quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou weet ik waarom FOK! daarstraks down was Barrie, je had met je snelle posts een database overflow veroorzaakt.
Had je maar geld voor 1? Gerem.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef shifto het volgende:
SELECT posts FROM fok_bs_table WHERE usernoob <> 'BB'
Was in Londen, had nog geld voor 1 shirt. Ik ga niet 10 pond pinnen voor nog een shirt... pinnen is duur dan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je maar geld voor 1? Gerem.
quote:
Niet genoeg flappen in je zakken hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was in Londen, had nog geld voor 1 shirt. Ik ga niet 10 pond pinnen voor nog een shirt... pinnen is duur dan hoor
Zonde als je thuiskomt en je hebt nog 25 pond in je zakken zittenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet genoeg flappen in je zakken hebben.
Gaat wel op toch jonge!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonde als je thuiskomt en je hebt nog 25 pond in je zakken zittenOp de rekening staat genoeg.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het donker is die
[ afbeelding ]
Ja ik speel daar de hele dag mee.quote:
Je kan maar ergens mee spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik speel daar de hele dag mee.
Daarom.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan maar ergens mee spelen.
Kijk es naar benedenquote:
Ach joh, er komt heul geen mod in den bosch topic, anders krijgt ie butsen op zen oog jeweetquote:
Helaas moet ik je teleurstellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach joh, er komt heul geen mod in den bosch topic, anders krijgt ie butsen op zen oog jeweet
Even knijpen voor de zekerheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ochja en ik maar denken dat ze weg waren
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie ik heb trouwens nog een eigen parkeerplaats waar je je tentje kan opzetten, kost 50 euro, geen geld he.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie ik heb trouwens nog een eigen parkeerplaats waar je je tentje kan opzetten, kost 50 euro, geen geld he.
HAHAHAHAHIHIHIHIHI WAT EEN GRAPJE IK LICH DUBBELquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Top! Op vakantie in Boschveld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een leuk vakantieplekje. Ik zal het onthouden.
Waar zelfs SBS zich niet waagt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Top! Op vakantie in Boschveld.
Als je subtiel in je tepels knijpt niet. En dan vervolgens ga je langzaam met je handen naar beneden werken, en als je ligt te soppen bel je mij en dan kom ik langs en dan maken we het even fatsoenlijk af.quote:
In jouw kont niet nee.quote:
Ik heb het nummer van red mijn vakantie dus pas maar op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Top! Op vakantie in Boschveld.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je subtiel in je tepels knijpt niet. En dan vervolgens ga je langzaam met je handen naar beneden werken, en als je ligt te soppen bel je mij en dan kom ik langs en dan maken we het even fatsoenlijk af.
Geen haters? Dan kan je dit topic wel opdoeken.quote:
Alberto is lekker dus laat maar komen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van red mijn vakantie dus pas maar op.
Flikker op. Ik en Tux houden dan dit topic wel in leven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen haters? Dan kan je dit topic wel opdoeken.
Gezellig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Flikker op. Ik en Tux houden dan dit topic wel in leven.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Flikker op. Ik en Tux houden dan dit topic wel in leven.
Laat jij hem maar komen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alberto is lekker dus laat maar komen.
Will do!quote:
Een leven buiten fok hebben. Can't be truequote:
LOOOOOLquote:
it is. ik ben die ene uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een leven buiten fok hebben. Can't be true
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
it is. ik ben die ene uitzondering die de regel bevestigtOhja? Hoe krijg je dan 3 fokkers tegelijkertijd bij Ome Piet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
it is. ik ben die ene uitzondering die de regel bevestigtJa benadruk het even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
HONGERquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja? Hoe krijg je dan 3 fokkers tegelijkertijd bij Ome Piet?
zeggen dat Ome Piet voortaan hun nieuwe "binnen" isquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja? Hoe krijg je dan 3 fokkers tegelijkertijd bij Ome Piet?
Thuisbezorgen is dan logischer.quote:
WoW valt niet onder een leven hebben buiten Fok he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef FedExpress het volgende:
oh, en even eten halen is ongelijk aan een leven hebben buiten FOK
Ja waarom niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie eigenlijk met elkaar gepraat Tux?
Misschien zou ceased wegrennen vanwege de enorme poeplucht uit jouw mond die je vanaf een kilometer afstand ruikt.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien zou ceased wegrennen vanwege de enorme poeplucht uit jouw mond die je vanaf een kilometer afstand ruikt.
Had gekund.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Misschien dat jullie dat niet durven toch.
kloptquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WoW valt niet onder een leven hebben buiten Fok he.
Geen idee. Wie verdenk jij?quote:
True true.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had gekund.Maar dan gaat ie weer huilen van "je zei niks
" Da's zielig joh.
Hoe oud ben je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef shifto het volgende:
Pffff, hoeveel jonger mag een meisje zijn om het ethisch verantwoord te houden op mijn leeftijd?
0 delen door je leeftijd, en dan + 11. Vanaf die leeftijd is het verantwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef shifto het volgende:
Pffff, hoeveel jonger mag een meisje zijn om het ethisch verantwoord te houden op mijn leeftijd?
Als er haar op zit is alles goed.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:57 schreef shifto het volgende:
Zeg je dat later ook tegen je dochter als ze een jaar of 11 is en ze komt met een gast van 25 thuis?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er haar op zit is alles goed.
op der hoofd?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als er haar op zit is alles goed.
Weet ik veel man, heb toch geen ellenlange discussie over leeftijd als ik toch maar 1 doel heb.quote:
Niet zo ver weg denken hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeg je dat later ook tegen je dochter als ze een jaar of 11 is en ze komt met een gast van 25 thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |