IK ZIE TEPELS TR GEMACHT ALLESquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n briljante scene.
lekker slechte kwaliteit kijk jequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:51 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n briljante scene.
Mensen die coke doen en geen Monopoly heten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
[Mensen die Drugs hebben gebruikt]
Wat vinden jullie fijner?
1 Coke
2 XTC
mdmaquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
1 Coke
2 XTC
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
1 Coke
2 XTC
720p, niet goed?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
lekker slechte kwaliteit kijk je
neequote:
Jemig Djey, heb je je nou helemaal aangemeld om dat te komen melden? Laat me raden, je was aan het vps'en?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik doe de laatste tijd ongeveer 1x per weekend XTC, en ik vind het heel chill.
Ik heb 1x coke gedaan en het was zeer prettig, maar ik ben bang verslaafd te raken, en vooral als ik die junks zie word ik bang van coke...
Wat een mongool ben jijquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:55 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
Ik doe de laatste tijd ongeveer 1x per weekend XTC, en ik vind het heel chill.
Ik heb 1x coke gedaan en het was zeer prettig, maar ik ben bang verslaafd te raken, en vooral als ik die junks zie word ik bang van coke...
Niet zo nerderig praten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
en dan BRRip...wss ook geen internal encode.
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.
Coke is lekker, te lekker.
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom? Wat hij zegt is gewoon zo.
Coke is lekker, te lekker.
Ik ben extreem benieuwd naar coke.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.
Nee, 1.5 gigquote:
Dan heb je geen goede coke gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar keer gedaan, vond er geen reet aan in vergelijking met mdma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |