Zo goed als alle Europeese landen hebben een koloniaal verleden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jamaica
Ze moeten na de rellen gewoon alle huizen afgaan en iedereen die geen garantiebewijs heeft de TV afnemen.quote:
Best wel eng als je vrouw en kinderen thuis zijn!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef 16meter het volgende:
Ze proberen nu voordeuren te forceren om huizen binnen te gaan.
Is natuurlijk met een reden gedaan. Wij hebben er net zo goed iets aan gehad. We zijn periodes geweest waar het staatsinkomen voor meer dan een 3e uit de kolonies kwam. Beetje vreemd om te zeggen "we hebben jullie opgebruikt, peace out".quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo goed als alle Europeese landen hebben een koloniaal verleden.
Maar ze dan hier maar naartoe halen is nergens een oplossing voor. Zit je hier met een hoop minderheden waarvan de meesten geen vooruitzichten hebben.
Wat mij betreft gaan ze allemaal terug. Geef ze desnoods wat geld mee om in hun land van afkomst een nieuwe start te maken. Kan men daar wellicht iets betekenen.
Dat ie een Toshiba meeneemt zegt al genoegquote:
Wtf :/quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:09 schreef 16meter het volgende:
Ze proberen nu voordeuren te forceren om huizen binnen te gaan.
Right. Of gewoon de stekker eruit, net als in Libië.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Kenju het volgende:
Mobiele netwerk in London is gecrashed....
quote:
Als je ziet hoe dik ze in de minderheid vaak zijn toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Kenju het volgende:
Maar 215 mensen gearresteerd. Vreemd....
Ik denk dat dat expres is (door de MPS). Omdat ze zich met sms-jes lijken te organiseren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Kenju het volgende:
Goeie TV's hoor. Het merk staat boven de standaard Samsungs en Philipsen van deze wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat ie een Toshiba meeneemt zegt al genoeg
[..]
Wtf :/
Hopelijk heeft een van die mensen een wapen in huis.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:12 schreef Darklight het volgende:
Ze breken nu ook in bij mensen thuis
Vraag het aan USA, die bemoeien zich overal meequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:12 schreef Aron7120 het volgende:
Kan Nederland niet wat ME sturen? Het is misschien niet echt onze zaak, maar het is duidelijk dat het zo erg uit de hand gelopen is dat de politie het niet aankan etc.
Ze zijn al twee dagen bezig. Dan kun je er toch wel meer neerknuppelen en in een wagen gooien dan 215??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je ziet hoe dik ze in de minderheid vaak zijn toch niet.
Ja dat zeg ik, met scherp schieten, zo in de knietjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hopelijk heeft een van die mensen een wapen in huis.
Right... Als het nou een TECHWOOD was oké, dan nam ie kwalieteit mee naar huisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Goeie TV's hoor. Het merk staat boven de standaard Samsungs en Philipsen van deze wereld.
Of 'gecrashed'?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef Kenju het volgende:
Klopt, dat moet ik je geven....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right... Als het nou een TECHWOOD was oké, dan nam ie kwalieteit mee naar huis
Uhm, niks geven aub. Dat word al te vaak gebruikt op fok "geven"quote:
Zelfs dieren uit een dierenwinkel worden geplunderd!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:14 schreef Culthit. het volgende:
http://www.boston.com/bigpicture/2011/08/london_riots.html
Leger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:16 schreef Caland het volgende:
Doet me eigenlijk vooral denken aan LA toen, hoe hebben ze het toen ook alweer opgelost?
Lijkt mij meer alsof de eigenaren van de winkel hun dieren redden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:16 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Zelfs dieren uit een dierenwinkel worden geplunderd!
Zou je denken ja?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:17 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Lijkt mij meer alsof de eigenaren van de winkel hun dieren redden?
Mjah, voor mij speelt etniciteit wel mee. Ik geloof niet in een multi-etnische samenleving. Dat is altijd gedonder. Ik voel me persoonlijk ook niet verplicht om het allemaal maar goed te vinden omdat Nederland een koloniaal verleden heeft. Wat kan ik eraan doen wat er ver voor mijn geboorte gebeurd is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is natuurlijk met een reden gedaan. Wij hebben er net zo goed iets aan gehad. We zijn periodes geweest waar het staatsinkomen voor meer dan een 3e uit de kolonies kwam. Beetje vreemd om te zeggen "we hebben jullie opgebruikt, peace out".
Maar zoals gezegd, is het gooien op de etniciteit onzin. En de situatie in Engeland is niet te vergelijken. Nederland is vrij uniek in de manier waarop het het koloniale verleden heeft aangepakt, waardoor bepaalde groepen allochtonen zich niet Nederlands voelen.
Die Jamaicanen in Engeland zijn zo echt niet. Gewoon randgroeplui en randgroep gedrag, waar men de gebeurtenissen in Tottenham heeft aangegrepen om opportunistisch te rellen en plunderen.
Ik heb voorspellende gaven:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Right. Of gewoon de stekker eruit, net als in Libië.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daarom zijn de MO-revoluties ook overgslagen naar West-Europa. Griekenland, Spanje en Engeland.
Zware rellen in London #5
Traangas wel lijkt me. Of waar was jij aan het denken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Culthit. het volgende:
Hoe zit het met het gebruik van gassen door de politie? Mogelijk en toegestaan?
Het zou tijd worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:10 schreef Darklight het volgende:
Met scherp schieten, zo in de knietjes
Mosterdgas.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Traangas wel lijkt me. Of waar was jij aan het denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |