abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:36:20 #246
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100499709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik verbaas me altijd dat alle rellen in Westerse landen hetzelfde verloop hebben... Dit lijkt erg veel op wat er bijvoorbeeld in Parijs is gebeurd: het begint om een irrelevante oorzaak, de overheid grijpt niet hard in, waarna de rellen zich uitbreiden naar zeer veel andere gebieden. Vervolgens duurt het een week of 2 voordat de overheid er een einde aan kan maken.

Waarom niet veel harder neerslaan? Gewoon de eerste keer: rellen? Schieten! Er is geen enkel excuus, en ik denk niet dat iemand ze zal missen.
Je hebt gemist dat de aanleiding van deze rellen het neerschieten van iemand is? Wat denk je dat er gebeurt als ze nog meer mensen gaan neerschieten?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_100499725
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hebben ze in Egypte, Libië en Syrië geprobeerd. Werkt ook niet.
Dat is appels met peren vergelijken, de mensen in de landen die jij aanhaalt vechten voor hun vrijheid na tientallen jaren onderdrukt te zijn geweest door allerlei dictators, de zwarten in Engeland die in relatieve welvaart zijn opgegroeid willen gewoon rellen en plunderen, als je daar een paar salvo's op loslaat zal hun enthousiasme snel afnemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_100499730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:30 schreef paddy het volgende:

[..]

Maar snappen ze dan niet dat ze zichzelf juist in hun been schieten met deze actie? En waar is de bescherming van de niet-rellende burger die ik weet niet hoe lang voor hun auto heeft gespaard en waarschijnlijk geen volledige dekking op hun auto hebben? Hoe breng je dat die hersenloze idioten aan het verstand? De youtubefilmpjes waarin burgers trots hun buit laten zien vind ik werkelijk walgelijk. Een stel egoïsten zijn het. Je kan ze zelfs vergelijken met rijke heren die hun personeel gratis willen laten werken. Dit doen ze nl de mensen die hun zaakjes net boven water kunnen houden aan. Ik heb 0.0 begrip voor deze rellen, en die mogen van mij ook allemaal een jaar vastzitten op water en brood. Misschien dat ze dan beseffen hoe fijn het is dat je in ieder geval nog een stukje vlees op je bord kunt krijgen.

Demonstraties begrijp ik van burgers wanneer er geen werk is. Een ander zijn werk afpakken en in de ellende storten begrijp ik geen snars van
Niemand heeft begrip voor deze rellen en de politie heeft 6500 mensen ingezet, maar het is zo extreem groot en verspreid, dat zelfs dat dus te weinig is om overal te kunnen zijn.

Op zulke momenten hoef je geen rationele afweging te verwachten, mensen zien hun kans schoon om hun slag te slaan.
pi_100499740
Zie de brandweer blussen _O- Hadden ze beter gisteravond kunnen doen.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:37:09 #250
123170 alors
zlata1234
pi_100499742
Volgens mij is er echt niemand hier die heeft gezegd dat met deze ratten de dialoog aan moet worden gegaan. Maar als je vraagtekens zet bij het neerschieten van dergelijke mensen, dan ben je dus blijkbaar meteen voor een goed gesprek onder het genot van een kopje thee etc :') Wat een redenaars hier toch _O_
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:37:22 #251
165633 eriksd
The grand facade...
pi_100499748
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:35 schreef Stephan1237 het volgende:
ISNA - Tehran
Service: Foreign Policy

TEHRAN (ISNA)-Iran called for London Police to exercise self-restraint in dealing with protestors in Tottenham, north of London.

Iranian Foreign Ministry Spokesman Ramin Mehmanparast referred to Saturday night massive protests in Tottenham, which came following murder of a young black man by Scotland Yard Police and called for the UK government to avoid any police's harsh treatment with protestors.

He stressed return of peace and calm to London through talks and examining demands of the demonstrators.

Mehmanparast expressed hope independent human rights bodies would take measures to make clear facts behind murder of the black man soon.

Iran bemoeit zich ermee :+
Dat is gewoon de belichaming van een politieke troll _O-
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:37:28 #252
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_100499752
quote:
ISNA - Tehran

TEHRAN (ISNA)-Iran called for London Police to exercise self-restraint in dealing with protestors in Tottenham, north of London.

Iranian Foreign Ministry Spokesman Ramin Mehmanparast referred to Saturday night massive protests in Tottenham, which came following murder of a young black man by Scotland Yard Police and called for the UK government to avoid any police's harsh treatment with protestors.

He stressed return of peace and calm to London through talks and examining demands of the demonstrators.

Mehmanparast expressed hope independent human rights bodies would take measures to make clear facts behind murder of the black man soon.

In Iran weten ze ook wat trollen is. :D
pi_100499753
quote:
ISNA - Tehran

_O-
pi_100499759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef alors het volgende:
Volgens mij is er echt niemand hier die heeft gezegd dat met deze ratten de dialoog aan moet worden gegaan. Maar als je vraagtekens zet bij het neerschieten van dergelijke mensen, dan ben je dus blijkbaar meteen voor een goed gesprek onder het genot van een kopje thee etc :') Wat een redenaars hier toch _O_
Dus Job Cohen moet een kop thee zetten en de relschoppers uitnodigen?
pi_100499761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:29 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je ziet daar wat er gebeurt als je gaat schieten op mensen. Werkt gewoon niet, ongeacht welk land je dat doet.
Nee dat ligt ook aan de achterliggende reden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100499765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hier wel. En dat blijkt ook met zo'n kreet als bovenstaande.
Ik ben gewoon geen voorstander van schieten met echte munitie. Met een waterkanon, traangas en andere zooi moet je ook een heel eind kunnen komen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100499767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je dit soort dingen wilt voorkomen dan moet je de onderliggende problemen proberen te begrijpen. Je kunt wel zeven topics vullen met verwijten aan het adres van dat tuig dat de boel op stelten zet, maar uiteindelijk bereik je daar geen ene zak mee.
Wat voor onderliggende problemen dan?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_100499787
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:36 schreef StephanL het volgende:
Op Skynews melden dat veel agenten parttimers zijn, die naast hun werk eigen werk politie werk doen. Dat kan verklaren waarom ze geen pistolen hebben en hier voor niet getraind zijn.
De standaard agenten, ook de partimers, hebben geen van allen vuurwapens.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_100499792
http://pennyred.blogspot.(...)reets-of-london.html

Een heel interessant item over de rellen
pi_100499795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef paddy het volgende:

[..]

De prijs van een Evisu-broek en een iPhone natuurlijk.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100499796
Jesus gewoon een stuk of 8 huizen uitgebrand naast elkaar.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:38:42 #262
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_100499797
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef alors het volgende:
Indd, het is of het leger inzetten met tanks of thee drinken andere opties zijn er niet volgens sommigen :')
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_100499800
quote:
ISNA - Tehran

Iran die vraagt lief te doen? Daar zijn ze zelf ook nogal van in hun eigen land :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_100499804
quote:
which came following murder of a young black man by Scotland Yard Police and called for the UK government to avoid any police's harsh treatment with protestors.
WTF, alsof Iran een crimineel zijn politieagenten laat beschieten :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:39:18 #265
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100499819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:36 schreef StephanL het volgende:
Op Skynews melden dat veel agenten parttimers zijn, die naast hun werk eigen werk politie werk doen. Dat kan verklaren waarom ze geen pistolen hebben en hier voor niet getraind zijn.
De gewone politie, of ze nou parttime of fulltime zijn, heeft sowieso geen vuurwapens. Dat is voorbehouden aan de zogenaamde Armed Police.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100499832
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De gewone politie, of ze nou parttime of fulltime zijn, heeft sowieso geen vuurwapens. Dat is voorbehouden aan de zogenaamde Armed Police.
En die word nog voorlopig niet ingezet
pi_100499833
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:39 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ok. Krom :P
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:40:09 #268
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_100499842
quote:

[..]

Niemand wil die arme jongens en meisjes gratis LCD-tv's en laptops geven. ;(
pi_100499845
quote:

[..]

Kloof tussen arm en rijk, werkloosheid, de uitzichtloze positie waarin bepaalde jongeren zich bevinden, de afbraak van sociale voorzieningen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:41:31 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_100499877
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kloof tussen arm en rijk, werkloosheid, de uitzichtloze positie waarin bepaalde jongeren zich bevinden, de afbraak van sociale voorzieningen.
Ze zien er anders verdomde welvarend uit.
pi_100499894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omdat ze kleren aanhebben? :D
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100499896
Ze hebben het vooral voorzien op winkels voor mobieltjes en sportkleding meldt Skynews
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:42:48 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_100499913
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar dat hebben ze niet verdiend maar gejat, dus daarom zijn ze NOG zieliger, jij snapt het niet!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_100499918
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben het vooral voorzien op winkels voor mobieltjes en sportkleding meldt Skynews
En 89 jarige mensen overvallen :'(
pi_100499919
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

en hierin nog verder worden meegesleurd door hun ouders. Er zijn hier in het VK hele families/gezinnen waarvan niemand ooit gewerkt heeft: zowel opa als oma (nu rond de 55) als de kinderen en nu de kleinkinderen 18 zijn hebben die ook nooit anders meegekregen dan 'geld van de staat krijgen en je zielig voelen'. Er zijn er maar weinig die dat doorbreken en wel voor een leven vechten.

Dit praat niets goed natuurlijk, maar het is wel de verdrietige waarheid..
Ja doei.
pi_100499921
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef StephanL het volgende:
Maar waarom toch? Ze zijn toch zo welvarend?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_100499943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Omdat ze kleren aanhebben? :D
Broeken van 4 meier. Ik zou het vrij welvarend noemen ja.
pi_100499949
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:42 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Maar waarom toch? Ze zijn toch zo welvarend?
Geen idee, om te communiceren meld ik zo en nieuwe kleding voor vanavond :P
  Admin dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:43:53 #279
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_100499954
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De prijs van een Evisu-broek en een iPhone natuurlijk.
Juist ^O^
Ze hebben aan niets te kort, trekken een bulk money aan social security, worden voor alles betaalt, d''or de taxpayers mind you, en GOD! wat hoop ik op een backfire voor dit tuig.
Het zíjn geen opstanden, het is scum dat z'n kans schoon ziet dankzij een keihard falend politiek beleid.
Wij drinken thee, daar geven ze miljoenen ponden aan Pakistan die daarmee de familie's van suicidebombers schadeloos stelt.
Ik mag hopen dat de taxpayers nu ook eens de barricaden opgaan, want die en die alleen betalen voor deze gemaakte puinzoo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_100499958

Ik ben stoer en ik beroof een winkel _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')