Ach, de PC-propagandabrigade twittert zich suf om dit idee te verspreiden. Ondertussen spreken de beelden voor zich.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het gaat hier om laag opgeleide mensen met slechte leefomstandigheden, en dan maakt de huidskleur totaal niet uit. Zat blank tuig in de straten.
Ik zie allemaal mensen met zwart haar. Het licht aan het zwarte haar....:Zquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, de PC-propagandabrigade twittert zich suf om dit idee te verspreiden. Ondertussen spreken de beelden voor zich.
Oh ja hoor. Ik ken een paar plunderaars die vannacht op/onder heerlijk zacht beddengoed slapenquote:
We konden er weer op wachten, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:42 schreef Aether het volgende:
Dacht al, waar blijft het: http://www.pcadvisor.co.u(...)amed-on-video-games/
Hmm, hij heeft wel een punt hoor, kijk naar de beelden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eeeh, dit is dus concreet racistisch. Bullshit. In De Graafswijk wijk in Den Bosch wonen bijna alleen blanken. En dat ging drie dagen los. En onder de Engelse voetbalhooligans zie je ook amper mensen met een kleur.
Maar denk vooral in je wereldje van blanke suprematie wat je wil....
[..]
Bullshit dus.
Ja, maar het heeft niets met huidskleur te maken maar meer met leefomstandigheden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, hij heeft wel een punt hoor, kijk naar de beelden.
Maar goed, laten we er maar over op houden
Ook wel een beetje aan de cultuur en het gebrek aan wil om zelf je leefomstandigheden te verbeteren, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft niets met huidskleur te maken maar meer met leefomstandigheden.
Graafse wijk was op een totaal andere schaal, was naar aanleiding van een heel ander incident en er werd niet geplunderd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eeeh, dit is dus concreet racistisch. Bullshit. In De Graafswijk wijk in Den Bosch wonen bijna alleen blanken. En dat ging drie dagen los. En onder de Engelse voetbalhooligans zie je ook amper mensen met een kleur.
Ik vind het erg dat we hier in het Westen nu Afrikaanse toestanden hebben.quote:Maar denk vooral in je wereldje van blanke suprematie wat je wil....
[..]
Bullshit dus.
Nee, we moeten tot de conclusie komen dat de Britse politiek te schijterig is om knopen door te hakken, en dat deze rellen natuurlijk een stuk groter zijn dan waar we in Nederland mee te maken krijgen. Hell, 2/3e van de bevolking van Nederland past in London.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef SpecialK het volgende:
Moeten we nu tot de vreemde conclusie komen dat Nederlandse ME-ers dit beter kunnen?
Afrikaanse toestanden? Ja, want Afrikaanse landen staan vol met te plunderen winkels....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Graafse wijk was op een totaal andere schaal, was naar aanleiding van een heel ander incident en er werd niet geplunderd.
Voetbalhooligans zijn ook tuig en blank. Mogen zo ook aanpakken
[..]
Ik vind het erg dat we hier in het Westen nu Afrikaanse toestanden hebben.
Hopen dat het woensdag door gaat...quote:Two football matches have been postponed and questions raised over other sporting events after a third successive night of rioting in London.
Tuesday's games at Charlton and West Ham were called off on police advice.
BBC Sport understands that the Football Association will hold a routine meeting with police on Tuesday over England's friendly with the Netherlands.
The FA will be guided by police advice, but at this stage is planning for Wednesday's game to go ahead.
Nee, in Afrika gaat het lekker.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef Kenju het volgende:
[..]
Afrikaanse toestanden? Ja, want Afrikaanse landen staan vol met te plunderen winkels....![]()
Misschien moet je de beelden die zgn. voor zich spreken eens wat meer tot je laten bezinken, voordat je je simpele onderbuik voor je lat spreken.
Ik zie dit best wel een keer in Nederland gebeuren in de nabije toekomst.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, we moeten tot de conclusie komen dat de Britse politiek te schijterig is om knopen door te hakken, en dat deze rellen natuurlijk een stuk groter zijn dan waar we in Nederland mee te maken krijgen. Hell, 2/3e van de bevolking van Nederland past in London.
West Ham. Juist een van de clubs waar al die vreselijke zwarten wel komen. Kun je ze niet beter van de straat houden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hopen dat het woensdag door gaat...
Je loopt te janken over dat in Den Bosch het ging over iets heel anders en een andere aanleiding. Maar de vergelijking met Londen vind je wel terechtquote:
Want?! Niks te halenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hopen dat het woensdag door gaat...
Nou, dan importeer nog 500.000 Afrikanen in Nederland en stop ze in dezelfde wijk. Want daar kan het nooit aan liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je loopt te janken over dat in Den Bosch het ging over iets heel anders en een andere aanleiding. Maar de vergelijking met Londen vind je wel terecht![]()
Dat is een misconceptie. Beelden kunnen heel goed liegen.quote:
De riot vans daar hebben waterkanonnen volgens mij, en anders de brandweer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn schijnbaar geen waterkanonnen op het gehele eiland.... Ze hebben er een paar in Noord Ierland.
Waar komt dit nu weer vandaan? Totaal niet relevant. Maar goed, het gaat je waarschijnlijk te boven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, dan importeer nog 500.000 Afrikanen in Nederland en stop ze in dezelfde wijk. Want daar kan het nooit aan liggen.
Niemand stelt dat het anders is. De vraag is of etniciteit relevant is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:51 schreef 16meter het volgende:
Weinig racistisch aan om te stellen dat het merendeel van de plunderaars 'getint' is. De beelden liegen niet.
Ik denk dat we tijdens de eurotop (1997) eenzelfde soort ratio ME-ers, anarchisten hadden. Het was natuurlijk wel gecentraliseerd. Dat is in dit geval heel anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, we moeten tot de conclusie komen dat de Britse politiek te schijterig is om knopen door te hakken, en dat deze rellen natuurlijk een stuk groter zijn dan waar we in Nederland mee te maken krijgen. Hell, 2/3e van de bevolking van Nederland past in London.
Precies, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben.quote:
Die eerste plunderaar had behalve een hele verziekte gedachtengang ook nog wel gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben.
Kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen. Engeland heeft wel een aantal keer de G8 georganiseerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef Glazenmaker het volgende:
Er zijn schijnbaar geen waterkanonnen op het gehele eiland.... Ze hebben er een paar in Noord Ierland.
quote:The journalist Matina Stevis is reporting from Notting Hill. She says a car was set alight in the area and shop windows smashed – here's some recent tweets:
• On phone to police to rpt disturbances in W11, car burning, my street is full of smoke. Will go out when I've spoken to them #londonriots
• kicking off in Notting Hill, trouble outside my home, have seen 1 car burning in Westb. Grove/Portobello area #londonriots
• Walmer Castle pub staff v shaken up, said it was 6-10 teenagers threw bottles and rocks through windows, pub was busy #londonriots W11
• Smythson shop window smashed on Westbourne Grove #londonriots http://yfrog.com/h39a1mxuj
Rustig maar. Daar kun je inderdaad over discussiėren. Heeft ook met bepaalde cultuur en sociale status te maken natuurlijk. Het is wel weer typisch dat de blanke jeugd wannabe neger is op die plekken met kettingen en ruimzittende kleding.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef Kenju het volgende:
Niemand stelt dat het anders is. De vraag is of etniciteit relevant is.
Lef heeft ie zekerquote:
Waarom zou het niet relevant zijn? Niet politiek correct om de vinger op de zere plek te leggen als het om minderheden gaat, misschien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef Kenju het volgende:
Niemand stelt dat het anders is. De vraag is of etniciteit relevant is.
Wat voor binding hebben die afrikaanse of andere 'exotische' jongeren nu helemaal met Engeland?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
De vraag is of etniciteit relevant is.
Was net op sky dat die dingen niet gebruikt mogen worden buiten Noord Ierland.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen. Engeland heeft wel een aantal keer de G8 georganiseerd.
Nouja dan maar traangas.
quote:Dear BNP, take note of Turkish,Kurdish&Asian communities fighting back on the streets of London. For Britain.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jamaicaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat voor binding hebben die afrikaanse of andere 'exotische' jongeren nu helemaal met Engeland?
Oxford Circus ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:57 schreef Culthit. het volgende:
Map van de riots op diverse plekken: http://maps.google.co.uk/(...)41&z=10&source=embed
Dat is toch ook niet vreemd, kansjongeren en reltoeristen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Culthit. het volgende:
Als ik de berichten moet geloven zijn de jongeren van deze riots van alle klassen & rassen.
Duh als de politie niks doet dan ga je ook mee gratis winkelenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet vreemd, kansjongeren en reltoeristen.
In Kensington zit een Lamborghini showroom waar ik wel even mee wil rellenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:00 schreef Tyr80 het volgende:
Kan me wel voorstellen dat ze nu ze op gang zijn inderdaad naar de betere winkelbuurten trekken, Louis Vuitton tasjes jatten enzo.
NOES RECLAMES FOR EVERZ!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:01 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Ja precies, dat bedoel ik, komt het zo nog terug dan?
In Engeland ziet de blanke jeugd er juist vooral heel stereotype uit. Kort naar voren gekamd haar en 'sportief gekleed'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rustig maar. Daar kun je inderdaad over discussiėren. Heeft ook met bepaalde cultuur en sociale status te maken natuurlijk. Het is wel weer typisch dat de blanke jeugd wannabe neger is op die plekken met kettingen en ruimzittende kleding.
Ik zie nergens vechtpartijen. Overigens is dat niet heel vreemd bij een flinke relpartij. De politie is de gezamelijke vijand. Tenzij het om winkeleigenaren gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, voor hetzelfde geld heb je een mes tussen je ribben.
Nou, die vrouw daar zei net; This is all we have time for.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NOES RECLAMES FOR EVERZ!
Wat denk je?
Ja, waarom zijn die luitjes zo boos op winkels ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
In Engeland ziet de blanke jeugd er juist vooral heel stereotype uit. Kort naar voren gekamd haar en 'sportief gekleed'.
Maar over die tinten, daar stoor ik me gewoon aan. Turken en Indiėrs hebben ook veel winkels en zijn dus net zo goed slachtoffers. Maar 'het volk' hier schaart het allemaal onder een 'kutmarokkanen'-label.
In dit geval is het concreet zo dat etniciteit gewoon geen factor is in de beweegreden om te gaan rellen.
[..]
Ik zie nergens vechtpartijen. Overigens is dat niet heel vreemd bij een flinke relpartij. De politie is de gezamelijke vijand. Tenzij het om winkeleigenaren gaat natuurlijk.
Dit is gewoon keihard cashen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn die luitjes zo boos op winkels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |