snap zijn hele zin ook nietquote:
Zo'n lief klein negertje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga later denk ik een kindje adopteren
Stop met huilen dat maakt me zieligquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Exact!
Wij kunnen kinderen verwekken tot ver na ons 60e
Hoezo snap jij het nou weer niet? ben je een mongol ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snap zijn hele zin ook niet.
Jij wilde geen kinderen.quote:
Oh?quote:
Jeez, wil je dat liever dan zelf een kind krijgen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste zou zijn een kind van mij, dat niet in mij gegroeit is en dus mijn lichaam niet heeft vernietigd.
Dus eigenlijk heb ik iemand baarmoeder even 9 maanden nodig zodat ik mijn bevruchte ei er in kan bewaren.
Doutzen is er anders behoorlijk goed vanaf gekomen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
Het mooiste zou zijn een kind van mij, dat niet in mij gegroeit is en dus mijn lichaam niet heeft vernietigd.
Dus eigenlijk heb ik iemand baarmoeder even 9 maanden nodig zodat ik mijn bevruchte ei er in kan bewaren.
Rare logica hou jij er op na.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyyquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doutzen is er anders behoorlijk goed vanaf gekomen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Nice.
Ik neem geen kinderen, ze kosten geld en limiteren je in het streven naar je ambities.
Nou? Zeker een bekende?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je wie die vrouw is onder die poes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |