Ook een goed ideequote:Op zondag 7 augustus 2011 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hehehehe. Ik neem het mee naar vrienden of kantoorWerkt ook goed
Succes Vork!quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:10 schreef Vork het volgende:
Wind mee en geen regen fiets toch een stuk beter dan die storm en regen die ik gisteren nog had, op de dijk. Ik moet nu uitkijken dat ik niet veel te vroeg op de plaats van bestemming aan ga komen.
Heb jij over de dijk enkhuizen Lelystad gefietst?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:18 schreef Vork het volgende:
Ik zit nu ook noodgedwongen aan een lunch in dronten. Want ik verwacht dat ik de komende uren door een gebied moet waar op een dag als vandaag helemaal niets te verkrijgen is.
ja en toen begon het eerst hevig te waaien. Vervolgens over de oostvaardersdijk, met regen. Vandaag gaat de route richting drenthe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb jij over de dijk enkhuizen Lelystad gefietst?
Oh ja, 2-1
Fanatiek fietser dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Vork het volgende:
[..]
ja en toen begon het eerst hevig te waaien. Vervolgens over de oostvaardersdijk, met regen. Vandaag gaat de route richting drenthe.
Heerlijk die rust. Ik woon er prima wat dat betreftquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef Vork het volgende:
Het is er vooral uitgestorven. Hoezo Nederland is vol en druk. Rijd eens door de Flevopolder. Niemand te bekennen.
Daar wil ook niemand gevonden worden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef Vork het volgende:
Het is er vooral uitgestorven. Hoezo Nederland is vol en druk. Rijd eens door de Flevopolder. Niemand te bekennen.
Mag je in Staphorst op zondag wel autorijden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:36 schreef Vork het volgende:
En ik dacht dat de Flevopolder rustig was... net voorbij Rouveen en Staphorst gekomen. Uitgestorven, op die bult fietsen en auto's bij iedere kerk na dan.
Of fietsenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mag je in Staphorst op zondag wel autorijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |