Enkelbanden kunnen dat ook hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een enkelband registeert slechts de positie. Een Battle Royale halsband zou dan beter zijn.
Niet hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Enkelbanden kunnen dat ook hebben.
Tis gelukt!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis gelukt!Ceased en mjan waren op hetzelfde idee gekomen.
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nu hoeft Ceased wel niet meer te treuren.
Dat kan niet, kk postte nog.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het begint nu al frisser te ruiken.
Praat jij altijd zo vol lof over jezelf?quote:
Zeker, zeker. Ik ben nou eenmaal geweldig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Praat jij altijd zo vol lof over jezelf?
Sick fuckquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik ben nou eenmaal geweldig.
Je komt ook geweldig over als je jezelf geweldig vindt, true story.
Wat is er sick aan jezelf goed voelen.quote:
Ja he. Een minimeet, maar jij was er niet.quote:
Welke afkeuringquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat is er sick aan jezelf goed voelen.Dat jij nou zo'n pauper bent die zichzelf in huis opsluit omdat ze niet gezien wil worden omdat ze bang is voor afkeuring.
Ja jij ging rennen. Dan kan ik je niet inhalen he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he. Een minimeet, maar jij was er niet.
Kom dan hier wonen, het huis naast mij is nog vrij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jij ging rennen. Dan kan ik je niet inhalen he.
Ach tis maar een pubertje met dikke puistjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat eeuwige geruzie tussen jullie echt![]()
Zonder inkomsten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kom dan hier wonen, het huis naast mij is nog vrij.
Die ken je wel aan toch.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach tis maar een pubertje met dikke puistjes.
Euh dan wordt het lastig ja.quote:
Zelfs 10 van zulke nog wel.quote:
Dat doe ik al Tuxje. Vandaar geen inkomsten, niemand komt (letterlijk en figuurlijk).quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Euh dan wordt het lastig ja.Je kan toch achter het station gaan werken.
![]()
Garpje.
KK wil wel, maar of jij dat wil....quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat doe ik al Tuxje. Vandaar geen inkomsten, niemand komt (letterlijk en figuurlijk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |