ik kan dat veranderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
René dacht de echte lapo te pakken..
DIE HAD IK AL
De aids van Hilversum.quote:
Nee, een heldenomroep. Ik noem een Ron Boszhard en Ter Land ter Zee. Ze koesteren onze Nederlandse kneuterigheid.quote:
Nee, wat ik trouwens best wel eens kan doen, al is het maar om er zomers uit te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel eens een Caro-bloem in je haar Kal?
53 kilo in de handbagage?quote:
Dat zou je echt goed staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wat ik trouwens best wel eens kan doen, al is het maar om er zomers uit te zien
Bennyquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou je echt goed staan.Dat beeld ik me nu in.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny
Ik heb vandaag al 30 x godverdomme gehoord, en moet steeds aan jou denken nu
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er 1 zoeken en 1 oktober doe ik hem in
Als ik er verstand van had nam ik er een mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er 1 zoeken en 1 oktober doe ik hem in
Geen zwarte toch, dat moet wel de basis zijnquote:
Nee....maagdelijk witquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen zwarte toch, dat moet wel de basis zijn
Ian vindt het ook een planquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik er verstand van had nam ik er een mee.
......maar dat heb ik dus niet.
Neuh, das niks in mijn haarquote:
Vast wel, maar roze...ik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Kal moet voor roze gaan! die heeft miran vast wel voor dr!
Lebbertje terug en de groetjes van Janquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA JIJ!
dikke lebber, overigens!
HALLO JAN, OOK VOOR JOU EEN OVERHEERLIJKE KNOFLOOK LEBBER!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Lebbertje terug en de groetjes van Jan
Ik moet zeggen alsof hij met die knoflook zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HALLO JAN, OOK VOOR JOU EEN OVERHEERLIJKE KNOFLOOK LEBBER!
Speciaal voor hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen alsof hij met die knoflook zit
Hij heeft spontaan een stijfje ervanquote:
Nom!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft spontaan een stijfje ervan
Zet je pc/laptop dan uit.quote:
Klopt ik ben nog minderjarig.quote:
Later!quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De roos zit bij mij in m'n haar. Zo maar eens douchen!
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:29 schreef roos85 het volgende:
wtf die auditie van kepper! op de HGT site
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
De roos zit bij mij in m'n haar. Zo maar eens douchen!
Nee, de jumbo is bij de rotonde bij mn huisquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:14 schreef Renesite het volgende:
Mag je naar het centrum fietsen van Delfzijl.
"centrum" HAAHA
Neeheeeee, alsie afgefikt isssquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, de jumbo is bij de rotonde bij mn huis
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Hoofd, schouders, knie en teen, knie en teenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
is het...
ogen, oren, puntje van je neus
of
oren, ogen, puntje van je neus
?
Uiteraard....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
Dit was natuurlijk een probleem van Bijbelse proporties
Heb je hem op Nederlands staan? Misschien dat het dan wat duidelijker is....quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
echt ik snap er geen fuck van van dat hele getwitter.......wie volgt nu wie??
Stel je toch eens voor dat je zo'n nummer fout zingt.... dat kan toch nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je je op lyrics concentreert Benny. Gevoelige tekst dit.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je hem op Nederlands staan? Misschien dat het dan wat duidelijker is....
https://twitter.com/settings/account
Fijn....over fout nummer gesproken....DAGGGGGGGGG INNNNNNNNN DAGGGGGGG UITTTTTTTTquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat je zo'n nummer fout zingt.... dat kan toch niet
Je hoeft maar "dag in!" te roepen of de "dag uit!" komt al snel ergens vandaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Fijn....over fout nummer gesproken....DAGGGGGGGGG INNNNNNNNN DAGGGGGGG UITTTTTTTT
naar fok op mn schermquote:
Ik hoef maar fout nummer te lezen of ik krijg dat in mn hoofdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hoeft maar "dag in!" te roepen of de "dag uit!" komt al snel ergens vandaan
hahahaha nou lollig hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
naar fok op mn scherm![]()
[..]
Ik hoef maar fout nummer te lezen of ik krijg dat in mn hoofd
Ik kan je wel wat tips en/of suggesties DM'en!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
ik heb zin om te relluh, ruzie te zoeken of iemand in mekaar te slaan, verveel me echt is niks op tv.
herkenbaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
ik heb zin om te relluh, ruzie te zoeken of iemand in mekaar te slaan, verveel me echt is niks op tv.
Ik ga zo denk ik lekker naar bedje...lezenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:36 schreef Toverheks het volgende:
gewoon morgen overnieuw wassen, en zet jij zo laat nog je wasmachine aan???quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ik had de was aangezet, maar was wasmiddel vergeten
sufferdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:40 schreef Laysa het volgende:
Ik had de was aangezet, maar was wasmiddel vergeten
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nu voel ik me een indringer![]()
meteen topic dood![]()
nah... koffiepauze om, verder met de film... iedereen moest pissen
Dat is gemeenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is gemeen![]()
![]()
maar ze kunnen wel effe 3 minuten wachten![]()
![]()
neeeeeeeeeee ben er nog maar heb twitter ff uitgezet, kan niet veel dingen tegelijkquote:
Jahaaaaaa donderdag met ''die Papa'' naar de Albert Cuyp geweest enzo de helequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ze maar lekker wachten hoor, vermaak je je een beetje met je Grieken?? en vaker komen binnen waaien hoor
wie...........en waarom prik je niet terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:55 schreef Renesite het volgende:
Meeeeh... Veel zout in mijn ogen gehad vandaag. ze prikken als de tering
Zeequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie...........en waarom prik je niet terug
nou ppfffttt had ook wel willen Sjoppen *met Papa* hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jahaaaaaa donderdag met ''die Papa'' naar de Albert Cuyp geweest enzo de hele
dag door de stad gesjouwd, gisteren ook, die wil shoppen shoppen en schoppen
Homo![]()
Vandaag was die Griek met hem op pad, want Mediamarkt en andere shit, daar
had ik geen zin in dus ik heb een beetje ''huisgehouden'' enzo...
was wel nodig ook
ik zal het doorgevenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ppfffttt had ook wel willen Sjoppen met hem hoor
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal het doorgeven![]()
Truste Heks ! en alle andere slapers, ik ga weer naar de fillum![]()
![]()
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal het doorgeven![]()
Truste Heks ! en alle andere slapers, ik ga weer naar de fillum![]()
![]()
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:01 schreef Toverheks het volgende:
nu ben ik er ook vandoor slaap lekker allemaal...........................
hoop dat bella zich vannacht nog meld hier in de SC of voor me deur en hoop dat ze het heel leuk heeft gehad.
C-A had het gewoon leuk, die gaat denk ik een huisje kopen in de Efteling![]()
Mook? geheime date met je poedie?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
En gelijk ook welterusten.
Morgen vroeg op, richting Mook met de trein. Geen idee of ik hier wat van me laat/kan laten horen voor aankomende vrijdag, maar anders ben ik gewoon te bereiken via Whatsapp ofzo.
Wees lief voor elkaar...
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
Morgen vroeg op, richting Mook met de trein. Geen idee of ik hier wat van me laat/kan laten horen voor aankomende vrijdag, maar anders ben ik gewoon te bereiken via Whatsapp ofzo.
Wees lief voor elkaar...
Wat versta je onder ruig?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
Wie weet er nog wat ruige films van dit/vorig jaar die ik moet zien?
Gewoon toffe films.quote:
The Fighter, Submarino. (laatste is een knap drama)quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon toffe films.
Like Black Swan, King's Speech, 127 Hours. Etc.
As it is in heaven dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Allebei al gezien.
Waren wel leuk films tho.
je bent dan zooooooooooooooooooooo dichtbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
Wees lief voor elkaar...
Nice.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Eerste semester : burgerlijk recht 2 en 3. Jeugdrecht. Juridische vaardigheden. Arbeidsovereenkomstenrecht en gelijke monniken gelijke kappen. Bam.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Zeroku het volgende:
Nu lijkt het zeker alsof ik Lays niet ken.
Ja. Zie:quote:
Onder uwe post.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:33 schreef Zeroku het volgende:
Oeh die ken ik niet. Ga ik morgen eens opzoeken.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Ja....das mijn jarenlange achtergrond op hyves geweest....en het geeft me moed en kracht....en aangezien ik geen hyves meer heb laat ik deze mooie roos op andere plekken te voorschijn komen...Uit mn hartjequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je gek....hij loopt lekker zelf maar
quote:
Voor 23:00quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:04 schreef PatriQue89 het volgende:
ik sliep gister opeens ofzo.. ik weet niet eens hoelaat!
Hallo terug uit Nederland.quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Renesite het volgende:
Net was het 44graden in de auto. Lekker plakken.
Ben jij lesbisch? Ik wist niet van dat je van tuinbroeken hield.quote:
Ze maakt geen onderscheidt heur...ze schaart zo Patriek...no problemoquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben jij lesbisch? Ik wist niet van dat je van tuinbroeken hield.
Ja zo leuk.quote:
Ik zou patrick eerder in zijn zeester nemen dan hem scharen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze maakt geen onderscheidt heur...ze schaart zo Patriek...no problemo
Wait ...whut....that's sounds like a Paaaaaaaartyyyyyyyyyyyquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo leuk.Mijn god, het was hysterisch. Die Amerikanen zijn niets gewend dus die stonden met grote ogen en open mond te kijken naar al die homo's.
CHRISTIAN HOMO'S? OH MY GOD
ARMY HOMO'S? OH MY GOD
het was echt heel vet. En toen wilde ze een tattooshop in, tattoo's en piercings zetten. Ik deed het op het laatste moment toch maar niet, had ik echt spijt van gehad.
En toen zag ik nog Alain Clark lopen, ik zei dat ie hier beroemd was, die wijven rende op hem af, foto's nemen, en toen kwamen ze terug en vroegen: ''but what does he do then?''_!
En toen red light district in en ze stonden gefascineerd te staren naar die hoeren, ik moest ze wegtrekken want anders stonden ze daar nu nog geloof ik.
Ja, Amsterdam herontdekken met Amerikanen is erg loik.
Die is goed ja.quote:
Ja,quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is goed ja.
Ook wel erg depressief.
Ja man, dat stuk is een meesterwerk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja,. Gelukkig niet vannacht gekeken.
En dan er nog bij.
Jep. Behalve Pi en Protoza.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja man, dat stuk is een meesterwerk.
Heb je nu alles van Aronofsky gezien?
telefoon stond uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
ow en híér krijg ik wél een reactie
Kom jij nou maar eerst naar een meetquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zou patrick eerder in zijn zeester nemen dan hem scharen.
quote:
dunno, google it.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe heet dat liedje?
aaahhaaahhhaaaaa there's something in the water, there's something in the water
Something in the water?
Kings of Leon - Radioactive?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:42 schreef PatriQue89 het volgende:
hoe heet dat liedje?
aaahhaaahhhaaaaa there's something in the water, there's something in the water
Something in the water?
en toch internet je!quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:49 schreef Renesite het volgende:
We zijn er weer
Alleen de wifi op de camping doet niets. Mobiel internet niet
didnt red that! !!!!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kom jij nou maar eerst naar een meet
Wanneer ben je daar gekomen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
Ben wel echt blij dat ik thuis ben, ben helemaal afgepeigerd
kusje voor hen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:58 schreef Renesite het volgende:
Hier zijn echt ongelooflijk veel wespen!!! STERF
Je bent nu zeker net Mr potato van toy story!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
Ik heb mezelf gesloopt...Gewoon omdat het ff kon
Mrsquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent nu zeker net Mr potato van toy story!
Er waren 2 lekker homo's uit Cali, maar die waren elkaar al aan het spitten!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het je nog een lekkere heaumeaux voor me geneukt?
potato poteto.quote:
NOMquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er waren 2 lekker homo's uit Cali, maar die waren elkaar al aan het spitten!
He bah.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
Wát een pleuris weer. Daarom haat ik kamperen.
TOLD Uquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Renesite het volgende:
Wát een pleuris weer. Daarom haat ik kamperen.
Welke site.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
mensen uitschelden op een spelletjes site omdat ze de verkeerde dingen doen
+1
quote:
Mjah... ach.. 1 spelletje ben ik verslaafd aan.. Doet zo'n meisje iets verkeerdquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah... ach.. 1 spelletje ben ik verslaafd aan.. Doet zo'n meisje iets verkeerd
JE DOET T VERKEERD!! VERROTTE SCHAPEKUT!
gAAN WE LEKKER RELLUH DANquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
We zijn een week mod-loos![]()
Benny weekje weg![]()
En Rauzer die hier toch bijna niet meepost
Ben jij dan Maria Magdalena?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
God is de enige moderator die jullie ooit nodig hebben. Sluit God in jullie harten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |