Dat is niet meer van toepassing. Maar er viel mij gewoon op dat er op onze keuken factuur veel meer tegellijm stond (8 zakken van 25 kilo) dan ik zou verwachten, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. En spreek even af met de verkoper dat je onaangebroken dingen terug mag brengen.
Maar die moet je dus absoluut nooit op de grond toepassenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wij hadden flexibele tegellijm die al kant en klaar was (Majolicol oid)
Schijnt voor " natte ruimtes" beter te zijn.
Ooh dan begreep ik je vraag verkeerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Dat is niet meer van toepassing. Maar er viel mij gewoon op dat er op onze keuken factuur veel meer tegellijm stond (8 zakken van 25 kilo) dan ik zou verwachten, vandaar de vraag.
Verder hebben we goed nieuws van de loodgieter gehad, het blijkt toch allemaal mee te vallen, dus we kunnen verder met "normale" klussen ipv het leidingwerk nog aan te moeten pakken
Megapool. Het heet geloof ik een "wasmachineverhoger". Deze was iets duurder, omdat er een draadmand in zit. Bij de Gamma heb je gewoon zo een ding zonder mand voor 45 euro.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef Roomsnoes het volgende:
Waar heb je dat onderstel voor de wasmachine vandaan? Ziet er superhandig uit!
Ik vind die mand er wel ideaal uitzien..... wil ik ook!quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Megapool. Het heet geloof ik een "wasmachineverhoger". Deze was iets duurder, omdat er een draadmand in zit. Bij de Gamma heb je gewoon zo een ding zonder mand voor 45 euro.
Dat ding waar de wasmasjien opstaat... voorkomt dat ook dat je halve huis trilt als dat ding aan het centrifugeren is?quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Kleine update dan maar weer
[ afbeelding ]
De TV meubel is af! Als er een plint achter zit, kunnen de boeken e.d. uitgepakt worden.
[ afbeelding ]
Eethoek met vlinderstoelenDe tafel is toch iets te groot, dus we gaan voor een rechthoekige, houten versie (inmiddels besteld).
[ afbeelding ]
Stukje geverfde kozijn die eerst bruin was
[ afbeelding ]
Bijkeuken nu MET vloerbedekking
Aah, jah. Die van ons staat op zolden = houten vloer. Eens aan de baas vragen wat die er van zegt. En die wasmandquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Bij ons trilt er niks. Ik denk dat het scheelt dat de vloer in de bijkeuken van beton is, en niet direct in verbinding is met de rest van het huis.
De wasmand is gewoon van de IKEA, hier
quote:Op zondag 22 april 2012 23:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Thanks![]()
De schouw was nogal irritant :p we gingen voor het eerst in ons leven tegelen, alleen om te ontdekken dat er geen enkele rechte hoek was :p
Klinkt goed. Ik heb vooral zin in het invullenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou eerst alles eruit halen, schuttingen plaatsen, egaliseren en dan invullen zoals je het hebben wilt
De tegels hebben we nog niet uitgezocht, maar ze moeten niet te klein of te groot zijn. Ergens rond de 30-60cm is goed. Wildverband is mooi, maar denk dat het lastiger leggen is? En waarschijnlijk gewoon beton.quote:
Astublieft niet. Betonklinkertjes zijn het eerste jaar mooi, daarna duidelijk minder kleurrijk en vanaf het derde jaar flets, groen en vaal. Neem a.u.b. gebakken klinkers of tegels, al is het maar de bovenlaag.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
En waarschijnlijk gewoon beton.
We willen gewoon grijzequote:Op maandag 25 februari 2013 14:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Astublieft niet. Betonklinkertjes zijn het eerste jaar mooi, daarna duidelijk minder kleurrijk en vanaf het derde jaar flets, groen en vaal. Neem a.u.b. gebakken klinkers of tegels, al is het maar de bovenlaag.
Adres niet 1-2-3, maar chinese hardsteen is een redelijk betaalbare natuursteen v.a. 20 ¤/m². Echter, behoorlijk zwart en daardoor heet als de zon er op komt te staan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
We willen gewoon grijzeMaar ik dacht dat de enige twee opties voor wat grotere tegels beton en natuursteen waren, ik ging er dus vanuit dat gebakken variant alleen voor kleinere stenen/klinkers bestaat. Natuursteen is vrij duur en kan glad zijn, dus vandaar de "keuze". Maar wij kunnen ook gebakken tegels nemen natuurlijk. Heb je een goed adres?
Havero in Bergschenhoek, en bij het Haantje in Delft zitten er een paar, anders de Groenrijk in het Foreparkquote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
We willen gewoon grijzeMaar ik dacht dat de enige twee opties voor wat grotere tegels beton en natuursteen waren, ik ging er dus vanuit dat gebakken variant alleen voor kleinere stenen/klinkers bestaat. Natuursteen is vrij duur en kan glad zijn, dus vandaar de "keuze". Maar wij kunnen ook gebakken tegels nemen natuurlijk. Heb je een goed adres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |