Wie gaat je helpen?quote:
Leer dan eerst maar hoe je het schrijft.quote:
Moet je wachten todat je een dochter krijgt en ze 12 word. Kun je je weer voelen toen je zusje nog klein was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon geen kinderen omdat vervelend.
Dan mep je er wat gehoorzaamheid inquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef Dimens het volgende:
Ik wil gewoon geen kinderen omdat vervelend.
Liaquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou die blonde 14 jarige doen. En selena ook.
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil ook misschien wel kinderen, denk ik.
Ik heb geen zusje.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet je wachten todat je een dochter krijgt en ze 12 word. Kun je je weer voelen toen je zusje nog klein was.
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen.
Everhett is homo en Morgan een neukding.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zou die blonde 14 jarige doen. En selena ook.
Dan kun je voelen hoe het zou voelen als je een aantal jaar geleden een zusje zou hebben.quote:
Als ... zijnde.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijn
Dan moet het alsnog een dochter worden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kun je voelen hoe het zou voelen als je een aantal jaar geleden een zusje zou hebben.
Anders kun je nog een bazenzoon achter je laten. Als nageslacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet het alsnog een dochter worden.
Exact!quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als vrouwe zijnde.... voor de mannen kan je beter ouder zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |