Spelen ze tegen Benfica weer gewoon thuis dan? Kan me voorstellen dat Europees uitsupporters helemaal verplicht zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Tegen Benfica is er wel uit publiek toch?
Old englishquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Thas het volgende:
Al die spandoeken uit van die Twentse dorpjes in een stoer Germaans lettertype![]()
Wat raar iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
PSV supporters die graag willen dat Ajax en Twente punten verspelen.
Ik zeg toch dat het raar is?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Twente en Ajax zijn nog concurrentie denk jij?
Nee, daar staan we inmiddels boven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gelukkig bezitten er nog enkele mensen humor. Mijn dag is weer goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar staan we inmiddels boven.
Twee goede seizoenen en meteen praatjes. Jullie lijken wel Amsterdammers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jonge ze hebben Derijck nu manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Of je snapt dat het een grap isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:27 schreef Gauner het volgende:
[..]
Twee goede seizoenen en meteen praatjes. Jullie lijken wel Amsterdammers.
PSV met Balazs = kampioenskandidaatquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat we niet beter zijn dan vorig jaar. Maar dan vooral in verdedigend opzicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV met Balazs = kampioenskandidaat
PSV zonder Balazs maar met Mertens, Strootman, Wijnaldum enz = geen kampioenskandidaat
Snap jij hem?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV zonder Balazs maar met Mertens, Strootman, Wijnaldum enz = geen kampioenskandidaat
Snap jij hem?
Plek 3/4 is realistisch voor dit PSV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat we niet beter zijn dan vorig jaar. Maar dan vooral in verdedigend opzicht.
Wel zullen we gewoon in de Top 3 blijven rondspoken hoor.
Er mogen er maar elf starten, maar idd verrekte weinig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
17 selectiespelers heeft PSV - Engelblaar = 16 - evt erik pieters = 15
Uhu. Dus? Zolang je gewoon mee blijft doen om de titel is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan zullen we straks nog Fred Rutten de schoeisels aan zien doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Er mogen er maar elf starten, maar idd verrekte weinig.
Vergeet niet dat jullie vorig jaar ook niet fantastisch waren. Vorig jaar was niemand dat; dat valt dit jaar nog te bezien. (ff afwachten ook of Ruiz in Enschede blijft)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap jij hem?
Ja, dat zeg ik toch? En mochten Ajax/Twente veel punten laten liggen, who knowsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Plek 3/4 is realistisch voor dit PSV.
Dit jaar worden ze weer geen kampioen, gaat die Brands weer de hoofdprijs neerleggen voor wat middelmatige spelertjes en binnen no-time is al het geld op. Vanaf dan kan alles naar de tering gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor counterploegen liggen veel kansen op de counter bij Twentequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? En mochten Ajax/Twente veel punten laten liggen, who knows
Doe dan maar Cocu. Da's nog een meerwaarde.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zullen we straks nog Fred Rutten de schoeisels aan zien doen
Mertens is ook geen top transfer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jullie vorig jaar ook niet fantastisch waren. Vorig jaar was niemand dat; dat valt dit jaar nog te bezien. (ff afwachten ook of Ruiz in Enschede blijft)
Sowieso vind ik Wijnaldum en Strootman matige aankopen, Mertens is een topaankoop though.
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdedigerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe dan maar Cocu. Da's nog een meerwaarde.
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajaxquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit jaar worden ze weer geen kampioen, gaat die Brands weer de hoofdprijs neerleggen voor wat middelmatige spelertjes en binnen no-time is al het geld op. Vanaf dan kan alles naar de tering gaan
Dat hoeft ook niet, als hij PSV maar beter maakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mertens is ook geen top transfer.
En veelsteveel miljoentjes neergelegdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mertens is ook geen top transfer.
Nee, Cocu is een geboren leider op het middenveld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdediger
[..]
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajax![]()
Ja dat is niet zo moeilijk met het huidige PSV materiaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als hij PSV maar beter maakt.
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft verdedigers nodig. Was Cocu een verdediger
[..]
2015: PSV is gedegradeerd uit de eredivisie. Ze verloren met 6-0 van Ajax![]()
Maar wel 1-0 voorquote:
Dat bedoel ik. PSV heeft verdedigers nodig. Materazzi gratis ophalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, Cocu is een geboren leider op het middenveld.
De arrogantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.
Ajax Amsterdam
Welnee, Engelaar is een linie achteruit geschovenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. PSV heeft verdedigers nodig. Materazzi gratis ophalen
Doe nou niet jongen....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hehe. Ach ja, Ajax hoeft naar niemand in Nederland te kijken. Kampioen worden we toch wel.
Ajax Amsterdam
PSV supportersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
JALALALJALAJLAJALAJLAJALJALAALAJLJALAJAAAAAAAAAA JALJALJALAAJ LAJAL JALJAA
TWENTE
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |