roffa bazenstadquote:Op zondag 7 augustus 2011 02:40 schreef amenth het volgende:
beste klacht ooit wat een dombos zijn dat je kan er overal chillen net bijv zaterdag avond is er stadhuisplein en zelfs kroege voor de slimmere mensen dan heb je ook nog holly voor schrikbarend veel chimeids eerst pak je gweoon lekker de eerste beste shop die jet ege kom als je er nie bekend ben en smoke je wat heerlijk eventueel binne als je er van houd mensen die alles delen daar sigarette voor je wierrie dit dat lekker rustig dammen. Daarnaast ken je nog bios pakken en in nachtbus feunend naar huis.
Die ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Een stad goed of afkeuren op een voetbalclub. Sneuheid ten top. Echt iets voor untermenschen
Mensen die denken dat men het alleen maar over hun kan hebbenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Kan je woord 2 niet lezen. Blijkbaar zit je nog op leesniveau 1 , retourtje basisschool als ik het zo zie.
In de randstad heb je dat soort stadjes ook gewoon hoor. Wil je trouwens een lolly?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je in de Randstand woont niet, nee.
Vergelijk Rotterdam eens met de kleinere stadjes in het noorden van het land.
Het lijkt me duidelijk welke stad mooier is.
Dan ga je zeker ook nooit naar Amsterdam? Stikt het ook van de medemensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef cvboer het volgende:
Aan de OP te zien lijkt het me best een mooie stad om eens heen te gaan. Alleen erg jammer van het overschot aan medemensen die slecht tot niet Nederlands praten.
En ienderdaad, achterbuurten vol met tokkies heb je overal.
Jezus, wat ben jij dom zeg. Rotterdam heeft tig mooie metrostations en jij gaat station Bijlmer Arena vergelijken met een willekeurige viaduct?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:57 schreef OzanSigns het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl je aankomt in je Amsterdamse metro zie je dit prachtige gebouw![]()
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
![]()
beweegt Amsterdam zich in de richting van Rotterdam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Roces18 het volgende:
Amsterdam >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rotterdam
Dat zegt toch genoeg over het stukje pauper? Geen tijd meer aan verspillen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij dom zeg. Rotterdam heeft tig mooie metrostations en jij gaat station Bijlmer Arena vergelijken met een willekeurige viaduct?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Shispeed het volgende:
[..]
beweegt Amsterdam zich in de richting van Rotterdam?
Moet je in een huis gaan wonen, Bianca.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef bianca en michael het volgende:
Kijk mij 's ellendig wonen in hartje Rotterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar behelpen hoor...
Nee hoor, ik blijf lekker in mijn appartement @Lloydkwartier Rotterdam!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Moet je in een huis gaan wonen, Bianca.
Dat is zoiets zeggen als:quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef bianca en michael het volgende:
Kijk mij 's ellendig wonen in hartje Rotterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar behelpen hoor...
Als ik naar de foto kijk..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets zeggen als:
Kijk mij eens in hartje Amsterdam wonen. Het is maar behelpen hoor...
[ afbeelding ]
Gaat dus helemaal nergens over.
Dat doet het in Spangen ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Als ik naar de foto kijk..
heb ik het gevoel dat het daar muf ruikt...
Nou, ik wil met jou niet ruilen hoor...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets zeggen als:
Kijk mij eens in hartje Amsterdam wonen. Het is maar behelpen hoor...
[ afbeelding ]
Gaat dus helemaal nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |