abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100501132
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:10 schreef dotCommunism het volgende:

[..]

Objectiviteit verwachten in bronnen, kom op zeg. Elke bron is subjectief. Ik wilde alleen laten zien hoe simpel hetgeen StefanP doet is, namelijk door cherrypicking een verhaaltje te creeren dat laat zien wat jij wilt. Niet dat het hem nou echt lukt te bewijzen dat Obama marxistisch is, maar dat komt meer omdat StefanP zo simpel is dat hij niet eens weet wat het marxisme is.
Als je wilde laten zien hoe simpel de acties van StefanP zijn had je dat anders aangepakt en anders geformuleerd. You're busted on using the same tactics.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:21:26 #127
336790 dotCommunism
taxes? TAXES!?
pi_100501252
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:18 schreef justanick het volgende:

[..]

Als je wilde laten zien hoe simpel de acties van StefanP zijn had je dat anders aangepakt en anders geformuleerd. You're busted on using the same tactics.
Neuj, maar dankjewel voor je nutteloze bijdragen.
I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
pi_100538006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 04:03 schreef StefanP het volgende:

[..]

De republikeinen in het huis hebben vier voorstellen gedaan die alle door de democraten in de senaat niet eens op tafel gebracht werden. De democraten kwamen met niets behalve één trieste bill van Reid. En Obama - die deed helemaal niets, behalve janken en krijsen, bij voorbaat met een veto voor de republikeinse bills dreigen en vervolgens een paar minuten later op TV het volk de les lezen over "bipartisanship" en "crossing the aisle" en "this is not the time for party politics." De smerige hypocriete hond. Wat een leider is het toch... geen enkel plan, geen enkel leiderschap, continu kritiek, continu de schuld afschuiven op een ander. Een waardeloze nietsnut die in z'n hele leven niets gepresteerd heeft en dat wordt zelfs het domme stemvee dat hem als een god vereerde en verkoos inmiddels duidelijk.

Dit is trouwens een baas die zich onlangs kandidaat stelde. _O_ McCotter for president. Een briljante man die in een debat de vloer met Obama zou aanvegen. Hij komt regelmatig op het al even briljante programma Red Eye langs (video's).

_O_
Wat een baas ook. Al blijft Ron Paul mijn favoriet :)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 07:16:23 #129
225540 Pugg
Friends forever
pi_100539857
quote:
Al blijft Ron Paul mijn favoriet
De man die Texas onafhankelijk wil maken? :r En dat is nog maar het begin.
Lees de uitspraken van zijn zoon er maar eens op na.

Maar ja ,zal wel links gehuil zijn van mijn kant.
Maar liever dat dan een religieuze fanaat aan de macht.
pi_100554571
Het is een beetje wachten totr Rick Perry zich werkelijk officieel kandidaat stelt, vermoedelijk is het een ofwel heel slim eerst Romney en de Tea Party een robbertje te laten vechten en duidelijk te maken dat Romney geen kans maakt bij de rechtervleugel....

en dat dan Perry glorieus binnenkomt als de 'redder' van de Eenheid in de Republikeinse Partij, en een soort van 'verassingseffect' kan claimen als hij als eerste republikeinse kandidaat in polls werkelijk enigszins in de buurt van Obama zou kunnen komen (alhoewel ik niet verwacht dat hij écht een kans maakt, alhoewel Obama wel degelijk in enige staten kwetsbaar lijkt, zelfs Ohio en Florida houd hij overall wel en zekere voorsprong)...

Óf Perry gooit het gewoon op het behouden van 'eenheid' in de partij, houd het verlies én de verwachtingen beperkt en mag misschien over 4 jaar nog een kansje wagen voor de republikeinen (wat eigenlijk iemand van zijn formaat zou moeten willen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_100614571
Perry gaat zich waarschijnlijk snel kandidaat stellen. Wat ik jammer zou vinden, want hij neemt de wind uit de zeilen van die andere crazy, Bachmann, en zij is mijn favoriet.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:25:27 #132
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100614847
Mijn gevoel zegt dat Perry toch niet gaat rennen.
Het zou de situatie wel spannender maken, want nu is Romney al de facto de kandidaat.
Géén kloon van tvlxd!
pi_100615449
Ik dénk het ook niet nee, maar ook maar nét. 60 - 40 dat-ie niet meedoet.
pi_100615484
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:20 schreef Monidique het volgende:
Perry gaat zich waarschijnlijk snel kandidaat stellen. Wat ik jammer zou vinden, want hij neemt de wind uit de zeilen van die andere crazy, Bachmann, en zij is mijn favoriet.
Bachman is wel interessant, en ik denk zeker dat die een hele goede vice-presidentskandidaat zou kunnen zijn als ze haar campagne een beetje slim opzet...
zeker als Romney de kandidatuur zou winnen (wat imho enkel mogelijk is als Perry niet meedoet), hebben ze een 'zoenoffer' naar de Tea-party nodig om die binnenboord te houden...
Romney zelf geldt voor veel fiscaal-conservatieven als compleet niet geloofwaardig....

Rick Perrry is echter verderwel een compleet andere klasse dan Bachmann, iemand die werkelijk duidelijk geaccepteerdwordt binnen de Republikeinse partij-elite...
Waarbij juist de Tea-party eerder gewantrouwd wordt bij de partij-elite, nog steeds (echter, bv iemand als bachmann iis al beter bezig dan Palin die vééls teveel een eenzame loners-koersvoert en die voor de partij-elite zelfs als een 'onstuurbaar' iemand geldt die mogelijk e´meerde eigen kant schade aan kan doen... Bachmann laat zich nu ook al beter adviseren door invloedrijke republikeinse adviseurs )...

Perrry zie ik als een kandidaat die bij alle republikeinen goed aankomt (in tegenstelling tot Romney)...
die een goed economisch record heeft, politieke ervaring en een duidelijk, fiscaal conservateve boodschap en tegen belasting (Romney claimt wel nooit de belastingverhoogd te hebben, maar voerde wel nieuwe belastingen in en zorgdevia andere omwegen voor meer belastingopbrengst, terwijl zn pogingen overheidsuitgaven te doen dalen eerder qua effectiviteit betwijfel werden)...

Ik zie voor Perrry maar twee tégens.
1) de kans dat hij van Obama kan winnen blijfterg klein, en een kandidaatvan zijn formaat zal dan misschien lieverafwachten om over 4 jaar een véél betere kans te hebben...
nu verliezen zouden zn kansen dan ook kunnen kapot maken.
2) Perry is een texaan en klinkt qua accent precies als george Bush jr... een verhaal over economie,sparen en belastingen _niet_ verhogen klinkt misschien minder overtuigend als mensen gelijk aan George Bush gaan denken en dens beweringen die er erg op lijken en die de hele bende meer veroorzaakt lijken te hebben dan dat je nu echt Obama er de schuld van kan geven...

het is overigens overduidelijk dat Perrry nu iig zich wel al voorbereid, fondsenwerving is vol in gang, aannemen van adviseurs en het opzetten van eeneventueel campagneteam is ook gewoon duidelijk bezig ... hooguit zal Perry misschien ook een keuze-moment in de korte toekomst hebben liggen waar hij moet beslissen of de kans groot genoeg is dat hij het ook gaat proberen, of zn kansen domweg te klein zijn tegen Obama, en over 4 jaarvermoedelijk véél beter (wat imho een gevaarlijke keuze is, die meestal sowieso nietuitkomt, 4 jaar lang de favoriet zijn voor de verkiezingen daarna overleeft vrijwel geen politicus)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 11 augustus 2011 @ 20:41:23 #135
67174 Dos37
Come on Twente
pi_100615591
Hup Obama
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_100618825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 07:16 schreef Pugg het volgende:

[..]

De man die Texas onafhankelijk wil maken? :r En dat is nog maar het begin.
Lees de uitspraken van zijn zoon er maar eens op na.

Maar ja ,zal wel links gehuil zijn van mijn kant.
Maar liever dat dan een religieuze fanaat aan de macht.
Hoezo, als er iets goed voor USA zou zijn is het een onafhankelijk Texas, eindelijk af van al die kutonderwijsboeken die ze exporteren naar de andere staten :P
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:24:21 #137
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100627841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Hup Obama
Ik ga een gewaagde voorspelling doen:

In Januari 2012 wordt President PERRY beëdigd.

Ik heb liever nog even Obama moet ik eerlijk zeggen, maar als in 2012 de economie nog steeds op zijn gat ligt.... zal Obama niet herkozen worden.

Helaas is Perry wel weer zo'n religieuze idioot met z'n "day of prayer and fasting". :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:37:35 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_100628173
Zeg Maarten

Kun jij mij eens uitleggen waarom er eigenlijk iedere verkiezing zoveel bij voorbaat kansloze kanidaten meedoen? Dan bedoel ik ook de kandidaten die niet tot de 2 grote partijen behoren.

Wat bezielt hen om zoveel geld en moeite weg te gooien voor een campagne die het toch niet wordt. Zijn die lui echt zo naief?
pi_100628197
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:37 schreef Hexagon het volgende:
Zeg Maarten

Kun jij mij eens uitleggen waarom er eigenlijk iedere verkiezing zoveel bij voorbaat kansloze kanidaten meedoen? Dan bedoel ik ook de kandidaten die niet tot de 2 grote partijen behoren.

Wat bezielt hen om zoveel geld en moeite weg te gooien voor een campagne die het toch niet wordt. Zijn die lui echt zo naief?
En dan niet alleen hen, ook bij de grote partijen gooien er altijd weer mensen bakken met geld tegen aan terwijl ze toch al vrij kansloos zijn...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 02:31:38 #140
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_100629107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dan niet alleen hen, ook bij de grote partijen gooien er altijd weer mensen bakken met geld tegen aan terwijl ze toch al vrij kansloos zijn...
Of nog aparter: er echt niets van bakken. Tuurlijk, iedereen mag en kan meedoen (terecht), maar sommigen hebben standpunten die totaal niet kloppen of zijn behoorlijk dom. Goed, wij hebben ook genoeg mafketels, maar bij de VS blijft het telkens maar opvallen.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 04:08:40 #141
202546 Baszh
The Dude abides
pi_100630162
Republikeinen debat momenteel mochten er mensen wakker zijn :P
http://live.foxnews.com/
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 05:06:18 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100630440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 04:08 schreef Baszh het volgende:
Republikeinen debat momenteel mochten er mensen wakker zijn :P
http://live.foxnews.com/
Ik heb even zitten zappen tussen dat en American football maar de GOP heeft er toch weer wat staan hoor. De enige die er bovenuit steekt is Paul met z'n buitenlandse politiek, waar ik het erg mee eens ben, en de economie. Voor de rest is het wat matig maar Gingrich, Cain, Romney, Bachman en de ultra conservatieve Santorum, dat was echt niks. Veel 'God bless','praying' en meer van die standaard kolder.

Jammer, had nog wat scherper gemogen maar goed, dat zal nog wel komen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_100632399
zoals verwacht,
Perry heeft zich nu ook officieel kandidaat gesteld..

eerste reactie zijn overigens vooral dat men veel van hem verwacht, maar ook dat hij als eerste moet bewijzen 'geen Bush te zijn'
pi_100634047
Palin als presidente van de USA, de horror. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_100634180
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 11:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Palin als presidente van de USA, de horror. :)
die is niet eens kandidaat en ik betwijfel of ze zich kandidaat laat stellen omdat ze sowieso weinig kans zou maken en enkel aanzien en macht zou verliezen...

Palin is hooguit invloedrijk vanuit een marge, maar geld als advies-resistent (ze weigert andere adviseurs aan te nemen en noemt als enige adviseur haar eigen man) én een 'onstuurbaar object' wat bij een grote partij als de republikeinen gewoonweg iemand tot een onmogelijkheid maakt en inacceptabel voor de partij-elite..

Palin is eigenlijk een 'one-woman-show'... die overigens bij de meerderheid van de amerikanen een grote aversie opwekt en hooguit door een klein aantal aanhangers op handen gedragen wordt.
Bachman is overigens op dat punt véél verder en een politica met meer groei- en carriere-mogelijkheid
pi_100637241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Hup Obama
Barry gaat dik verliezen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_100638552
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 01:38 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat is vaak bedoeld om een bepaald issue op de politieke agenda te krijgen. Ze hopen daarmee de andere kandidaten te dwingen om een uitspraak te doen over dat issue.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:55:43 #148
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100641808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:25 schreef Montov het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Perry toch niet gaat rennen.
Nooit luisteren naar vrouwelijke intuitie, dat blijkt maar weer. :{
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:09:14 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_100642334

Hij stottert en hakkelt af en toe maar slaat wel de spijker op z'n kop. Santorum daarentegen is een voorstander van nog meer druk op Iran, nog meer uitlokken, uitdagen en vingertje wijzen. :')
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 15:15:37 #150
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_100642626
Santorum valt Iran aan vanwege het beleid richting homo's. Classic.
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')