van mensen als Geert Wilders, die ik dan ook geen ongelijk kan geven dat hij het (wél) voor deze mensen opneemt. Gemeente en politie dienen openbare orde en veiligheid te garanderen. Tuig moet hard worden aangepakt, ouders financieel gestraft.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:31:23 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100538776
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:27 schreef Extraneus het volgende:
Ik las net dit artikel, over de terreur door Marokkanen in Helmond. De bewoners denken erover om een knokploeg op te richten. Mijn zegen hebben ze, als je leest wat er blijkbaar allemaal gebeurt (zie het artikel voor wat schrijnende voorbeelden). Maar ik vraag me wel een beetje af wat de politie dan doet. Zo te zien niks. Wat vinden van deze toestand en wat vinden jullie ervan dat de bewoners een knokploeg gaan oprichten?
De politie moet straat terreur gewoon keihard aanpakken.

Wilders wil de plaats bezoeken, maar volgens mij loopt dat alleen maar uit op ellende. Meer blauw op straat, en die Marokkaantjes ook daadwerkelijk een paar nachten laten brommen als ze weer eens lastig zijn.

Heeft Helmond niet een Molukse groepering misschien, zoals in Culemborg? ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:37:36 #237
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100538825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef DroogDok het volgende:
Niemand heeft er een probleem mee als Wilders het probleem "relmarokkaan benoemt, waar mensen problemen mee hebben is het benoemen van "problemen" als islamisering, kopvodden en haatpaleizen.
Inderdaad. We weten ondertussen allang dat Antillianen en Molukkers ook erg goed zijn in rellen, en het probleem met Marokkanen ligt veel meer met sociale en maatschappelijke status, dan met de Islam.

Kopvodden, Koranverbod, etc, helpt niet tegen een stelletje mongolen die toch al nauwelijks naar de moskee gaan, en redelijk aan het "ontkerkenmoskeen" zijn. De jeugd gaat niet zoveel meer naar de moskee als hun ouders.

Maar goed, er is welzeker een probleem. We kunnen ook weer naar Engeland kijken, waar 1 gebeurtenis de welbekende "druppel" was, en er een "massahysterie" ontstond die zich verspreid over half Engeland. Dat zie ik in Nederland ook nog wel een keer gebeuren met de Marokkanen in plaatsen als Helmond..... en dan zal uiteraard de Islam de schuld gaan krijgen, omdat we niet beter weten en toch een reden danwel zondebok willen zien.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 10 augustus 2011 @ 02:38:37 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100538837
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 02:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Tuig moet hard worden aangepakt, ouders financieel gestraft.
Eigenlijk zouden we dat ook moeten doen met voetbalhooligans onder de 18.
-
pi_100538874
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 02:38 schreef maartena het volgende:
Eigenlijk zouden we dat ook moeten doen met voetbalhooligans onder de 18.
Niks op tegen. Mensen die hun kinderen niet normaal weten op te voeden, mogen wat mij betreft financiële consequenties ondervinden, aangezien de maatschappij alsnog die opvoeding gaat verzorgen, bekostigd door de belastingbetaler.
pi_100538921
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 02:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Niks op tegen. Mensen die hun kinderen niet normaal weten op te voeden, mogen wat mij betreft financiële consequenties ondervinden, aangezien de maatschappij alsnog die opvoeding gaat verzorgen, bekostigd door de belastingbetaler.
Tot je zelf zo'n onhandelbare kutkoter krijgt.
Zoonlief pleegt inbraken, is gewelddadig en vaste klant bij de politie. Luisteren naar jou (pa) en ma doet meneer niet. Welke straf je ook oplegt.
Dan trap je hem het huis uit en escaleert het verder. Vervolgens heb jij nog 2 kids thuis die WEL normaal doen, WEL goed leren en GEEN rottigheid uithalen. Maar door de boetes die je opgelegd krijgt voor Kutkoter kun je een hoop leuke dingen voor de andere 2 niet meer doen.

Ook het studiepotje en spaargeld slinkt omdat het allemaal niet meer op te brengen is.

Is dat rechtvaardig in jouw ogen? Het hele gezin moet naast lijden ook nog een financieel gestraft worden omdat 1 kind van de 3 geestelijk niet in orde is/ gedragsproblemen heeft?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')