quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou weet ik waarom FOK! daarstraks down was Barrie, je had met je snelle posts een database overflow veroorzaakt.
Had je maar geld voor 1? Gerem.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef shifto het volgende:
SELECT posts FROM fok_bs_table WHERE usernoob <> 'BB'
Was in Londen, had nog geld voor 1 shirt. Ik ga niet 10 pond pinnen voor nog een shirt... pinnen is duur dan hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je maar geld voor 1? Gerem.
quote:
Niet genoeg flappen in je zakken hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Was in Londen, had nog geld voor 1 shirt. Ik ga niet 10 pond pinnen voor nog een shirt... pinnen is duur dan hoor
Zonde als je thuiskomt en je hebt nog 25 pond in je zakken zittenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet genoeg flappen in je zakken hebben.
Gaat wel op toch jonge!quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonde als je thuiskomt en je hebt nog 25 pond in je zakken zittenOp de rekening staat genoeg.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het donker is die
[ afbeelding ]
Ja ik speel daar de hele dag mee.quote:
Je kan maar ergens mee spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik speel daar de hele dag mee.
Daarom.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je kan maar ergens mee spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |