Geniet er maar van en binnenkort kan je je mam verwennen! Das zo leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ooeeeh krijg drinken van mam en ze zet doritos en shanghai nootjes neer
dat duurt niet lang meer
ik ben nog een cadeautje voor mn ouders aan het bedenken. ze hebben laten vallen dat ze een reisje langs de Rijn leuk vinden. maar eens even kijken naar de mogelijkheden en kosten daarvan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geniet er maar van en binnenkort kan je je mam verwennen! Das zo leuk!
slaap lekker Krakke!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Nog 14 uur en nog 1 nacht slapen.
Trusten!
Geef ze een envelop, voor de drank. ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben nog een cadeautje voor mn ouders aan het bedenken. ze hebben laten vallen dat ze een reisje langs de Rijn leuk vinden. maar eens even kijken naar de mogelijkheden en kosten daarvan.
drank?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geef ze een envelop, voor de drank. ?
Oh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slaap lekker Krakke!
* FutureFairytale stopt Krak voor de verandering eens in en danst een stukje
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh!
Wat dans je mooi!
* krakkemieke gaat van elfjes dromen
Laat me weten wanneer je voor het eerst thuis slaapt,dan ga ik je instoppen he.quote:
tof, doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je voor het eerst thuis slaapt,dan ga ik je instoppen he.
Maar ga je die Rijnreis dan betalen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drank?
en envelop...... ik geef niet graag geld als cadeau. zeker niet aan familie
Voor 1x ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof, doe ik
jeej iemand die me dan nog verzorgd
Mooi zo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Zo 1/3de van de scriptie is omgebouwd van Boris' Nederlands naar ABN.
Morgen verder. Nu BIER
Nee, maandag werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
Is het minder als je in de genoemde rusthouding ligt?
kKan verder ook nix doen op afstand, dan wat algemeenheden als genoemd.
Maandag naar de huisarts hoor !
Yups oh en je collega, nierstenen zie je niet altijd op echo's.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
voelt het nog net zo erg als vanmiddag toen het ineens erin schoot?
Hoe en wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik heb via mn twitterwinaccount een sexpakket gewonnen
net gekeken, mooi niet! vanaf 500 euro p.p.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar ga je die Rijnreis dan betalen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee, ik retweette iets en nu krijg ik een sexpakket
je gaat toch niet klagen over uit eten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
het nadeel van uit eten, je krijgt er een droge bek van.
veel te veel zout in het eten. en zeker als je gewend bent zoutloos/zoutarm te eten.
Maar het grote nadeel van uit eten gaan is dat restaurants vaak veel te veel zout gebruikenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat toch niet klagen over uit eten gaan
uit eten gaan is lekker en leuk en lekker en leuk en lekker....
voor de echo hadden ze al aangegeven dat het geen nierstenen konden zijn. daarna kwam een foto en 4 dagen later een echo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups oh en je collega, nierstenen zie je niet altijd op echo's.
tooof! waarom heb ik dat nou nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik heb via mn twitterwinaccount een sexpakket gewonnen
hmm ja ik denk dat ik zout eten ben gewend want ik heb daar nooit last van. behalve bij pizza; dan hang ik 's avonds onder de kraan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel van uit eten gaan is dat restaurants vaak veel te veel zout gebruiken
Moet je voor de grap eens een maandje of wat zoutarm kokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik zout eten ben gewend want ik heb daar nooit last van. behalve bij pizza; dan hang ik 's avonds onder de kraan.
NYpizza zal ik nooit meer bestellen. Zo zoutquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een maandje of wat zoutarm kokenDan blijf je bij elk afhaalding onder de kraan hangen
Kan je ze gewoon bakken zonder extra zout toe te voegen.quote:
Ik had geen dorst meer, lekker biertjes bij de thaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
het nadeel van uit eten, je krijgt er een droge bek van.
veel te veel zout in het eten. en zeker als je gewend bent zoutloos/zoutarm te eten.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Vannacht voor het eerst eens min of meer normaal kunnen doorslapen sinds een week of twee.
Dat is fijn!quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Vannacht voor het eerst eens min of meer normaal kunnen doorslapen sinds een week of twee.
Hoe kan je om je disk heen werkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh. Diskproblemen zo te zien niet op te lossen
Dan er maar omheen werken
quote:Op zondag 7 augustus 2011 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Nou, het probleem lijkt met name in een partitie te zitten. Ik heb alle data ervanaf gekopieerd dus ik ga die partitie niet meer gebruikenquote:
Goed bezigquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
Vanmorgen vond de weegschaal dat ik lief was en zei tegen me dat ik onder de 130 woog![]()
Leuk he, op jezelf wonenquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezig
Hier staan weer muffins in de oven dus ik weeg me voorlopig maar niet
Meestal welquote:
Hehehehe. Ik neem het mee naar vrienden of kantoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Meestal welmaar ik kook & bak wel een stuk meer
Achja ik breng straks de helft wel weer naar mijn ouders
Ook een goed ideequote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik neem het mee naar vrienden of kantoorWerkt ook goed
Succes Vork!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:10 schreef Vork het volgende:
Wind mee en geen regen fiets toch een stuk beter dan die storm en regen die ik gisteren nog had, op de dijk. Ik moet nu uitkijken dat ik niet veel te vroeg op de plaats van bestemming aan ga komen.
Heb jij over de dijk enkhuizen Lelystad gefietst?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Vork het volgende:
Ik zit nu ook noodgedwongen aan een lunch in dronten. Want ik verwacht dat ik de komende uren door een gebied moet waar op een dag als vandaag helemaal niets te verkrijgen is.
ja en toen begon het eerst hevig te waaien. Vervolgens over de oostvaardersdijk, met regen. Vandaag gaat de route richting drenthe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb jij over de dijk enkhuizen Lelystad gefietst?
Oh ja, 2-1
Fanatiek fietser dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Vork het volgende:
[..]
ja en toen begon het eerst hevig te waaien. Vervolgens over de oostvaardersdijk, met regen. Vandaag gaat de route richting drenthe.
Heerlijk die rust. Ik woon er prima wat dat betreftquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef Vork het volgende:
Het is er vooral uitgestorven. Hoezo Nederland is vol en druk. Rijd eens door de Flevopolder. Niemand te bekennen.
Daar wil ook niemand gevonden worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef Vork het volgende:
Het is er vooral uitgestorven. Hoezo Nederland is vol en druk. Rijd eens door de Flevopolder. Niemand te bekennen.
Mag je in Staphorst op zondag wel autorijden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Vork het volgende:
En ik dacht dat de Flevopolder rustig was... net voorbij Rouveen en Staphorst gekomen. Uitgestorven, op die bult fietsen en auto's bij iedere kerk na dan.
Of fietsenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mag je in Staphorst op zondag wel autorijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |