Met alle respect, je kan met deze selectie zo niet zeggen we gaan voor de titel. Ajax en misschien ook Twente hebben echt een beter gebalanceerde selectie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:14 schreef Einthovuh het volgende:
Sowieso is de instelling van Fred waardeloos.
Ook die interview voor de wedstrijd... Fred, wat is je doelstelling? "Ja we moeten even afwachten tot 31 augustus en dan kun je zien waar je staat."![]()
Kampioen worden moet je instelling zijn en met die mentaliteit kun je beter gelijk oprotten
Dit kun je toch niet verkopen aan je supporters als trainer van PSV? Zeker na al die investeringen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met alle respect, je kan met deze selectie zo niet zeggen we gaan voor de titel. Ajax en misschien ook Twente hebben echt een beter gebalanceerde selectie.
Dat dus! En verder wat Pizzakoppo hierboven al aanhaalt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met alle respect, je kan met deze selectie zo niet zeggen we gaan voor de titel. Ajax en misschien ook Twente hebben echt een beter gebalanceerde selectie.
Dat kan je prima verkopen want Rutten heeft gewoon gelijk. Met de huidige selectie word je gewoon geen kampioen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet verkopen aan je supporters als trainer van PSV? Zeker na al die investeringen.
Kijk eens aan, precies wat ik ook dacht. Alleen had ik geen zin om het uit te typen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zoals hierboven al is verkondigt is er inderdaad verschrikkelijk slecht ingekocht. Op de flanken hebben ze notabene ook Ibrahim Rabiu nog, het grote talent en had je dus met Lens, Mertens en Rabiu een prima flankbezetting gehad.
Wijnaldum is natuurlijk overduidelijk géén #10. Hij is een lopende speler met een prima dribbel maar wel 1 zonder overzicht en zonder het vermogen een steekpass te geven. Combineer dit met een spits ala Toivonen die geen spits wilt zijn en inzakt ipv een kaatsende spits voor de lopende Wijnaldum en je krijgt een rommel van jewelste wat ook bleek tijdens deze wedstrijd. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat Wijnaldum voor de flankpositie moet gaan.
Strootman is w.m.b. het grootste talent dat PSV heeft gekocht en bewijst ook een goede speler te zijn in het Nederlands elftal, echter is ook hij nog vrij jong en ben ik benieuwd of hij in staat is PSV naar een titel te leiden.
De verdediging is weer een jaartje ouder geworden en voorzien van een injectie van 0,0. Maza is vertrokken en Engelaar een linie gezakt, Engelaar de man die nog nooit een bal heeft gekopt en het tegen de grotere spitsen erg moeilijk gaat krijgen.
Concluderend is PSV er niet beter op geworden t.o.v. vorig jaar en ligt het ook in de lijn der verwachting dat het niet ineens op miraculeuze wijze wél gaat lopen.
Dan heb je met dat redelijk hoge bedrag wat PSV heeft geïnvesteerd in de selectie toch wat fout gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je prima verkopen want Rutten heeft gewoon gelijk. Met de huidige selectie word je gewoon geen kampioen.
Niet naar de verdediging gekeken? Aankopen zijn an sich niet slecht, maar zijn voor een positie, die eigenlijk al voorzien was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan heb je met dat redelijk hoge bedrag wat PSV heeft geïnvesteerd in de selectie toch wat fout gedaan.
Het is nog geen eind augustus maar het lijkt erop dat Brands halverwege het boodschappenlijstje opeens moest stoppen met inkopenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Niet naar de verdediging gekeken? Aankopen zijn an sich niet slecht, maar zijn voor een positie, die eigenlijk al voorzien was.
Dat is dan toch gewoon wanbeleid?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Niet naar de verdediging gekeken? Aankopen zijn an sich niet slecht, maar zijn voor een positie, die eigenlijk al voorzien was.
Ja en nee, het zijn allemaal goed aankopen an sich, alleen moeten er nog spelers bij in de verdediging en en echte spits. Dat wordt ook onderkend door PSV. Ik betwijfel alleen of er nog genoeg geld is om daar fatsoenlijke kandidaten voor te fvinden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dan heb je met dat redelijk hoge bedrag wat PSV heeft geïnvesteerd in de selectie toch wat fout gedaan.
Brands heeft voor elke speler de hoofdprijs betaalt die de club wilde hebben. Dan ben je zo door je geld heen. Erg slecht onderhandelt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is nog geen eind augustus maar het lijkt erop dat Brands halverwege het boodschappenlijstje opeens moest stoppen met inkopen
Ik neem aan dat hij dat uiteindelijk niet alleen beslist, zal toch samen met technische staf en overige directie zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Brands heeft voor elke speler de hoofdprijs betaalt die de club wilde hebben. Dan ben je zo door je geld heen. Erg slecht onderhandelt.
Dat lijkt me wel. Het zal niet zo zijn dat Brands een dikke portemonnee krijgt en vervolgens kan doen wat hij wil.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat uiteindelijk niet alleen beslist, zal toch samen met technische staf en overige directie zijn
Goed inkopen is niet alleen goede spelers kopen. Je moet zorgen dat je een gebalanceerd elftal krijgt. En juist de verdediging van jullie had inderdaad wel een versterking kunnen gebruiken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja en nee, het zijn allemaal goed aankopen an sich, alleen moeten er nog spelers bij in de verdediging en en echte spits. Dat wordt ook onderkend door PSV. Ik betwijfel alleen of er nog genoeg geld is om daar fatsoenlijke kandidaten voor te fvinden.
Er is 18 miljoen geïnvesteerd en met spits + verdediger er bij meer dan 20 miljoen. Zal tussen de 22-25 miljoen liggen. Als je zo veel geld investeert kan je dat niet verkopen aan de supporters dat je doelstelling niet is om kampioen te worden. Sowieso moet een ploeg als PSV altijd strijden om de titel. Die hele houding van Rutten is gewoon waardeloos.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je prima verkopen want Rutten heeft gewoon gelijk. Met de huidige selectie word je gewoon geen kampioen.
Man zeik niet, Rutten geeft aan voor de titel te gaan maar is ook eerlijk en zegt dat er dan nog wat bij zal moeten komen. Als dat niet gebeurt word je gewoon geen kampioen. Klaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er is 18 miljoen geïnvesteerd en met spits + verdediger er bij meer dan 20 miljoen. Zal tussen de 22-25 miljoen liggen. Als je zo veel geld investeert kan je dat niet verkopen aan de supporters dat je doelstelling niet is om kampioen te worden. Sowieso moet een ploeg als PSV altijd strijden om de titel. Die hele houding van Rutten is gewoon waardeloos.
Wijnaldum is ook gehaald met het oog op een eventueel vertrek van Toivonen neem ik aan. En het kan geen kwaad posities een beetje fatsoenlijk bezet te hebben. Maar ik erger me er ook aan dat er de afgelopen seizoenen zo weinig gekeken wordt naar de verdediging, die lijkt steeds sluitpost van het boodschappenlijstje te zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Goed inkopen is niet alleen goede spelers kopen. Je moet zorgen dat je een gebalanceerd elftal krijgt. En juist de verdediging van jullie had inderdaad wel een versterking kunnen gebruiken.
Strootman + Wijnaldum allebei halen was niet nodig geweest.
Nee. Hij zei we weten het pas 31 augustus. En dat is gewoon een foute instelling, klaar. Hij dekt zich in omdat hij de bui al ziet hangen. Dit is het jaar van de waarheid voor hem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man zeik niet, Rutten geeft aan voor de titel te gaan maar is ook eerlijk en zegt dat er dan nog wat bij zal moeten komen. Als dat niet gebeurt word je gewoon geen kampioen. Klaar.
Maar die spits + verdediger zijn er nog niet, dus heeft Rutten gelijk dat we tot 31 augustus moeten wachten om er antwoord op te geven. Want iedereen ziet dat deze huidige selectie een spits en eigenlijk twee goede verdedigers mist om tot het einde mee te draaien en kampioen te worden. Ik ben blij dat Rutten dat ook ziet en dit signaal duidelijk naar de directie stuurt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Er is 18 miljoen geïnvesteerd en met spits + verdediger er bij meer dan 20 miljoen. Zal tussen de 22-25 miljoen liggen. Als je zo veel geld investeert kan je dat niet verkopen aan de supporters dat je doelstelling niet is om kampioen te worden. Sowieso moet een ploeg als PSV altijd strijden om de titel. Die hele houding van Rutten is gewoon waardeloos.
Hij heeft gewoon gelijk. Pas dan staat de selectie er waarmee hij het seizoen definitief ingaat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nee. Hij zei we weten het pas 31 augustus. En dat is gewoon een foute instelling, klaar. Hij dekt zich in omdat hij de bui al ziet hangen. Dit is het jaar van de waarheid voor hem.
Hij heeft toch gewoon gelijk? Moet hij dan gaan roepen dat hij hoe dan ook kampioen wordt, al kopen ze op 31 Augustus nog even Lens, Toivonen en Pieters weg?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Nee. Hij zei we weten het pas 31 augustus. En dat is gewoon een foute instelling, klaar. Hij dekt zich in omdat hij de bui al ziet hangen. Dit is het jaar van de waarheid voor hem.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, de balans is nogal zoek in Eindhoven als je ziet wat je voor handen hebt op het middenveld en wat er in de verdediging staat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon een onnodige aankoop. Mertens, prima. Strootman, leuk.
Jullie konden beter een topverdediger halen .
quote:thijsslegers thijsslegers
#Middlesbrough heeft #Engelaar laten weten dat hij welkom is. Voor meer details: check @VI_nl en www.vi.nl
LOLquote:er zijn mensen die me serieus vragen of #psv #everton gaat halen. pffff niveau mensen
Hoezo, wordt hij binnenkort weggekocht door een goede Engelse club?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Rutten is het grote probleem bij PSV...
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, wordt hij binnenkort weggekocht door een goede Engelse club?
nog minder mensen achterin. En daar kan ik nog wel inkomen. Dan moet er gewoon per direct een verdediger bij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef pberends het volgende:
Waarom zou het erg zijn als Engelaar weg gaat
Wat een Bullshit. Vorig seizoen hadden we al kampioen moeten worden. En dit seizoen zijn we Dzsudzsak kwijtgeraakt, maar die stond er in uitwedstrijden toch amper, en daarbij is Mertens aangetrokken om hem te vervangen. We zitten gewoon met dezelfde zwakte als vorig seizoen. En ik zie maar één constante tov vorig seizoen. #Opruttenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Engelaar is sowieso geen verdediger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog minder mensen achterin. En daar kan ik nog wel inkomen. Dan moet er gewoon per direct een verdediger bij.
Klopt, Mertens hadden ze niet moeten kopen heb meer vertrouwen in Wijnaldum. Thimoty Derijck had een leuke geweest voor PSV of die Belg bij FC Utrecht. Een spits is in mijn ogen niet nodig aangezien je met deze selectie gewoon 4-4-2 moet gaan ballen dan kun je het in de spits wel redden met lens en toivonen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Engelaar is sowieso geen verdediger.
Maar goed: blame Brands, wat een kut-aankopen heeft die man gedaan.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zoals hierboven al is verkondigt is er inderdaad verschrikkelijk slecht ingekocht. Op de flanken hebben ze notabene ook Ibrahim Rabiu nog, het grote talent en had je dus met Lens, Mertens en Rabiu een prima flankbezetting gehad.
Wijnaldum is natuurlijk overduidelijk géén #10. Hij is een lopende speler met een prima dribbel maar wel 1 zonder overzicht en zonder het vermogen een steekpass te geven. Combineer dit met een spits ala Toivonen die geen spits wilt zijn en inzakt ipv een kaatsende spits voor de lopende Wijnaldum en je krijgt een rommel van jewelste wat ook bleek tijdens deze wedstrijd. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat Wijnaldum voor de flankpositie moet gaan.
Strootman is w.m.b. het grootste talent dat PSV heeft gekocht en bewijst ook een goede speler te zijn in het Nederlands elftal, echter is ook hij nog vrij jong en ben ik benieuwd of hij in staat is PSV naar een titel te leiden.
De verdediging is weer een jaartje ouder geworden en voorzien van een injectie van 0,0. Maza is vertrokken en Engelaar een linie gezakt, Engelaar de man die nog nooit een bal heeft gekopt en het tegen de grotere spitsen erg moeilijk gaat krijgen.
Concluderend is PSV er niet beter op geworden t.o.v. vorig jaar en ligt het ook in de lijn der verwachting dat het niet ineens op miraculeuze wijze wél gaat lopen.
Goede analyse en helemaal mee eens. Wordt weer een seizoen huilen met de pet op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mertens is een Belg die voor Utrecht speeldequote:Op maandag 8 augustus 2011 02:17 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Klopt, Mertens hadden ze niet moeten kopen heb meer vertrouwen in Wijnaldum. Thimoty Derijck had een leuke geweest voor PSV of die Belg bij FC Utrecht. Een spits is in mijn ogen niet nodig aangezien je met deze selectie gewoon 4-4-2 moet gaan ballen dan kun je het in de spits wel redden met lens en toivonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |