Zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef franklop het volgende:
NAC doet het prima eigenlijk, beter dan verwacht
Ja, want Twente speelt goed op niveau.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef franklop het volgende:
NAC doet het prima eigenlijk, beter dan verwacht
Ze missen Theoquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, want Twente speelt goed op niveau.
Het middenveld is de zwakste schakel nu, maar om het een zwak middenveld te noemen lijkt me niet echt nodig.quote:
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ze Theo missen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het middenveld is de zwakste schakel nu, maar om het een zwak middenveld te noemen lijkt me niet echt nodig.
Hihihihiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
TWENTE PLEUR OP MET JE ****BAL. WAT EEN PRUTZOOI JONGES RESULTAATVOETBAL PLEUR TOCH OP.
NAC VERDIENDE MEER
NAC![]()
SCHALK
Mwoah. Het was enthousiast en ze gingen ervoor, maar om nou te zeggen dat NAC goed voetbalde... nee, totaal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
TWENTE PLEUR OP MET JE ****BAL. WAT EEN PRUTZOOI JONGES RESULTAATVOETBAL PLEUR TOCH OP.
NAC VERDIENDE MEER
NAC![]()
SCHALK
hihihiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit spel pownt AZ jullie dik
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit spel pownt AZ jullie dik
De eerste helft wel. Tweede helft was ajax duidelijk beter hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...
Wij scoren tenminste nog 4 keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...
Dôh, tegen de Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij scoren tenminste nog 4 keer.
Volgende week gaat Frank zijn opstelling aanpassen en middelveld Janssen - Anita - Eriksen maken dan pown je iedereenquote:
Heerenveen zal met Assaidi en Narsingh door de Amsterdamse verdediging snijden alsof het niks isquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Co zal op het spel moeten hameren als AZ op bezoek komt. Ik beloof jullie een 2-1 van AZ. Met 2 goals van Jozy
Vriend, Al gezien hoe slecht ze voetballen als er een tegengoal komt bij een voorsprong?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerenveen zal met Assaidi en Narsingh door de Amsterdamse verdediging snijden alsof het niks is
Niet verdrietig zijn.quote:
Deze man begrijpt het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente![]()
Verdedigend voetbal
AjaxAanvallend voetbal
Inderdaad, Heerenveen kun je gerust met 2-0 voor laten komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Al gezien hoe slecht ze voetballen als er een tegengoal komt bij een voorsprong?tering zeg
Boeiend? FC Groningen verliest altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Twente wint ook altijd met 1-0, 2-1 enzvoort
Jep. PSV werd er hard om afgezeken, "antivoetbal" en blabla. Bij Twente noemen ze het een kwaliteit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Het verschil onder Co is dat ze nu al in de eerste helft scoren...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Kampioen van de eerste divisie altijd thuis laten beginnen de eerste wedstrijd en dat mensen zich überhaupt druk maken over een openingswedstrijd...who cares waar die gespeeld wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef Tarado het volgende:
Ik vind die Jan Mulder 9 van de 10 keer loze kreten slaken maar gisteren had hij wel gelijk over de competitiestart, die moet je inderdaad niet op Woudestijn laten beginnen.
Ik zou zeggen eerste wedstrijd kampioen thuis tegen de kampioen van de eerste divisie, weten die ook meteen waar ze aan toe zijn.
Hup Vites!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijden van vanavond
Twente - AZ
Vitesse - VVV Venlo
PSV - RKC Waalwijk
Feyenoord - Roda JC
Neenee volgens Johan gaat Twente verliezen;Dquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:04 schreef Lastpost het volgende:
Dat wordt 4 maal een winstpartij voor de thuis spelende ploeg.
Twente gaat verliezen van AZ.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:04 schreef Lastpost het volgende:
Dat wordt 4 maal een winstpartij voor de thuis spelende ploeg.
We zullen zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente gaat verliezen van AZ.
Ruiz doet niet mee, Chadli ook niet dus AZ zou best eens het nieuwe PSV kunnen verassen want Adriaanse of niet, aanvallend voetbal heb ik Twente nog niet zien spelenquote:
Twente heeft thuisvoordeel, AZ heeft fris voetbal laten zien. Vergeet niet dat AZ vorige week flink heeft gemazzeld doordat Wijnaldum 3 opgelegde kansen heeft gemist.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ruiz doet niet mee, Chadli ook niet dus AZ zou best eens het nieuwe PSV kunnen verassen want Adriaanse of niet, aanvallend voetbal heb ik Twente nog niet zien spelen
Martens kan daar ook prima uit de voetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
Az heeft vandaag ook geen fitte spits in de spits in de selectie.
Maar is wel meteen dan een heel ander type als een Altidore of Boymans. Tast toch je spel aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Martens kan daar ook prima uit de voeten![]()
Gemis van Ruiz en Chadli (en ook een klein beetje Janssen) weegt zwaarder.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:50 schreef Tarado het volgende:
Als AZ 4 punten pakt die 2 wedstrijden is het gewoon heel goed, 0 uit 2 was aannemelijker geweest tegen PSV en Twente
Benschop speelde bij z'n oude club toch wel vaker in de spits?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:43 schreef Paul-89 het volgende:
Az heeft vandaag ook geen fitte spits in de spits in de selectie.
Elk mindere uitslag is een schandequote:
Jij en anderen als Psv-supporters moeten toch écht wel verdomd teleurgesteld zijn. Wanprestatie van jullie. Ajax speelde ( gedeeltelijk ) ook niet goed, maar scoren nog 4 x.quote:
Wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax, Psv en Feyenoord moeten weer de dienst gaan uitmaken in Nederland
Haha, ja iets teveel blijven hangen in het verleden, excuses.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf
Blijf niet hangen in het verleden.
Dat hoef je dit seizoen niet te verwachten hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax, Psv en Feyenoord moeten weer de dienst gaan uitmaken in Nederland. Ajax is daar al goed mee op weg, nu Psv en Feyenoord nog.
De strijd tussen de 'traditionele' top-3.
Dat is wel waar, maar ik verlang er eigenlijk wel weer naar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat hoef je dit seizoen niet te verwachten hoor.![]()
Gaat sowieso nog wel wat seizoenen duren, bij PSV is het denk ik nu presteren (CL) of anders de komende jaren een stapje terugzetten en bij Feyenoord duurt het sowieso nog wel wat jaren voordat er weer naar een top 3 notering gekeken kan worden maar die hebben dan nog het geluk van een gigantische achterban en een prima jeugdopleiding.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij en anderen als Psv-supporters moeten toch écht wel verdomd teleurgesteld zijn. Wanprestatie van jullie. Ajax speelde ( gedeeltelijk ) ook niet goed, maar scoren nog 4 x.
Jullie Psv-supporters hebben idd het recht om te eisen dat er vanavond met grote cijfers wordt gewonnen. ( en goed spel lijkt me? )
Kutzebra.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is het toch fijn om Heracles fan te zijn
Zijn PSV hart zal 16 keer een bal laten glippenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wereldkeeper Zoet staat tussen de palen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Joost van Gangelen aan Munsterman: Hoe zal het vanavond gaan?
Munsterman: Het dak zal eraf gaan
Enschede ontploftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Joost van Gangelen aan Munsterman: Hoe zal het vanavond gaan?
Munsterman: Het dak zal eraf gaan
Twente-AZquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente - AZ? Of PSV - RKC?
Ik hoop dat Verbeek tegen teams als RKC, Maher gewoon in de basis zet. Jongen heeft veel talent en moet gewoon minuten gaan maken om een topper te worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling FC Twente: Mihaylov, Cornelisse, Wisgerhof, Douglas, Tiendalli, Brama, Janssen, De Jong, John, Janko. Berghuis.
Wissels: Boschker, Bengtsson, Landzaat, Ruiz, Rosales, Rendla, Buysse
Opstelling AZ: Esteban, Marcellis, Viergever, Reijnen, Gudmundsson, Falkenburg, Poulsen, Wernbloom, Elm, Holman, Benschop.
Wissels AZ: Verhulst, Maher, Klavan, Altidore, Ortiz, Holland, Van Huizen.
TIMMERTJE TIMMERTJE, WAT DOE JE NU?quote:
Glaasje opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:12 schreef Paul het volgende:
[..]
TIMMERTJE TIMMERTJE, WAT DOE JE NU?
Twente - AZquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie gaat er zo spelen? En hoe zal mijn honger daarmee omgaan?²
Het is dan ook geen domme jongenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jansma weet al de opstelling van PSV?
DE KONING VAN FOKquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie gaat er zo spelen? En hoe zal mijn honger daarmee omgaan?²
Dit kan alleen maar ons aller koning Bansheeboy zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar een scheutje olijfolie in mijn infuus doe, voor directe opname van de omega 3 vetzuren.²
zijn natuurlijk alleen Twente supporters hequote:
quote:
In concludeer alleen wat ik ziequote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar ik ken Marko persoonlijk
Ik helaas ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar ik ken Marko persoonlijk
Wat doet Happel daar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Paul het volgende:
Een bep. voetbal mod zit in het stadion
Uhu, met rood naar de kant bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat we ruiz nog gaan zien straks
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, met rood naar de kant bijvoorbeeld
Krijgen we straks allemaal van die tong80 topicsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef Paul het volgende:
Volgens mij zijn er zelfs helemaal geen voetbal mods
Noooooooooquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal van die tong80 topics
oooooohquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen Marko
quote:
Had de 1-1 moeten zijn. Maar Benschop deed een Robbentjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:58 schreef Thas het volgende:
Aardige kans Benschop. Sowieso levert Twente erg makkelijk de bal in.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
RKC heeft Castillion van Ajax, let op hij scoort een hattrick.
Wijnaldum zeker weer op 10quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Ojo.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Rabiu, Tamata, Zeefuik, Labyad, Bakkal en Verkoelen.
Bijzonderheid: Engelaar ontbreekt wegens ziekte.
Nog een kater van het afketsen van z'n transfer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Ojo.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Rabiu, Tamata, Zeefuik, Labyad, Bakkal en Verkoelen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isakssonquote:
Pieters, Strootman, Mertensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Isaksson
Manolev - Bouma - Marcelo - Pieters,
Strootman - Wijnaldum - Ojo
Lens - Toivonen - Mertens
Vast zo ja
Tijd dat ze in Utrecht PSV gaan supporten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Pieters, Strootman, Mertens
Oftewel FC UTRECHT
PSVVVVVVVVVVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd dat ze in Utrecht PSV gaan supporten...
Hard iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF, ik schrok van dat geluid van dat balkje
Kreeg ie dat niet dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar had Holman ook geel kunnen krijgen.
Nee, volgens mij geen kaart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Kreeg ie dat niet dan?
Ik hoorde "carta amarillo"..
de palen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tussen, tussen, TUSSEN!, tussen!
Ah, dat dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:12 schreef Paul het volgende:
"TEMPOOTJE HOGER JE SPEELT TEGEN TWENTE!"
Ja daarna nog ietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:12 schreef Thas het volgende:
Wat schreeuwde Verbeek nou net?
[....] JE SPEELT TEGEN TWENTE!
[..]
Ah, dat dus
Moeten ze bij Rutten doen:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Paul het volgende:
Heb niet vaak een trainer zo goed kunnen verstaan, staat een mic goed op hem gericht
Met geslis natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moeten ze bij Rutten doen:
"Niet te ver naar voren Ola!"
"Wijnaldum, inzakken tot de laatste linie bij balverlies"
Heh, dat zei ik net hardopquote:
hihiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop Benschop, je speelt tegen Twente, niet tegen amateurs.
Nederlandse clubs hebben het altijd wel lastig in Duitsland...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komop Benschop, je speelt tegen Twente, niet tegen amateurs.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederlandse clubs hebben het altijd wel lastig in Duitsland...
[ afbeelding ]
Het is toch zeker wel 8 km van het stadion naar de grensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederlandse clubs hebben het altijd wel lastig in Duitsland...
[ afbeelding ]
Vreemd dat het niet verplicht is om een percentage uitsupporters toe te laten, nu zou je toch kunnen zeggen dat Twente er voordeel van heeft..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Saaie bende zonder uitfans daar.
Waarom zijn ze er eigenlijk niet? Vanwege het dak ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Vreemd dat het niet verplicht is om een percentage uitsupporters toe te laten, nu zou je toch kunnen zeggen dat Twente er voordeel van heeft..
Dat is wel verplicht hoor, maar er is nog geen uitvak in het stadion vanwege dat ongeluk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Thas het volgende:
[..]
Vreemd dat het niet verplicht is om een percentage uitsupporters toe te laten, nu zou je toch kunnen zeggen dat Twente er voordeel van heeft..
Thanks voor de uitlegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is wel verplicht hoor, maar er is nog geen uitvak in het stadion vanwege dat ongeluk.
Snap ik, maar ik vind het dus vreemd dat er nu een uitzondering wordt gemaakt, maar goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is wel verplicht hoor, maar er is nog geen uitvak in het stadion vanwege dat ongeluk.
Spelen ze tegen Benfica weer gewoon thuis dan? Kan me voorstellen dat Europees uitsupporters helemaal verplicht zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Tegen Benfica is er wel uit publiek toch?
Old englishquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Thas het volgende:
Al die spandoeken uit van die Twentse dorpjes in een stoer Germaans lettertype![]()
Wat raar iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV supporters die graag willen dat Ajax en Twente punten verspelen.
Ik zeg toch dat het raar is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Twente en Ajax zijn nog concurrentie denk jij?
Nee, daar staan we inmiddels boven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelukkig bezitten er nog enkele mensen humor. Mijn dag is weer goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar staan we inmiddels boven.
Twee goede seizoenen en meteen praatjes. Jullie lijken wel Amsterdammers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge ze hebben Derijck nu manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of je snapt dat het een grap isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:27 schreef Gauner het volgende:
[..]
Twee goede seizoenen en meteen praatjes. Jullie lijken wel Amsterdammers.
PSV met Balazs = kampioenskandidaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat we niet beter zijn dan vorig jaar. Maar dan vooral in verdedigend opzicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV met Balazs = kampioenskandidaat
PSV zonder Balazs maar met Mertens, Strootman, Wijnaldum enz = geen kampioenskandidaat
Snap jij hem?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV zonder Balazs maar met Mertens, Strootman, Wijnaldum enz = geen kampioenskandidaat
Snap jij hem?
Plek 3/4 is realistisch voor dit PSV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat we niet beter zijn dan vorig jaar. Maar dan vooral in verdedigend opzicht.
Wel zullen we gewoon in de Top 3 blijven rondspoken hoor.
Er mogen er maar elf starten, maar idd verrekte weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
17 selectiespelers heeft PSV - Engelblaar = 16 - evt erik pieters = 15
Uhu. Dus? Zolang je gewoon mee blijft doen om de titel is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zullen we straks nog Fred Rutten de schoeisels aan zien doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Er mogen er maar elf starten, maar idd verrekte weinig.
Vergeet niet dat jullie vorig jaar ook niet fantastisch waren. Vorig jaar was niemand dat; dat valt dit jaar nog te bezien. (ff afwachten ook of Ruiz in Enschede blijft)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap jij hem?
Ja, dat zeg ik toch? En mochten Ajax/Twente veel punten laten liggen, who knowsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plek 3/4 is realistisch voor dit PSV.
Dit jaar worden ze weer geen kampioen, gaat die Brands weer de hoofdprijs neerleggen voor wat middelmatige spelertjes en binnen no-time is al het geld op. Vanaf dan kan alles naar de tering gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor counterploegen liggen veel kansen op de counter bij Twentequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? En mochten Ajax/Twente veel punten laten liggen, who knows
Doe dan maar Cocu. Da's nog een meerwaarde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zullen we straks nog Fred Rutten de schoeisels aan zien doen
Mertens is ook geen top transfer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jullie vorig jaar ook niet fantastisch waren. Vorig jaar was niemand dat; dat valt dit jaar nog te bezien. (ff afwachten ook of Ruiz in Enschede blijft)
Sowieso vind ik Wijnaldum en Strootman matige aankopen, Mertens is een topaankoop though.
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdedigerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe dan maar Cocu. Da's nog een meerwaarde.
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit jaar worden ze weer geen kampioen, gaat die Brands weer de hoofdprijs neerleggen voor wat middelmatige spelertjes en binnen no-time is al het geld op. Vanaf dan kan alles naar de tering gaan
Dat hoeft ook niet, als hij PSV maar beter maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mertens is ook geen top transfer.
En veelsteveel miljoentjes neergelegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mertens is ook geen top transfer.
Nee, Cocu is een geboren leider op het middenveld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdediger
[..]
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajax![]()
Ja dat is niet zo moeilijk met het huidige PSV materiaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als hij PSV maar beter maakt.
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdediger
[..]
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajax![]()
Maar wel 1-0 voorquote:
Dat bedoel ik. PSV heeft verdedigers nodig. Materazzi gratis ophalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, Cocu is een geboren leider op het middenveld.
De arrogantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.
Ajax Amsterdam
Welnee, Engelaar is een linie achteruit geschovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. PSV heeft verdedigers nodig. Materazzi gratis ophalen
Doe nou niet jongen....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.
Ajax Amsterdam
PSV supportersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
JALALALJALAJLAJALAJLAJALJALAALAJLJALAJAAAAAAAAAA JALJALJALAAJ LAJAL JALJAA
TWENTE
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |