Kom we gaan een keer battlen dan? Wie kies je meestal?quote:
Faal, nog harder dan die van mij in het vorige topicquote:
blijft echt wachten tot die munt valt, italie is de volgende en daarna komt belgie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:47 schreef sciter het volgende:
De euro test de resistance maar breekt nog niet.
Jij hebt al gehad vandaag?quote:
Maakt niet uit, ik krijg uiteindelijk stealth bombers, rocketshield en unlimited geld en immediately trained dinges.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kom we gaan een keer battlen dan? Wie kies je meestal?
Euro valt niet om joh.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
blijft echt wachten tot die munt valt, italie is de volgende en daarna komt belgie.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo te zien houdt zij meer van vegetarische pizza's.
Dollar valt zeker niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Euro valt niet om joh.
Eerder de Dollar dan de Euro.
kom neuken danquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
niet haten omdat jij nooit aan je trekken komt
nee, die hebben pas weer de leen-limiet verhoogd. dat houden ze nog wel een paar millennia vol.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
niet haten omdat jij nooit aan je trekken komt
Dan de Euro zeker niet. Euro is sterker dan de dollar.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja iets kleins past er misschien nog wel in
Nee, dat is ie niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan de Euro zeker niet. Euro is sterker dan de dollar.
heb jij zo'n peuterkutje dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja iets kleins past er misschien nog wel in
ik heb hem alquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Over/under wanneer de iVibrator uit komt? Ik zeg 11 maanden.
Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Under.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Kan je die gebruiken als je sopt op aandelen Applequote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Die is er al:quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Iphone in je doos en jezelf bellen? Wel op trillen zetten natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Waarom hoor ik dat woord zo vaak op FOK!?quote:
Ik dacht dat je alleen je vingers had.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:55 schreef monkyyy het volgende:
Modewoord.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dat woord zo vaak op FOK!?
Nee? Jij nooit kinderen?quote:
Ik heb me al twintig afgetrokken op dat plaatje.quote:
moet je ongesteld worden?quote:
jij wel dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Al die meiden hier willen geen kinderen
Funny that isn't it?
Wacht tot ze 25 zijn. Dan lopen ze allemaal achter de kinderwagen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Funny that isn't it?
Natuurlijk wel.quote:
Ik wil er 4.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:58 schreef Dalando het volgende:
Funny that isn't it?
Misschien, ooit.quote:
Wie gaat je helpen?quote:
Leer dan eerst maar hoe je het schrijft.quote:
Moet je wachten todat je een dochter krijgt en ze 12 word. Kun je je weer voelen toen je zusje nog klein was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon geen kinderen omdat vervelend.
Dan mep je er wat gehoorzaamheid inquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon geen kinderen omdat vervelend.
Liaquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou die blonde 14 jarige doen. En selena ook.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil ook misschien wel kinderen, denk ik.
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je wachten todat je een dochter krijgt en ze 12 word. Kun je je weer voelen toen je zusje nog klein was.
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Everhett is homo en Morgan een neukding.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou die blonde 14 jarige doen. En selena ook.
Dan kun je voelen hoe het zou voelen als je een aantal jaar geleden een zusje zou hebben.quote:
Als ... zijnde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijn
Dan moet het alsnog een dochter worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kun je voelen hoe het zou voelen als je een aantal jaar geleden een zusje zou hebben.
Anders kun je nog een bazenzoon achter je laten. Als nageslacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet het alsnog een dochter worden.
Exact!quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijn
snap zijn hele zin ook nietquote:
Zo'n lief klein negertje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga later denk ik een kindje adopteren
Stop met huilen dat maakt me zieligquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact!
Wij kunnen kinderen verwekken tot ver na ons 60e
Hoezo snap jij het nou weer niet? ben je een mongol ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snap zijn hele zin ook niet.
Jij wilde geen kinderen.quote:
Oh?quote:
Jeez, wil je dat liever dan zelf een kind krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste zou zijn een kind van mij, dat niet in mij gegroeit is en dus mijn lichaam niet heeft vernietigd.
Dus eigenlijk heb ik iemand baarmoeder even 9 maanden nodig zodat ik mijn bevruchte ei er in kan bewaren.
Doutzen is er anders behoorlijk goed vanaf gekomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste zou zijn een kind van mij, dat niet in mij gegroeit is en dus mijn lichaam niet heeft vernietigd.
Dus eigenlijk heb ik iemand baarmoeder even 9 maanden nodig zodat ik mijn bevruchte ei er in kan bewaren.
Rare logica hou jij er op na.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyyquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doutzen is er anders behoorlijk goed vanaf gekomen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Nice.
Ik neem geen kinderen, ze kosten geld en limiteren je in het streven naar je ambities.
Nou? Zeker een bekende?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je wie die vrouw is onder die poes?
woh, het toont wel aan dat een er vrouw niet helemaal uitgerekt vanaf hoeft te komen (vraag me wel af in hoeverre dat "geluk" of training is).quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyy
van 3/8 naar 4/8 is ie even gedaaldquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
Waarom gaat die kuteuro niet dalen, dit is niks aan. Hij is gestegen sinds de opening.
heus niet, ik heb nog een paar vriendinnetjes die er net zo over denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij bent het eerste vrouwelijk persoon die het met mij eens is.
je hebt geen personal trainer nodig...quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyy
plastische chirurgiequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt geen personal trainer nodig...
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt geen personal trainer nodig...
quote:
Dat is de moederkoekquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Wooow man, dit koekje dat ik nu in mijn hand heb is 2x zo dik als normaal!
Alle dames waar ik dit onderwerp in real life mee heb gediscussieerd willen allemaal kinderen en het standaard huisje boompje beesje gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
heus niet, ik heb nog een paar vriendinnetjes die er net zo over denken
Al met al is ie gestegen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van 3/8 naar 4/8 is ie even gedaald.
Blijkbaar ga jij met heel andere mensen om dan ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:17 schreef sciter het volgende:
Alle dames waar ik dit onderwerp in real life mee heb gediscussieerd willen allemaal kinderen en het standaard huisje boompje beesje gebeuren.
ik snap niet echt wat dat er mee te maken heeft?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik eruit zie dus nee, ik snap je niet.
Denk het, hoewel het allemaal hoog opgeleide meiden zijn hebben ze totaal geen ambitiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Blijkbaar ga jij met heel andere mensen om dan ik
Jouw kat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Moest even de kat aandacht geven. Ja, de kat. Niet de poes dus. Ook niet mijn poes. De kat.
80's, ja tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef MajorTom. het volgende:
Mensen die in de jaren 90 geboren zijn.
Jij bent gewoon oud.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef MajorTom. het volgende:
Mensen die in de jaren 90 geboren zijn.
Ja, mijn kat.quote:
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.quote:
QFTquote:
Mapletownquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.
Kindernet en Telekid hatenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.
Alsof mensen die in de jaren 90 geboren zijn het begin van de jaren 90 bewust meegemaakt hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Kindernet en Telekid haten
Muziek heb je gelijk, daar luister ik dan ook niet naar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het nog steeds gek dat mensen die in 1993 geboren zijn ondertussen alweer 18 zijn. Wat is deze.
Omdat naakt torso.quote:
Ik heb alle goeie tekenfilms nog bewust meegemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:33 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Alsof mensen die in de jaren 90 geboren zijn het begin van de jaren 90 bewust meegemaakt hebben.
Mighty Max?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat naakt torso.
[..]
Ik heb alle goeie tekenfilms nog bewust meegemaakt
Dr. Merkwürdigliebequote:
ommaygoshhhh heeftie het overleefd?quote:
vast wel alleen beetje hoofdpijn denk ik =Squote:Op maandag 8 augustus 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ommaygoshhhh heeftie het overleefd?
hoezo niet? natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het is een film alles hoort goed af te lopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En Titanic danquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is een film alles hoort goed af te lopen
Di Caprio dood is goed einde toch?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Di Caprio dood is goed einde toch?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:41 schreef Chloroform het volgende:
Monky, wat vind jij van mannen met baarden?
Gelukkig maar.quote:
dan te bedenken wat ze tegenwoordig kunnen makenquote:
Liever niet eigenlijk.quote:
quote:
Wtf, is dat een aap ofzo, kan hij meteen een staart laten groeien en door de bomen slingeren.quote:
Minder sterke bommen hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dan te bedenken wat ze tegenwoordig kunnen maken
Veel, vooral van die wauze @ zijn concertenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:45 schreef MajorTom. het volgende:
hmm.. ik ga tellen hoeveel mugshot's Jim Morrison heeft.
Wat heb je liever, een dame met gladde benen, of een dame met stoppels op dr benen.quote:
Is een baas!quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wtf, is dat een aap ofzo, kan hij meteen een staart laten groeien en door de bomen slingeren.
kunnen en doen is wel verschilquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Minder sterke bommen hoor.
Tsar Bomba was meer een propaganda-stunt en om de Amerikanen af te schrikken.
Gladde benen wel ja, armen maakt niet uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat heb je liever, een dame met gladde benen, of een dame met stoppels op dr benen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Gladde benen wel ja, armen maakt niet uit.
Nee, VDJ werkt prima hier. Het is trouwens wel de legale versie.quote:
VDJ is poep.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, VDJ werkt prima hier. Het is trouwens wel de legale versie.
Smaken verschillen.quote:
Borsthaar dan?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat heb je liever, een dame met gladde benen, of een dame met stoppels op dr benen.
Wat..quote:
Dat kun je vinden. Traktor is pure aids, gewoon het downloaden / installeren van die zooi maakt je blind en doof.quote:
IK ZIE TEPELS TR GEMACHT ALLESquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n briljante scene.
lekker slechte kwaliteit kijk jequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n briljante scene.
Mensen die coke doen en geen Monopoly heten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
[Mensen die Drugs hebben gebruikt]
Wat vinden jullie fijner?
1 Coke
2 XTC
mdmaquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
1 Coke
2 XTC
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
1 Coke
2 XTC
720p, niet goed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lekker slechte kwaliteit kijk je
neequote:
Jemig Djey, heb je je nou helemaal aangemeld om dat te komen melden? Laat me raden, je was aan het vps'en?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik doe de laatste tijd ongeveer 1x per weekend XTC, en ik vind het heel chill.
Ik heb 1x coke gedaan en het was zeer prettig, maar ik ben bang verslaafd te raken, en vooral als ik die junks zie word ik bang van coke...
Wat een mongool ben jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik doe de laatste tijd ongeveer 1x per weekend XTC, en ik vind het heel chill.
Ik heb 1x coke gedaan en het was zeer prettig, maar ik ben bang verslaafd te raken, en vooral als ik die junks zie word ik bang van coke...
Niet zo nerderig praten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
en dan BRRip...wss ook geen internal encode.
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.
Coke is lekker, te lekker.
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.
Coke is lekker, te lekker.
Ik ben extreem benieuwd naar coke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.
Nee, 1.5 gigquote:
Dan heb je geen goede coke gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.
Roken of spuiten is veel heftiger dan snuiven.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Chloroform het volgende:
+ dat je moet blijven snuiven voor het effect.
Misschien, misschien ook niet. Niet mijn drug in ieder geval.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan heb je geen goede coke gehad.
Spuiten gaat me echt té ver.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Roken of spuiten is veel heftiger dan snuiven.
kwaliteit /carequote:Op maandag 8 augustus 2011 03:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ok valt nog mee maar alsnog bagger![]()
8gb+ is het beter werk
Gewoon basen met een leeg bierblikje en wat as.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon basen met een leeg bierblikje en wat as.
Wel junkie-stijl ja
in de commentsquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:18 schreef Dalando het volgende:
word zo'n gozer helemaal bang van een spelletje
moet je ermeequote:
ja weet ik veelquote:
pipashop.nlquote:Op maandag 8 augustus 2011 03:33 schreef Tieszo het volgende:
Waar kan ik combat gear (uniforms/tactical vests/belts/boots/...) goedkoop halen homies?
Ja pas maar op.quote:Op maandag 8 augustus 2011 03:39 schreef Stokstaart het volgende:
Remlof is wakker, wees alert, gr gr .
quote:
so sexiiquote:
quote:
Laatste dag las ik?quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:09 schreef Patje1987 het volgende:
Zo lekker even zwemmen en daarna corona drinken
Baasquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:09 schreef Patje1987 het volgende:
Lekker man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:09 schreef Patje1987 het volgende:
nee heb nog een paar dagenquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Laatste dag las ik?
Geniet er nog ff van!
Goed bezigquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee heb nog een paar dagen
Zit nu in LA
Oh ja sorry dat ik al je Corona's heb opgedronken tijdens de meet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:09 schreef Patje1987 het volgende:
Doeg doeg ik hou ook van jou tot ziens kusjekroel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:13 schreef pratende-paal het volgende:
ee egoïsten... zeggen jullie geen doei meer terug?![]()
![]()
![]()
![]()
Paar dagen daar dus? Nice.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
nee heb nog een paar dagen
Zit nu in LA
Waar woont jouw huis?quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Doeg doeg ik hou ook van jou tot ziens kusjekroel.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In het zuiden, volgens buienradar.
Idemquote:
Behalve onweerquote:Op maandag 8 augustus 2011 04:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heerlijk, als het hard regent en je ligt in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |