lootingquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom zijn die apen eigenlijk aan het rellen?
Terwijl iedereen weet datquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Om het rellen zelf, en omdat ze over het algemeen gewoon boos zijn op alles en iedereen.
Dat was de trigger, maar daar heeft het inmiddels totaal niets meer mee te maken..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
De politie heeft een bewapende neger doodgeschoten.
Boos omdat de politie het gore lef had een crimineel dood te schieten die eerder de politie beschoot. Dat dat ook kan in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef stroopdoosch het volgende:
Waarom zijn die apen eigenlijk aan het rellen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat
[ afbeelding ]
Is dit een feit of niet? Lees ik ook verschillende dingen over.... Ik bedoel, er worden wel vaker mensen neergeschoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Boos omdat de politie het gore lef had een crimineel dood te schieten die eerder de politie beschoot. Dat dat ook kan in het Verenigd Koninkrijk.
quote:Shops and petrol stations have been looted as Colliers Wood becomes another target of youth violence in London.
Gangs of well over 100 youths have targeted the Tandem Centre in Tandem Way, where a police van was attacked by rioters throwing bottles and rocks.
A standoff has now developed after police withdrew from the Tandem Centre, where the rioters are now trying to break into the shops, which include Sports Direct, JD Sports, PC World and Mothercare.
Ja dat is een feit, zaterdag al gebeurd ofzo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is dit een feit of niet? Lees ik ook verschillende dingen over....
oftewel gewoon kansloze dieven dus. Hier mag echt wel een stuk harder worden opgetreden, want dit schiet niet op.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef Harlon het volgende:
In ieder geval 1 relschopper minder. Nog enkele tienduizenden te gaan.
quote:ITV are reporting a shooting in Croydon. Vikram Dodd says police are investigating reports but at the moment it is not believed to be linked to the riots.
Schrijven? wasda?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Hebben die relschoppers nog een manifest geschreven ofzo of hoe zit dat?
We, the looters of the United BlingBlingdomquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef Caland het volgende:
Hebben die relschoppers nog een manifest geschreven ofzo of hoe zit dat?
Ik denk dat als er niet zoveel zwarten woonden, er ook niet zoveel geplunderd werd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef Kenju het volgende:
Ik lees overigens ook overal dat het niet etniciteit gerelateerd is. Het is gewoon opportunistisch rellen en plunderen. Iedereen doet mee. In de mindere wijken wonen nu eenmaal meer zwarten. Als je op transvaal of in R'dam Zuid of de Bijlmer gaat rellen, zie je ook minder blanken. Sterker nog, ik denk dat een flink deel van de mensen naar die wijken getrokken zijn.
Dat zag je op kleinere schaal in Nederland toen ook met Ondiep. Hooligans uit heel het land die erheen gingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef Kenju het volgende:
Ik lees overigens ook overal dat het niet etniciteit gerelateerd is. Het is gewoon opportunistisch rellen en plunderen. Iedereen doet mee. In de mindere wijken wonen nu eenmaal meer zwarten. Als je op transvaal of in R'dam Zuid of de Bijlmer gaat rellen, zie je ook minder blanken. Sterker nog, ik denk dat een flink deel van de mensen naar die wijken getrokken zijn.
Het probleem is dat zoiets niet in een ''witte'' wijk gebeurdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef Kenju het volgende:
Het gaat hier om laag opgeleide mensen met slechte leefomstandigheden, en dan maakt de huidskleur totaal niet uit. Zat blank tuig in de straten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat als er niet zoveel zwarten woonden, er ook niet zoveel geplunderd werd.
Eeeh, dit is dus concreet racistisch. Bullshit. In De Graafswijk wijk in Den Bosch wonen bijna alleen blanken. En dat ging drie dagen los. En onder de Engelse voetbalhooligans zie je ook amper mensen met een kleur.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat als er niet zoveel zwarten woonden, er ook niet zoveel geplunderd werd.
Bullshit dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:40 schreef Mestras het volgende:
[..]
Het probleem is dat zoiets niet in een ''witte'' wijk gebeurd
Ik ben eerder benieuwd wat ze hier zouden doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:38 schreef stroopdoosch het volgende:
Zet gewoon het leger in om ze in toon te houden.
Dit zouden ze in Rusland wel anders aanpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |