ik kan dat veranderenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef PatriQue89 het volgende:
René dacht de echte lapo te pakken..
DIE HAD IK AL
De aids van Hilversum.quote:
Nee, een heldenomroep. Ik noem een Ron Boszhard en Ter Land ter Zee. Ze koesteren onze Nederlandse kneuterigheid.quote:
Nee, wat ik trouwens best wel eens kan doen, al is het maar om er zomers uit te zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je wel eens een Caro-bloem in je haar Kal?
53 kilo in de handbagage?quote:
Dat zou je echt goed staan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, wat ik trouwens best wel eens kan doen, al is het maar om er zomers uit te zien
Bennyquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zou je echt goed staan.Dat beeld ik me nu in.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny
Ik heb vandaag al 30 x godverdomme gehoord, en moet steeds aan jou denken nu
Ik heb er nog wel 1 voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er 1 zoeken en 1 oktober doe ik hem in
Als ik er verstand van had nam ik er een mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er 1 zoeken en 1 oktober doe ik hem in
Geen zwarte toch, dat moet wel de basis zijnquote:
Nee....maagdelijk witquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen zwarte toch, dat moet wel de basis zijn
Ian vindt het ook een planquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik er verstand van had nam ik er een mee.
......maar dat heb ik dus niet.
Neuh, das niks in mijn haarquote:
Vast wel, maar roze...ik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Kal moet voor roze gaan! die heeft miran vast wel voor dr!
Lebbertje terug en de groetjes van Janquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA JIJ!
dikke lebber, overigens!
HALLO JAN, OOK VOOR JOU EEN OVERHEERLIJKE KNOFLOOK LEBBER!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Lebbertje terug en de groetjes van Jan
Ik moet zeggen alsof hij met die knoflook zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HALLO JAN, OOK VOOR JOU EEN OVERHEERLIJKE KNOFLOOK LEBBER!
Speciaal voor hemquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet zeggen alsof hij met die knoflook zit
Hij heeft spontaan een stijfje ervanquote:
Nom!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft spontaan een stijfje ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |