Geniet er maar van en binnenkort kan je je mam verwennen! Das zo leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
ooeeeh krijg drinken van mam en ze zet doritos en shanghai nootjes neer
dat duurt niet lang meer
ik ben nog een cadeautje voor mn ouders aan het bedenken. ze hebben laten vallen dat ze een reisje langs de Rijn leuk vinden. maar eens even kijken naar de mogelijkheden en kosten daarvan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geniet er maar van en binnenkort kan je je mam verwennen! Das zo leuk!
slaap lekker Krakke!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Nog 14 uur en nog 1 nacht slapen.
Trusten!
Geef ze een envelop, voor de drank. ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben nog een cadeautje voor mn ouders aan het bedenken. ze hebben laten vallen dat ze een reisje langs de Rijn leuk vinden. maar eens even kijken naar de mogelijkheden en kosten daarvan.
drank?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geef ze een envelop, voor de drank. ?
Oh!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slaap lekker Krakke!
* FutureFairytale stopt Krak voor de verandering eens in en danst een stukje
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh!
Wat dans je mooi!
* krakkemieke gaat van elfjes dromen
Laat me weten wanneer je voor het eerst thuis slaapt,dan ga ik je instoppen he.quote:
tof, doe ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Laat me weten wanneer je voor het eerst thuis slaapt,dan ga ik je instoppen he.
Maar ga je die Rijnreis dan betalen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
drank?
en envelop...... ik geef niet graag geld als cadeau. zeker niet aan familie
Voor 1x ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof, doe ik
jeej iemand die me dan nog verzorgd
Mooi zo!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Zo 1/3de van de scriptie is omgebouwd van Boris' Nederlands naar ABN.
Morgen verder. Nu BIER
Nee, maandag werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
Is het minder als je in de genoemde rusthouding ligt?
kKan verder ook nix doen op afstand, dan wat algemeenheden als genoemd.
Maandag naar de huisarts hoor !
Yups oh en je collega, nierstenen zie je niet altijd op echo's.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
voelt het nog net zo erg als vanmiddag toen het ineens erin schoot?
Hoe en wat?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik heb via mn twitterwinaccount een sexpakket gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |