Wat versta je onder ruig?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef Zeroku het volgende:
Wie weet er nog wat ruige films van dit/vorig jaar die ik moet zien?
Gewoon toffe films.quote:
The Fighter, Submarino. (laatste is een knap drama)quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon toffe films.
Like Black Swan, King's Speech, 127 Hours. Etc.
As it is in heaven dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
Allebei al gezien.
Waren wel leuk films tho.
je bent dan zooooooooooooooooooooo dichtbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
En gelijk ook welterusten.
Morgen vroeg op, richting Mook met de trein. Geen idee of ik hier wat van me laat/kan laten horen voor aankomende vrijdag, maar anders ben ik gewoon te bereiken via Whatsapp ofzo.
Wees lief voor elkaar...
Nice.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Eerste semester : burgerlijk recht 2 en 3. Jeugdrecht. Juridische vaardigheden. Arbeidsovereenkomstenrecht en gelijke monniken gelijke kappen. Bam.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Zeroku het volgende:
Nu lijkt het zeker alsof ik Lays niet ken.
Ja. Zie:quote:
Onder uwe post.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:33 schreef Zeroku het volgende:
Oeh die ken ik niet. Ga ik morgen eens opzoeken.
quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Ja....das mijn jarenlange achtergrond op hyves geweest....en het geeft me moed en kracht....en aangezien ik geen hyves meer heb laat ik deze mooie roos op andere plekken te voorschijn komen...Uit mn hartjequote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je gek....hij loopt lekker zelf maar
quote:
Voor 23:00quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:04 schreef PatriQue89 het volgende:
ik sliep gister opeens ofzo.. ik weet niet eens hoelaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |