woh, het toont wel aan dat een er vrouw niet helemaal uitgerekt vanaf hoeft te komen (vraag me wel af in hoeverre dat "geluk" of training is).quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyy
van 3/8 naar 4/8 is ie even gedaaldquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
Waarom gaat die kuteuro niet dalen, dit is niks aan. Hij is gestegen sinds de opening.
heus niet, ik heb nog een paar vriendinnetjes die er net zo over denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:09 schreef sciter het volgende:
[..]
Jij bent het eerste vrouwelijk persoon die het met mij eens is.
je hebt geen personal trainer nodig...quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets meer personal trainers heeft dan monkyyy
plastische chirurgiequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt geen personal trainer nodig...
?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je hebt geen personal trainer nodig...
quote:
Dat is de moederkoekquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
Wooow man, dit koekje dat ik nu in mijn hand heb is 2x zo dik als normaal!
Alle dames waar ik dit onderwerp in real life mee heb gediscussieerd willen allemaal kinderen en het standaard huisje boompje beesje gebeuren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
heus niet, ik heb nog een paar vriendinnetjes die er net zo over denken
Al met al is ie gestegen:quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
van 3/8 naar 4/8 is ie even gedaald.
Blijkbaar ga jij met heel andere mensen om dan ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:17 schreef sciter het volgende:
Alle dames waar ik dit onderwerp in real life mee heb gediscussieerd willen allemaal kinderen en het standaard huisje boompje beesje gebeuren.
ik snap niet echt wat dat er mee te maken heeft?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik eruit zie dus nee, ik snap je niet.
Denk het, hoewel het allemaal hoog opgeleide meiden zijn hebben ze totaal geen ambitiesquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:18 schreef Saisai het volgende:
[..]
Blijkbaar ga jij met heel andere mensen om dan ik
Jouw kat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef Chloroform het volgende:
Moest even de kat aandacht geven. Ja, de kat. Niet de poes dus. Ook niet mijn poes. De kat.
80's, ja tochquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef MajorTom. het volgende:
Mensen die in de jaren 90 geboren zijn.
Jij bent gewoon oud.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:29 schreef MajorTom. het volgende:
Mensen die in de jaren 90 geboren zijn.
Ja, mijn kat.quote:
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.quote:
QFTquote:
Mapletownquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.
Kindernet en Telekid hatenquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:30 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ja toch, goede tekenfilms, goede muziek, alles.
Alsof mensen die in de jaren 90 geboren zijn het begin van de jaren 90 bewust meegemaakt hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Kindernet en Telekid haten
Muziek heb je gelijk, daar luister ik dan ook niet naar.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het nog steeds gek dat mensen die in 1993 geboren zijn ondertussen alweer 18 zijn. Wat is deze.
Omdat naakt torso.quote:
Ik heb alle goeie tekenfilms nog bewust meegemaaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 02:33 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Alsof mensen die in de jaren 90 geboren zijn het begin van de jaren 90 bewust meegemaakt hebben.
Mighty Max?quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Omdat naakt torso.
[..]
Ik heb alle goeie tekenfilms nog bewust meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |