http://nl.wikipedia.org/wiki/Jamaicaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat voor binding hebben die afrikaanse of andere 'exotische' jongeren nu helemaal met Engeland?
Oxford Circus ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef Culthit. het volgende:
Map van de riots op diverse plekken: http://maps.google.co.uk/(...)41&z=10&source=embed
Dat is toch ook niet vreemd, kansjongeren en reltoeristen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Culthit. het volgende:
Als ik de berichten moet geloven zijn de jongeren van deze riots van alle klassen & rassen.
Duh als de politie niks doet dan ga je ook mee gratis winkelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet vreemd, kansjongeren en reltoeristen.
In Kensington zit een Lamborghini showroom waar ik wel even mee wil rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Tyr80 het volgende:
Kan me wel voorstellen dat ze nu ze op gang zijn inderdaad naar de betere winkelbuurten trekken, Louis Vuitton tasjes jatten enzo.
NOES RECLAMES FOR EVERZ!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik, komt het zo nog terug dan?
In Engeland ziet de blanke jeugd er juist vooral heel stereotype uit. Kort naar voren gekamd haar en 'sportief gekleed'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar kun je inderdaad over discussiėren. Heeft ook met bepaalde cultuur en sociale status te maken natuurlijk. Het is wel weer typisch dat de blanke jeugd wannabe neger is op die plekken met kettingen en ruimzittende kleding.
Ik zie nergens vechtpartijen. Overigens is dat niet heel vreemd bij een flinke relpartij. De politie is de gezamelijke vijand. Tenzij het om winkeleigenaren gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben.
Nou, die vrouw daar zei net; This is all we have time for.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NOES RECLAMES FOR EVERZ!
Wat denk je?
Ja, waarom zijn die luitjes zo boos op winkels ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
In Engeland ziet de blanke jeugd er juist vooral heel stereotype uit. Kort naar voren gekamd haar en 'sportief gekleed'.
Maar over die tinten, daar stoor ik me gewoon aan. Turken en Indiėrs hebben ook veel winkels en zijn dus net zo goed slachtoffers. Maar 'het volk' hier schaart het allemaal onder een 'kutmarokkanen'-label.
In dit geval is het concreet zo dat etniciteit gewoon geen factor is in de beweegreden om te gaan rellen.
[..]
Ik zie nergens vechtpartijen. Overigens is dat niet heel vreemd bij een flinke relpartij. De politie is de gezamelijke vijand. Tenzij het om winkeleigenaren gaat natuurlijk.
Dit is gewoon keihard cashen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn die luitjes zo boos op winkels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |