quote:Op zondag 22 april 2012 23:38 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Thanks![]()
De schouw was nogal irritant :p we gingen voor het eerst in ons leven tegelen, alleen om te ontdekken dat er geen enkele rechte hoek was :p
Klinkt goed. Ik heb vooral zin in het invullenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou eerst alles eruit halen, schuttingen plaatsen, egaliseren en dan invullen zoals je het hebben wilt
De tegels hebben we nog niet uitgezocht, maar ze moeten niet te klein of te groot zijn. Ergens rond de 30-60cm is goed. Wildverband is mooi, maar denk dat het lastiger leggen is? En waarschijnlijk gewoon beton.quote:
Astublieft niet. Betonklinkertjes zijn het eerste jaar mooi, daarna duidelijk minder kleurrijk en vanaf het derde jaar flets, groen en vaal. Neem a.u.b. gebakken klinkers of tegels, al is het maar de bovenlaag.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
En waarschijnlijk gewoon beton.
We willen gewoon grijzequote:Op maandag 25 februari 2013 14:31 schreef blomke het volgende:
[..]
Astublieft niet. Betonklinkertjes zijn het eerste jaar mooi, daarna duidelijk minder kleurrijk en vanaf het derde jaar flets, groen en vaal. Neem a.u.b. gebakken klinkers of tegels, al is het maar de bovenlaag.
Adres niet 1-2-3, maar chinese hardsteen is een redelijk betaalbare natuursteen v.a. 20 ¤/m². Echter, behoorlijk zwart en daardoor heet als de zon er op komt te staan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
We willen gewoon grijzeMaar ik dacht dat de enige twee opties voor wat grotere tegels beton en natuursteen waren, ik ging er dus vanuit dat gebakken variant alleen voor kleinere stenen/klinkers bestaat. Natuursteen is vrij duur en kan glad zijn, dus vandaar de "keuze". Maar wij kunnen ook gebakken tegels nemen natuurlijk. Heb je een goed adres?
Havero in Bergschenhoek, en bij het Haantje in Delft zitten er een paar, anders de Groenrijk in het Foreparkquote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
We willen gewoon grijzeMaar ik dacht dat de enige twee opties voor wat grotere tegels beton en natuursteen waren, ik ging er dus vanuit dat gebakken variant alleen voor kleinere stenen/klinkers bestaat. Natuursteen is vrij duur en kan glad zijn, dus vandaar de "keuze". Maar wij kunnen ook gebakken tegels nemen natuurlijk. Heb je een goed adres?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |