Dan ga je zeker ook nooit naar Amsterdam? Stikt het ook van de medemensen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef cvboer het volgende:
Aan de OP te zien lijkt het me best een mooie stad om eens heen te gaan. Alleen erg jammer van het overschot aan medemensen die slecht tot niet Nederlands praten.
En ienderdaad, achterbuurten vol met tokkies heb je overal.
Jezus, wat ben jij dom zeg. Rotterdam heeft tig mooie metrostations en jij gaat station Bijlmer Arena vergelijken met een willekeurige viaduct?quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:57 schreef OzanSigns het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En terwijl je aankomt in je Amsterdamse metro zie je dit prachtige gebouw![]()
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
![]()
beweegt Amsterdam zich in de richting van Rotterdam?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Roces18 het volgende:
Amsterdam >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Rotterdam
Dat zegt toch genoeg over het stukje pauper? Geen tijd meer aan verspillen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij dom zeg. Rotterdam heeft tig mooie metrostations en jij gaat station Bijlmer Arena vergelijken met een willekeurige viaduct?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:36 schreef Shispeed het volgende:
[..]
beweegt Amsterdam zich in de richting van Rotterdam?
Moet je in een huis gaan wonen, Bianca.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef bianca en michael het volgende:
Kijk mij 's ellendig wonen in hartje Rotterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar behelpen hoor...
Nee hoor, ik blijf lekker in mijn appartement @Lloydkwartier Rotterdam!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Moet je in een huis gaan wonen, Bianca.
Dat is zoiets zeggen als:quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef bianca en michael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik naar de foto kijk..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets zeggen als:
Kijk mij eens in hartje Amsterdam wonen. Het is maar behelpen hoor...
[ afbeelding ]
Gaat dus helemaal nergens over.
Dat doet het in Spangen ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Als ik naar de foto kijk..
heb ik het gevoel dat het daar muf ruikt...
Nou, ik wil met jou niet ruilen hoor...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zoiets zeggen als:
Kijk mij eens in hartje Amsterdam wonen. Het is maar behelpen hoor...
[ afbeelding ]
Gaat dus helemaal nergens over.
Wie gaat dan ook in het Lloydkwartier wonen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef bianca en michael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaloezie is zo'n rot eigenschap!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie gaat dan ook in het Lloydkwartier wonen?Ga dan meteen in een tentje wonen aan de kade van de Maasvlakte.
Ik woon veel liever in het Noordereiland, Kop van Zuid of een willekeurige appartement bij de Leuvehaven, Oude Haven, Blaak en nog meer mooie plekjes die de stadscentrum te bieden heeft.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Jaloezie is zo'n rot eigenschap!
Deed gewoon deze man na:quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij dom zeg. Rotterdam heeft tig mooie metrostations en jij gaat station Bijlmer Arena vergelijken met een willekeurige viaduct?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Nee jouw stad dan, rijdt jullie metro nog steeds met die sardientjesblikken van meer dan 30 jaar oud?
Amsterdam:
[ afbeelding ]
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Omdat een paar plaatjes meer zeggen dan duizend woorden
Amsterdam is gewoon mooier. Accepteer het.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij vergelijkt de metrostellen, niet een station met een viaduct.
Ja man, mooie sardienblikjes. Ben echt jaloers.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef OzanSigns het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon mooier. Accepteer het.
Ga dan weg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef Etsu het volgende:
RotterdamIk woon er ook en vind het een vreselijke stad.
Sardineblikje.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Ja man, mooie sardienblikjes. Ben echt jaloers.
Blijdorp, Beurs, Centraal Station, Parkweg, Troelstralaan, Wilhelminaplein, Schiedam Centrum o.a.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef whosvegas het volgende:
TS ga eens een cusus Nederland volgen, met je op haten!
Centraal Station een mooi station vinden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Blijdorp, Beurs, Centraal Station, Parkweg, Troelstralaan, Wilhelminaplein, Schiedam Centrum o.a.
De helft ligt in Schiedam man. En ondergrondse metrostations kun je nauwelijks een station noemen. Blijdorp ken ik dan nog niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Blijdorp, Beurs, Centraal Station, Parkweg, Wilhelminaplein, Schiedam Centrum, Parkweg o.a.
Het metrostation is mooi hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Centraal Station een mooi station vinden.Ga weg man.
Conditieproblemen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Spuuglelijk. Te egaal. Te kaal. Teveel traplopen.
Elk ondergronds metrostation is een simpel perron met een trap naar boven. Valt weinig mooi aan te vinden. Net als al die metrohaltes in Alexander/Ommoord.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:18 schreef Merkie het volgende:
Elk ondergronds metrostation is strak, netjes en verzorgd.
Pareltje inderdaad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:22 schreef o.us het volgende:
Blijdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |