Zekerquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef franklop het volgende:
NAC doet het prima eigenlijk, beter dan verwacht
Ja, want Twente speelt goed op niveau.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef franklop het volgende:
NAC doet het prima eigenlijk, beter dan verwacht
Ze missen Theoquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, want Twente speelt goed op niveau.
Het middenveld is de zwakste schakel nu, maar om het een zwak middenveld te noemen lijkt me niet echt nodig.quote:
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat ze Theo missen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het middenveld is de zwakste schakel nu, maar om het een zwak middenveld te noemen lijkt me niet echt nodig.
Hihihihiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
TWENTE PLEUR OP MET JE ****BAL. WAT EEN PRUTZOOI JONGES RESULTAATVOETBAL PLEUR TOCH OP.
NAC VERDIENDE MEER
NAC![]()
SCHALK
Mwoah. Het was enthousiast en ze gingen ervoor, maar om nou te zeggen dat NAC goed voetbalde... nee, totaal niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
TWENTE PLEUR OP MET JE ****BAL. WAT EEN PRUTZOOI JONGES RESULTAATVOETBAL PLEUR TOCH OP.
NAC VERDIENDE MEER
NAC![]()
SCHALK
hihihiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit spel pownt AZ jullie dik
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dit spel pownt AZ jullie dik
De eerste helft wel. Tweede helft was ajax duidelijk beter hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...
Wij scoren tenminste nog 4 keer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zei de Ajax supporter... Ajax had anders ook moeite genoeg met De Graafschap...
Dôh, tegen de Graafschapquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij scoren tenminste nog 4 keer.
Volgende week gaat Frank zijn opstelling aanpassen en middelveld Janssen - Anita - Eriksen maken dan pown je iedereenquote:
Heerenveen zal met Assaidi en Narsingh door de Amsterdamse verdediging snijden alsof het niks isquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Co zal op het spel moeten hameren als AZ op bezoek komt. Ik beloof jullie een 2-1 van AZ. Met 2 goals van Jozy
Vriend, Al gezien hoe slecht ze voetballen als er een tegengoal komt bij een voorsprong?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heerenveen zal met Assaidi en Narsingh door de Amsterdamse verdediging snijden alsof het niks is
Niet verdrietig zijn.quote:
Deze man begrijpt het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente![]()
Verdedigend voetbal
AjaxAanvallend voetbal
Inderdaad, Heerenveen kun je gerust met 2-0 voor laten komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriend, Al gezien hoe slecht ze voetballen als er een tegengoal komt bij een voorsprong?tering zeg
Boeiend? FC Groningen verliest altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Twente wint ook altijd met 1-0, 2-1 enzvoort
Jep. PSV werd er hard om afgezeken, "antivoetbal" en blabla. Bij Twente noemen ze het een kwaliteit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Het verschil onder Co is dat ze nu al in de eerste helft scoren...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef Paxcon het volgende:
Kampioen van de eerste divisie altijd thuis laten beginnen de eerste wedstrijd en dat mensen zich überhaupt druk maken over een openingswedstrijd...who cares waar die gespeeld wordt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:20 schreef Tarado het volgende:
Ik vind die Jan Mulder 9 van de 10 keer loze kreten slaken maar gisteren had hij wel gelijk over de competitiestart, die moet je inderdaad niet op Woudestijn laten beginnen.
Ik zou zeggen eerste wedstrijd kampioen thuis tegen de kampioen van de eerste divisie, weten die ook meteen waar ze aan toe zijn.
Hup Vites!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wedstrijden van vanavond
Twente - AZ
Vitesse - VVV Venlo
PSV - RKC Waalwijk
Feyenoord - Roda JC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |