net gekeken, mooi niet! vanaf 500 euro p.p.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar ga je die Rijnreis dan betalen?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geen idee, ik retweette iets en nu krijg ik een sexpakket
je gaat toch niet klagen over uit eten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
het nadeel van uit eten, je krijgt er een droge bek van.
veel te veel zout in het eten. en zeker als je gewend bent zoutloos/zoutarm te eten.
Maar het grote nadeel van uit eten gaan is dat restaurants vaak veel te veel zout gebruikenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je gaat toch niet klagen over uit eten gaan
uit eten gaan is lekker en leuk en lekker en leuk en lekker....
voor de echo hadden ze al aangegeven dat het geen nierstenen konden zijn. daarna kwam een foto en 4 dagen later een echo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yups oh en je collega, nierstenen zie je niet altijd op echo's.
tooof! waarom heb ik dat nou nooitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
whehe ik heb via mn twitterwinaccount een sexpakket gewonnen
hmm ja ik denk dat ik zout eten ben gewend want ik heb daar nooit last van. behalve bij pizza; dan hang ik 's avonds onder de kraan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar het grote nadeel van uit eten gaan is dat restaurants vaak veel te veel zout gebruiken
Moet je voor de grap eens een maandje of wat zoutarm kokenquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm ja ik denk dat ik zout eten ben gewend want ik heb daar nooit last van. behalve bij pizza; dan hang ik 's avonds onder de kraan.
NYpizza zal ik nooit meer bestellen. Zo zoutquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een maandje of wat zoutarm kokenDan blijf je bij elk afhaalding onder de kraan hangen
Kan je ze gewoon bakken zonder extra zout toe te voegen.quote:
Ik had geen dorst meer, lekker biertjes bij de thaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:06 schreef z80 het volgende:
het nadeel van uit eten, je krijgt er een droge bek van.
veel te veel zout in het eten. en zeker als je gewend bent zoutloos/zoutarm te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |