SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja ik weet het, maarja komt wel een keer goed.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga me echt nergens meer druk over maken, niet over de OP die niemand bijhoudt en niet over de telling.
Ja ik heb zovaak gezeurd om die OP.quote:
Chill gewoon Tuxje!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga me echt nergens meer druk over maken, niet over de OP die niemand bijhoudt en niet over de telling.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill gewoon Tuxje!
En als ik ooit een nieuw topic open dan plak ik wel al die linkjes enzo erin.
Je bent er nog!quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit erover te denken even naar Ome Piet te gaan want ik heb geen zin om te koken, maar buiten = eng weetje.
Oke, ik ga toch maar naar buiten. *rent weg*quote:
Het begint nu al frisser te ruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik ga toch maar naar buiten. *rent weg*
Dat is haar enkelband.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Hee, ik hoor de luchtalarmen van Den Bosch afgaan. Tuxxx zal wel buiten gesignaleerd zijn.
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.quote:
Een enkelband registeert slechts de positie. Een Battle Royale halsband zou dan beter zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.
Enkelbanden kunnen dat ook hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een enkelband registeert slechts de positie. Een Battle Royale halsband zou dan beter zijn.
Niet hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Enkelbanden kunnen dat ook hebben.
Tis gelukt!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis gelukt!Ceased en mjan waren op hetzelfde idee gekomen.
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nu hoeft Ceased wel niet meer te treuren.
Dat kan niet, kk postte nog.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het begint nu al frisser te ruiken.
Praat jij altijd zo vol lof over jezelf?quote:
Zeker, zeker. Ik ben nou eenmaal geweldig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Praat jij altijd zo vol lof over jezelf?
Sick fuckquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik ben nou eenmaal geweldig.
Je komt ook geweldig over als je jezelf geweldig vindt, true story.
Wat is er sick aan jezelf goed voelen.quote:
Ja he. Een minimeet, maar jij was er niet.quote:
Welke afkeuringquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat is er sick aan jezelf goed voelen.Dat jij nou zo'n pauper bent die zichzelf in huis opsluit omdat ze niet gezien wil worden omdat ze bang is voor afkeuring.
Ja jij ging rennen. Dan kan ik je niet inhalen he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he. Een minimeet, maar jij was er niet.
Kom dan hier wonen, het huis naast mij is nog vrij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij ging rennen. Dan kan ik je niet inhalen he.
Ach tis maar een pubertje met dikke puistjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat eeuwige geruzie tussen jullie echt![]()
Zonder inkomsten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom dan hier wonen, het huis naast mij is nog vrij.
Die ken je wel aan toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach tis maar een pubertje met dikke puistjes.
Euh dan wordt het lastig ja.quote:
Zelfs 10 van zulke nog wel.quote:
Dat doe ik al Tuxje. Vandaar geen inkomsten, niemand komt (letterlijk en figuurlijk).quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh dan wordt het lastig ja.Je kan toch achter het station gaan werken.
![]()
Garpje.
KK wil wel, maar of jij dat wil....quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doe ik al Tuxje. Vandaar geen inkomsten, niemand komt (letterlijk en figuurlijk).
Dan slaap ik nog liever op je balkon.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KK wil wel, maar of jij dat wil....
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan slaap ik nog liever op je balkon.
Beetje eten, beetje fokken, wel relaxen tis zondag.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Beetje eten, beetje fokken, wel relaxen tis zondag.
Ja eigenlijk wel maar dat schiet er vaak bij in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Al hoor je eigenlijk iedere dag te relaxen.
Dat kan toch niet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel maar dat schiet er vaak bij in.
Als jij er niks op tegen hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Gaan we nou samen dit topic volpoepen Barrie?
Die sporadische uitkraamsels zijn niet erg.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik krijg de hele tijd een melding dat ik niet te snel twee posts achter elkaar kan posten.
Oke bedankt voor de geruststelling.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die sporadische uitkraamsels zijn niet erg.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de geruststelling.
YWjwzquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de geruststelling.
Alleen als het volle maan is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebt uwes daar nooit last van?
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM, HJBquote:
Oudjes reageren vaak wat langzamer ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alleen als het volle maan is.
Heb het wel ooit gehad, maar is echt heel weinig.
Oeps! M'n hersenen zitten in de knoop nu.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
BFF NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM, HJB
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oudjes reageren vaak wat langzamer ja.![]()
Sorry
Ja! ahahahahahhaaquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit shirt is trouwens wel baas
[ afbeelding ]
quote:
Wilde ik kopen op vakantiequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit shirt is trouwens wel baas
[ afbeelding ]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?quote:
Ik zag een cooler shirt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |