Wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax, Psv en Feyenoord moeten weer de dienst gaan uitmaken in Nederland
Haha, ja iets teveel blijven hangen in het verleden, excuses.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf
Blijf niet hangen in het verleden.
Dat hoef je dit seizoen niet te verwachten hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax, Psv en Feyenoord moeten weer de dienst gaan uitmaken in Nederland. Ajax is daar al goed mee op weg, nu Psv en Feyenoord nog.
De strijd tussen de 'traditionele' top-3.
Dat is wel waar, maar ik verlang er eigenlijk wel weer naar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat hoef je dit seizoen niet te verwachten hoor.![]()
Gaat sowieso nog wel wat seizoenen duren, bij PSV is het denk ik nu presteren (CL) of anders de komende jaren een stapje terugzetten en bij Feyenoord duurt het sowieso nog wel wat jaren voordat er weer naar een top 3 notering gekeken kan worden maar die hebben dan nog het geluk van een gigantische achterban en een prima jeugdopleiding.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij en anderen als Psv-supporters moeten toch écht wel verdomd teleurgesteld zijn. Wanprestatie van jullie. Ajax speelde ( gedeeltelijk ) ook niet goed, maar scoren nog 4 x.
Jullie Psv-supporters hebben idd het recht om te eisen dat er vanavond met grote cijfers wordt gewonnen. ( en goed spel lijkt me? )
Kutzebra.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat is het toch fijn om Heracles fan te zijn
Zijn PSV hart zal 16 keer een bal laten glippenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar wereldkeeper Zoet staat tussen de palen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Joost van Gangelen aan Munsterman: Hoe zal het vanavond gaan?
Munsterman: Het dak zal eraf gaan
Enschede ontploftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Jan Joost van Gangelen aan Munsterman: Hoe zal het vanavond gaan?
Munsterman: Het dak zal eraf gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |