Wat goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ennn wij zijn verhuisd!Vannacht dus al hier geslapen, echt heerlijk op een nieuwe boxspring + matras
Nu alleen het oude huis leeg krijgen (spullen verkopen), en de katten verhuizen. Daarna weer verder met afwerken, uitpakken, inrichten, niet perse in die volgorde
Vanavond een paar fototjes denk ik
15 oktober. Vandaag zijn in iedere geval de kledingkast en koelkast opgehaald dus dat scheelt weerquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:03 schreef RanTheMan het volgende:
Leuk joh! Foto"s foto's!!per wanneer moet je je oudehuis uit?
TV meubel unit in elkaarzetfoto's!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Lol, het is niet echt ingericht. We hebben een bed, een kledingkast, en een bank. Dat is wel voldoende inrichting voor nu
Oh ja, en we hebben een TV meubel unit, maar die moet nog in elkaar gezet worden. Ll is weer allerlei loodgietersklusjes aan het doen (lekke leiding ontdekt), dus ik ga kijken of het mij in mijn eentje lukt
Dat. En spreek even af met de verkoper dat je onaangebroken dingen terug mag brengen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat verschilt per merk/soort.
Ik zou gewoon ff op de verpakkingen kijken.
Wij hadden flexibele tegellijm die al kant en klaar was (Majolicol oid)
Schijnt voor " natte ruimtes" beter te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |