Wat doet Happel daar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:53 schreef Paul het volgende:
Een bep. voetbal mod zit in het stadion
Uhu, met rood naar de kant bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Hopen dat we ruiz nog gaan zien straks
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, met rood naar de kant bijvoorbeeld
Krijgen we straks allemaal van die tong80 topicsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef Paul het volgende:
Volgens mij zijn er zelfs helemaal geen voetbal mods
Noooooooooquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Krijgen we straks allemaal van die tong80 topics
oooooohquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen Marko
quote:
Had de 1-1 moeten zijn. Maar Benschop deed een Robbentjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:58 schreef Thas het volgende:
Aardige kans Benschop. Sowieso levert Twente erg makkelijk de bal in.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:59 schreef j0rdiiii het volgende:
RKC heeft Castillion van Ajax, let op hij scoort een hattrick.
Wijnaldum zeker weer op 10quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Ojo.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Rabiu, Tamata, Zeefuik, Labyad, Bakkal en Verkoelen.
Bijzonderheid: Engelaar ontbreekt wegens ziekte.
Nog een kater van het afketsen van z'n transfer?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Manolev, Bouma, Marcelo, Pieters, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Mertens en Ojo.
Wisselspelers: Cássio Ramos, Rabiu, Tamata, Zeefuik, Labyad, Bakkal en Verkoelen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isakssonquote:
Pieters, Strootman, Mertensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Isaksson
Manolev - Bouma - Marcelo - Pieters,
Strootman - Wijnaldum - Ojo
Lens - Toivonen - Mertens
Vast zo ja
Tijd dat ze in Utrecht PSV gaan supporten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Pieters, Strootman, Mertens
Oftewel FC UTRECHT
PSVVVVVVVVVVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd dat ze in Utrecht PSV gaan supporten...
Hard iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WTF, ik schrok van dat geluid van dat balkje
Kreeg ie dat niet dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar had Holman ook geel kunnen krijgen.
Nee, volgens mij geen kaart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Kreeg ie dat niet dan?
Ik hoorde "carta amarillo"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |