SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ja ik weet het, maarja komt wel een keer goed.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga me echt nergens meer druk over maken, niet over de OP die niemand bijhoudt en niet over de telling.
Ja ik heb zovaak gezeurd om die OP.quote:
Chill gewoon Tuxje!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ga me echt nergens meer druk over maken, niet over de OP die niemand bijhoudt en niet over de telling.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill gewoon Tuxje!
En als ik ooit een nieuw topic open dan plak ik wel al die linkjes enzo erin.
Je bent er nog!quote:
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zit erover te denken even naar Ome Piet te gaan want ik heb geen zin om te koken, maar buiten = eng weetje.
Oke, ik ga toch maar naar buiten. *rent weg*quote:
Het begint nu al frisser te ruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik ga toch maar naar buiten. *rent weg*
Dat is haar enkelband.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:16 schreef Kutstudent het volgende:
Hee, ik hoor de luchtalarmen van Den Bosch afgaan. Tuxxx zal wel buiten gesignaleerd zijn.
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.quote:
Een enkelband registeert slechts de positie. Een Battle Royale halsband zou dan beter zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze er 5 had, omdat haar massa zodanig hoog is dat er anders niks gebeurd omdat ze zo'n hoge stroomschokken kan handelen.
Enkelbanden kunnen dat ook hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een enkelband registeert slechts de positie. Een Battle Royale halsband zou dan beter zijn.
Niet hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Enkelbanden kunnen dat ook hebben.
Tis gelukt!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis gelukt!Ceased en mjan waren op hetzelfde idee gekomen.
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nu hoeft Ceased wel niet meer te treuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |