Ach joh, er komt heul geen mod in den bosch topic, anders krijgt ie butsen op zen oog jeweetquote:
Helaas moet ik je teleurstellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Ach joh, er komt heul geen mod in den bosch topic, anders krijgt ie butsen op zen oog jeweet
Even knijpen voor de zekerheid.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ochja en ik maar denken dat ze weg waren
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie ik heb trouwens nog een eigen parkeerplaats waar je je tentje kan opzetten, kost 50 euro, geen geld he.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Barrie ik heb trouwens nog een eigen parkeerplaats waar je je tentje kan opzetten, kost 50 euro, geen geld he.
HAHAHAHAHIHIHIHIHI WAT EEN GRAPJE IK LICH DUBBELquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Top! Op vakantie in Boschveld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel een leuk vakantieplekje. Ik zal het onthouden.
Waar zelfs SBS zich niet waagt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Top! Op vakantie in Boschveld.
Als je subtiel in je tepels knijpt niet. En dan vervolgens ga je langzaam met je handen naar beneden werken, en als je ligt te soppen bel je mij en dan kom ik langs en dan maken we het even fatsoenlijk af.quote:
In jouw kont niet nee.quote:
Ik heb het nummer van red mijn vakantie dus pas maar op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Top! Op vakantie in Boschveld.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je subtiel in je tepels knijpt niet. En dan vervolgens ga je langzaam met je handen naar beneden werken, en als je ligt te soppen bel je mij en dan kom ik langs en dan maken we het even fatsoenlijk af.
Geen haters? Dan kan je dit topic wel opdoeken.quote:
Alberto is lekker dus laat maar komen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van red mijn vakantie dus pas maar op.
Flikker op. Ik en Tux houden dan dit topic wel in leven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geen haters? Dan kan je dit topic wel opdoeken.
Gezellig.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Flikker op. Ik en Tux houden dan dit topic wel in leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |