ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles verhuisd. jezus wat heet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en kamerprobleem is opgelostik heb de kamer met dakterras
Hoe laat en waar?quote:
Toch beter als je geen dilemma hebt qua kiezen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al met vrienden afgesproken om te gaan koken, wordt meer een Breda culinair voor mij vandaag
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje
als je van telefoon netwerk aanbieder wisselt en je gebruikt nummerbehoud blijft je nummer dan nog actief op je oude simkaart totdat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt?
Als je nu een goede deal kan krijgen voor twee jaar zou ik dat doen. De kans dat het duurder wordt in de komende jaren lijkt me groter dan dat het goedkoper wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aanvullende vraag, hoe groot schatten jullie de kans dat het binnenkort echt afgelopen is met onbeperkt internet op je mobiel voor zeg een tientje? Ik twijfel nog tussen een 1 en 2 jaar abo.
Je kan ook eens op bellen.com kijken, die hebben wel een handige tool. Via die site kwam ik bij YouFone.nl uit, 250 belminuten en onbeperkt internet voor 14,80 in de maand. Of dit abonnement. Geen minuten of sms'jes, je betaalt 9 cent per minuut of SMS. Wordt wel snel duur als je nog wel es wat belt of sms't.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zat ik zelf ook te denken. Zit naar Rabo mobiel te kijken, die bieden internet voor een tientje en je kan een relatief kleine bundel nemen voor bellen met de dezelfde kosten per minuut buiten de bundel.
eerder verbazend hoe gedateerd het er allemaal uitzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hoop knopjes in zo'n space shuttle: http://360vr.com/2011/06/(...)-opf_6236/index.html
Een Samsung Star geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcie, wat voor telefoon heb je je moeder een tijdje terug aangepraat?
Ja we verhuizen elke herfst. In de zomer wonen we allemaal in hetzelfde complex (met air conditioning) maar omdat de eerste atlethen volgende week al komen moesten we naar onze 'fall housing'. En ik wist tot dinsdag niet eens zeker waar dat was. Maar goed, nu is het meer dan 30 graden in mijn nieuwe kamerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?
Zal wel veel Jopenbier zijn. De Hoppenbier zou ik proberen als ik jou was. En de Koyt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Het is vandaag Haarlem geworden, heerlijke whiskies daar geproefd.
Straks naar Alkmaar voor een etentje bij Schots restaurant Hielander en morgen waarschijnlijk naar de biermarkt in Haarlem...
Ik heb een aflevering gezien (die over Rocky Horror) en dat vond ik nogal kut. De rest van de serie heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)t-dood-bedreigd.html
Gewaargde thema's?
linkquote:Zoals u in de tabel ziet, heeft kleur in uw eten invloed op uw lichaam en geest. Om alle elementen voldoende te verzorgen, is het belangrijk om elke dag alle vijf basiskleuren in uw eten te verwerken. U kunt denken aan een groene salade (hout) met een gegrillde biefstuk (rood, vuur) met wat witte peper (metaal), een gekookte aardappel (geel, aarde) en een glas blauwe druivensap (water). Bent u uit evenwicht, dan helpen bepaalde kleuren voedingsmiddelen uw gezondheid herstellen. In het voorbeeld van een overactief houtelement is het belangrijk om veel groene groenten te eten.
Zo gaat het al duizenden jaren, overalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar... ik een documentair over de laatste royals in de wereld. Ik herinner me wel die schtiepartij in Nepal, maar had geen idee dat ze vervolgens doodleuk de moordende zoon op de troon zetten
ja maar in 2001quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gaat het al duizenden jaren, overal
ja nouja ik wist wel ongeveer hoe veel het was. veelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Meer verzameld dan je verwacht had?
Doorprikken, vocht eruit drukken, rest van de rand wegknippen en laten uitdrogen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verder: ik heb een grote vochtblaar op mijn teen. Prik je dat door of...?
knippen met wat? en zeker waarmee ik het prik steriliseren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doorprikken, vocht eruit drukken, rest van de rand wegknippen en laten uitdrogen.
Bijknippen met een nagelschaartje/knippertje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
knippen met wat? en zeker waarmee ik het prik steriliseren?
Zowel de punaise (ja zeg maar niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijknippen met een nagelschaartje/knippertje.
Steriliseren heb ik nooit gedaan. Je prikt in de huid die er toch afgaat en drukt het vocht eruit, dus ik denk dat het niet nodig is.
Ik had dit overigens altijd met bloedblaren op de hand en 't is nooit ontstoken geweest.
Oh, bij een punaise vind ik het toch wel een goed idee om te steriliseren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zowel de punaise (ja zeg maar niks) als het nagelschaartje toch meer even door de aansteker gehaald. En daarna helemaal zelf gedaan! Deed geeneens pijn, al steekt het nu wel een beetje. Zeker geen pleister?
Ja jij loopt de vierdaagse, jouw(!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, bij een punaise vind ik het toch wel een goed idee om te steriliseren.
Als het niet al te gevoelig is, dan liever geen pleister, kan het goed drogen.
Met blote voeten in een dichte schoen kan gevoelig zijn, dan misschien een gaasje.
Overigens is dit advies uit ervaring, niet vanuit medisch oogpunt, dus als je teen erafvalt is dat niet mijn schuld!
Maar de blaren van de Vierdaagse worden anders verzorgd. Als je nog 3 dagen 40 km moet lopen worden ze wel helemaal ingetaped.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja jij loopt de vierdaagse, jouw zou ik meer vertrouwen dan een dokterEn het weer staat absoluut slippers toe
Zo was het dan ook niet bedoeld...quote:
Is het geen geitenkaas?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Ook niet vies...
Nu aan een blokje 'stalkaas' waar je de stal ook echt in ruikt en proeft. Heel apart...
Oei, alcohol er overheen(1 slokje voor jou, 1 voor je voet) anders komen de eitjes straks uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eeewwwwwww er ging een vlieg in mijn blaar zitten eeewww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik wil kaas ookMaar het is te heet om te gaan halen te voet of te fiets
avondquote:
processed cheddarquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen geitenkaas, wel een beetje korrelig. Denk dat ze het stremsel op een andere manier/in andere hoeveelheden toegepast hebben of zo...quote:
WTFquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:My mate just said to me, "If you became invisible, what would you do first?"
I said, "I'd go to Paris, find a performing street mime and beat him to death, the round of applause he'd get would be astounding."
quote:
Precies.quote:
The force is very strong...quote:
Preciesquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The force is very strong...
Je bent een blijft een kaaskop, toch?
Hehe daar heb ik ook nog even aan gedacht. Maar eh, ik weet niet of je daar achter wil komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Hmm, misschien was het wel een lieve jongen die je al vaker had gezien en je mee uit wilde vragen!
Redneck gangsterpaupers hebben ook een hart hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit was geen studentGigantisch shirt, enorme spijkerbroek met het kruis half op de gront, kort geschoren koppie
Deze kende ik zeker weten nog nietquote:
Dank!!quote:
Dit was je kans! Je zocht nog iemand voor de hooiberg toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deze kende ik zeker weten nog niet
haha nee de county fair is overquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit was je kans! Je zocht nog iemand voor de hooiberg toch?
Vond je het na nummer 7 niet wel mooi geweest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef CaLeX het volgende:
Avond.
Ik heb auw, gister een achtste triatlon gedaan.
Ik wel.... maar peerpressure hequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond je het na nummer 7 niet wel mooi geweest?
coolquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat je je usericon nu heel makkelijk kan wijzigen door er op te klikken. Heb je gelijk een gallery met je oude plaatjes!
Weird.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:13 schreef Soempie het volgende:
Dus net in slaap gevallen droom ik dat ik met wyccie aan de lopende band pacemakers in mensen aan het doen ben.Echt raar.
Droomdagboek starten en voor het slapen gaan jezelf blijven vertellen wat je wil dromen. Oefen dat een aantal weken en het lukt. Ohja, vitamine B helpt er ook bij.quote:
Vlak voor ik in slaap viel moest ik aan de film Repo Men denken, dus ik denk dat het daardoor komt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Droomdagboek starten en voor het slapen gaan jezelf blijven vertellen wat je wil dromen. Oefen dat een aantal weken en het lukt. Ohja, vitamine B helpt er ook bij.
Denken jij en je vriendin al aan samenwonen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan moet je gaan samenwonen als dat zo goed bevalt
Uh, dat is raar.quote:
Ben je serieus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
Droomdagboek starten en voor het slapen gaan jezelf blijven vertellen wat je wil dromen. Oefen dat een aantal weken en het lukt. Ohja, vitamine B helpt er ook bij.
i know, het was ook een grapjequote:
quote:
quote:
Ja ik ben serieus. Anders moet je je even inlezen in "lucide dromen". Daar kun je heel veel tips vandaan halen om uberhaupt meer/beter te dromen.quote:
Dat zal niet zo snel gaan denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan moet je gaan samenwonen als dat zo goed bevalt
Heb je er ervaring mee?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ja ik ben serieus. Anders moet je je even inlezen in "lucide dromen". Daar kun je heel veel tips vandaan halen om uberhaupt meer/beter te dromen.
Jaquote:
Het kan aan je ritme liggen ja. Stress heeft een behoorlijke invloed bijvoorbeeld.quote:Ik weet trouwens wel hoe ik meer moet dromen. Gewoon om 4 uur pas naar bed gaan.
Ik heb wel eens een tijdje bijgehouden wat ik droomde, maar omdat het geen nut diende ben ik ermee opgehouden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Er zijn ook wat kruiden(waar je thee van kunt trekken) waar je veel meer van gaat dromen(of eigenlijk beter gaat onthouden)
Het kan ook een tijd duren voordat je er wat van merkt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een tijdje bijgehouden wat ik droomde, maar omdat het geen nut diende ben ik ermee opgehouden.
Vind het eigenlijk wel een beetje eng, een onnatuurlijk idee.
Nummer zes zie eruit als een 30 jarige met een jeudig gezicht. Mooie serie verderquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mooi.
http://lens.blogs.nytimes.com/2011/08/04/where-children-sleep/
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou voor MM dan nog maar
[ afbeelding ]
wat ik al zei, maandagquote:Op maandag 8 augustus 2011 08:41 schreef MadMaster het volgende:
Geen zin vandaag...![]()
Maar evengoed...
Ik begreep hem zonder felicitatie ook wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, ik had er ook nog gefeliciteerd bij moeten zetten natuurlijk.
dan nu alsnog
Toen ik dat hoorde dacht ik meteen 'oh dat is weer zo'n wijk vol kanslozen die plasma tv's uit winkels gaat jatten, en als excuus het politiegeweld gebruikt van eerder die week'.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:42 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, gekkenhuis in Londen:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ke-schietpartij.html
Die speelt nu voor Ch¤£$¤a. Benieuwd of Lukaku elke week mag spelen of alleen maar zitvlees mag kweken (1m93 bij 95 kilo).quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:59 schreef Whiteguy het volgende:
Johan Boskamp, toch ook geen klein ventje:
Bij extra time naast 18-jarig kind Lukaku
http://www.sporza.be/cm/s(...)MA/2.13503/1.1079664
Die gozer is gewoon nog een heel stuk groter.. geez.
Dan ben je als verdediger toch ook niet blij als je hem mag afstoppen.
en wat vond Noa er van, had hij/zij jullie gemist?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:18 schreef MaJo het volgende:
weer terug
en aan het werk
maar wel met Noa
Hoe is het hier?
Ik was dat stiekem afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
MM, ben je vandaag jarig of was dat dit weekend?? Iig gefeliciteerd!!
Een jas heb je niet nodig, wel een paraplu...quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu voor het eerst in een maand met een jas aan buiten
Inderdaad, zeer frustrerend.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
best wel, je had het aangevraagd, het was toegezegd en vervolgens was het niet zo?
Jep, het oogt best degelijk en het kost relatief geen drolquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag besteld, woensdag al geleverd
Ah, IKEA...
is dat je vriendin?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en 's lands beste snowboardster heeft straks ook eetkamerstoelen van ikea
Onlangs een presentatie van haar meegemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en 's lands beste snowboardster heeft straks ook eetkamerstoelen van ikea
ik zie het verband tussen een presentatie en de prestatie niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onlangs een presentatie van haar meegemaakt.
Goh, wat kan die meid toch goed snowboarden...
quote:Once upon a time, a handsome Prince asked a beautiful Princess:
"Will you marry me?"
The Princess said No, so the handsome Prince lived happily ever after and rode motorcycles and fucked big titted broads and hunted and raced cars and went to naked bars and dated women half his age and drank whiskey, beer and Captain Morgan and never heard bitching and never paid child support or alimony and ate pussy and ass fucked cheerleaders and kept his house and guns and never got cheated on while he was at work and all his friends thought he was cool and had tons of money in the bank and left the toilet seat up .....
The End
Ja ben ik nu ook wel blij meequote:Op maandag 8 augustus 2011 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ja
En goed dat je het gemeld hebt
wtf, creepyquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nu zo paranoïdeelke man met grote kleren en een korte kop is die van gister...
Trouwens het geval gerapporteerd bij Campus Safety, en toen moest ik de bewakingsbeelden bekijken. Daar zie je die gast letterlijk naar me toe rennen tussen de bomen door. Bizar, dat had ik niet eens door.
Je kent de mededeling die Chantal Janzen deed nadat Fatima Moreiro De Melo een liedje had gezongen niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zie het verband tussen een presentatie en de prestatie niet?
Freddie zou zich omdraaien in zijn urnquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de mededeling die Chantal Janzen deed nadat Fatima Moreiro De Melo een liedje had gezongen niet?
Even dit filmpje helemaal afkijken dan...
Zit een dekseltje opquote:
Ja, vraag maar aan Al Bundy.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend dat men die tattoo niet gelijk wist. Zelfs iemand uit '84.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent de mededeling die Chantal Janzen deed nadat Fatima Moreiro De Melo een liedje had gezongen niet?
Even dit filmpje helemaal afkijken dan...
Is een heuse bitch fight tussen die 2 blondjes geworden.quote:
Ja, dan snap ik het wel idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is en heuse bitch fight tussen die 2 blondjes geworden.
Nu begrijp je mijn post dus wel, neem ik aan.
Nicolien kan dus absoluut niet presenteren:
[i]En toen, euh..... en daarna, euh.... en toen, euh....
Nog vragen? Nee, alsjeblieft niet, niet nog langer dat gezwam...[/i]
Leuke meid, maar laat 'r maar snowboarden i.p.v. praten/presenteren met een Arke- en Robijn-logo op d'r shirt...
Ai, daar gaat de schijn van Algemene Kennis...quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Opvallend dat men die tattoo niet gelijk wist. Zelfs iemand uit '84.
Ik heb het nog nooit op, ben er wel benieuwd naarquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Nem, ken jij die 17,4% Mooi & Machtig van De Molen?
Ik ben niet gek op bier, maar dat lust ik elke dag wel...
Ow...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit op, ben er wel benieuwd naar
Ken het niet. Vind het vooral erg gemakkelijk scoren. Maar op een festival werkt zoiets waarschijnlijk fantastischquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Kent iemand dit?
Magistraal!
2 December in de Melkweg...
Heb ze 2 jaar gelden al gezien in het voorprogramma van Fiction Plane.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ken het niet. Vind het vooral erg gemakkelijk scoren. Maar op een festival werkt zoiets waarschijnlijk fantastisch
Ik ben benieuwd. Ben geen fan van cognac en rozijnen ook al niet. Maar in een zwaar bier kan het best okay zijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...![]()
Werd gisteren geschonken bij bierfeest in Haarlem.
Is gerijpt op een cognacvat. Wel zoet, net rozijnen op alcohol, hoewel je die alcohol niet echt proeft.
Kan ik je aanraden...
Ach ja, de magneetbar. Dat is inderdaad PRECIES waar het thuishoortquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ze 2 jaar gelden al gezien in het voorprogramma van Fiction Plane.
Dacht toen ook van 'WTF'?' toen ze opkwamen als een soort van Sjonnies/anti-helden.
Maar muzikaal is het echt magistraal en de stemming zit er inderdaad na 5 minuten in.
Lowlands 2009:
Ik hoop dat het nog te koop is, ga binnenkort even bij de bierkoning langs.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ben geen fan van cognac en rozijnen ook al niet. Maar in een zwaar bier kan het best okay zijn
Oh cognac vind ik wel weer lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mark my words, dit lust jij ook.
Cognac heeft ook iets weg van rozijnen...
Kijk, we komen er wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh cognac vind ik wel weer lekker
Ik vind de Koyt zelf niet lekker want de truuk is dat er geen hop in zit maar een kruidenmengsel. Ik denk dat ik de Koyt heel lekker zou vinden als ze er OOK nog eens hop bij gooien. Vind 'm te zoet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog te koop is, ga binnenkort even bij de bierkoning langs.
Gisteren ook Jopen Koyt, Stub Koning Honing en Texels Schuumkopke gedronken.
Allen OK...
Geen ideequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, we komen er wel...
Want waar wordt cognac van gemaakt?
Pulken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En gedroogd heten die groene dingen?
Whatever, jij lust dat bier wel...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh maar ik hou van druiven.... rozijnen echter...
Opvallend dat er geen enkele vent daar iets over durft te zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga daar niet 'Vind ik leuk' aantikken, maar PS, eerlijk is eerlijk, die nieuwste foto van je op FB is
Ik ook dus.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opvallend dat er geen enkele vent daar iets over durft te zeggen
Ik vind het een sexy foto
Ja, als we het over een "pink elephant in the room"-scenario hebben zoals een megapuist ergens, dan wel ja...quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook dus.
Maar met teksten en beweringen 'en public' moet je soms wat voorzichtig zijn...
Ik heb collega's die echt alles via Facebook uitpluizen en daar word ik heel erg moe van.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als we het over een "pink elephant in the room"-scenario hebben zoals een megapuist ergens, dan wel ja...
Maar daar is hier geen sprake van volgens mij
Nastyquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb collega's die echt alles via Facebook uitpluizen en daar word ik heel erg moe van.
Niet? Er staan anders zat commentaren bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haha thanksDie had ik niet verwacht
Ik bedoel van julliequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nasty
[..]
Niet? Er staan anders zat commentaren bij
Oh, nee...wij zijn het type stille stalkers. En af en toe geven we je positie door aan een willekeurige towny.quote:
Haha okee. Kies een wat meer aantrekklijke volgende keerquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, nee...wij zijn het type stille stalkers. En af en toe geven we je positie door aan een willekeurige towny.
Zijn wij FB vrienden?quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn nieuwsgierigheid werd aangesproken en MM en Nem hebben gelijk
nog nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zijn wij FB vrienden?
En dankje
nu welquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog niet
maar ik weet hoe je naam heet
Dat laatste, daar kan je wel eens gelijk in hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en dat is toch best ernstigohnee want twitter. al ben ik sowieso veeels te onvoorzichtig
jawel, ik accepteer geen mensen die ik niet op zijn minst ooit ontmoet hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste, daar kan je wel eens gelijk in hebben.
Ken je al je FB-volgers persoonlijk? Ben bang van niet...
Maar nu, met je profielfoto?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, ik accepteer geen mensen die ik niet op zijn minst ooit ontmoet heb
Zou ik ze alsnog niet accpeteren. Uitzondering op de regel zijn trouwens Etc, Soemp en LB. Die heb ik op FB zonder ooit ontmoet te hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu, met je profielfoto?
Is die afgeschermd?
Ik ga
Hoe heb jij dat dan weer gevonden?quote:
denk wel dat ik het zou vinden als ik een FB account zou hebben tenminste...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat dan weer gevonden?
Ik sta toch echt in je facebook.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, ik accepteer geen mensen die ik niet op zijn minst ooit ontmoet heb
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ze alsnog niet accpeteren. Uitzondering op de regel zijn trouwens Etc, Soemp en LB. Die heb ik op FB zonder ooit ontmoet te hebben
Ik bedoelde, is je profielfoto afgeschermd voor bijv. alleen 'vrienden' of is die wel voor idereen zichtbaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ze alsnog niet accpeteren. Uitzondering op de regel zijn trouwens Etc, Soemp en LB. Die heb ik op FB zonder ooit ontmoet te hebben
Kennelijk niet goed afgeschermd dus...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 04:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat dan weer gevonden?
Verrek, ik dacht dat dat een post van MM was.quote:
Als je mij en PS al met elkaar gaat verwisselen, ben je inderdaad wel erg ziek...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Verrek, ik dacht dat dat een post van MM was.
Ook goedemorgen.Tweede dag ziek thuis trouwens.
Maar evengoed bedankt voor het compliment dat je me er super uit vind zien...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sta toch echt in je facebook.All lies!
Je ziet er super uit trouwens.
Beterschap! Niets ernstigs hopelijk?quote:
Nou ja, zal vast wel meevallen tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:17 schreef Soempie het volgende:
@ Bart, lijkt op buikgriep. Maar ivm zwangerschap gaat de huisarts me straks bellen. Aangezien ik ook geen koorts heb en het nu te lang duurt volgens de assistente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:18 schreef Soempie het volgende:
Niet zo smakelijk:Je moet maar denken dat het altijd erger kan. Zoals de baan hebben waarbij je dat moet onderzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet maar denken dat het altijd erger kan. Zoals de baan hebben waarbij je dat moet onderzoeken.
Ja ik vind het zeker leuk, anders was ik het niet weer geworden hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:32 schreef Soempie het volgende:
Hoe bevalt het om mod te zijn? Is het in MEN niet heel saai? En moet je echt alle topics bijhouden?
Ach ja, ik zie het als vrijwilligerswerkquote:
Mijn ninja-edit was niet direct te zien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, ik zie het als vrijwilligerswerk. Doe ik wel meer. Ben van mening dat iedere Nederlander iets van vrijwilligerswerk zou moeten doen, zou het land een stuk beter en leuker van worden
.
Nee, ik zie ze alleen als het edit-bericht eronder staat, of als ik je betrap. Maar ik kan wel de edit-geschiedenis terugzien dus ik weet wat je eerst had staanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn ninja-edit was niet direct te zien?
Mja, onderschat een mod niet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
Haha, de les is dus: editen is geen probleem als je het maar zo snel doet dat er geen edit melding bij komt
quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Soempie het volgende:
Wat een politiek correct antwoord trouwens, Bart.![]()
Geloof me, dat heb ik ook.quote:Ik denk dat ik een aantal moderators echt niet uit kan staan.
Tja, je zal toch het merendeel moeten lezen, aangezien niet elke mod constant online is. Maar je hebt ook mods die hun taken minder serieus nemen. Het kost dus wel tijd en moeite die je erin moet steken. En soms is dat niet leuk, of komt het slecht uit. Maar dat weet je van tevoren. Daarom noem ik het ook vrijwilligerswerkquote:Lijkt me dan ook niks om tot dat clubje te behoren. En er is niet een subforum bij waar ik het merendeel van de topic zou willen lezen, maar misschien dat je dan een mooie verdeling kan maken met een andere mod.
Kan ik niet, alleen FA's en A's kunnen bans uitdelen. Ik zou hem wel een note kunnen gevenquote:
Nee, het is een van de rustigste foraquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:13 schreef Soempie het volgende:
Wat dat betreft zal MEN niet veel aan zijn dan.
Neem een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Bart het volgende:
Nadeel van mod-zijn is dan weer dat je niet alles kan doen en zeggen wat je als gewone user wel kan. Beetje rellen enzo zit er niet meer in
.
jogy (moderator ONZ), SuperwormJim en LudoSanders (moderator KLB) waren niet verlegen om users te beledigen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:09 schreef Bart het volgende:
Nadeel van mod-zijn is dan weer dat je niet alles kan doen en zeggen wat je als gewone user wel kan. Beetje rellen enzo zit er niet meer in
.
Tja, dat moeten ze zelf weten. Ik vind het niet kunnen als mod. Hoe kan ik anders van users verwachten dat ze dat ook niet doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
jogy (moderator ONZ), SuperwormJim en LudoSanders (moderator KLB) waren niet verlegen om users te beledigen...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef Bart het volgende:
Maar ja, dat heeft dus tot gevolg dat ik me regelmatig moet inhouden.
Ja echt, ik zit regelmatig een post te tikken, en dan druk ik toch maar niet op 'Invoeren'quote:
Preciesquote:
Het is de laatste weken al rustig hier...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies.
Rustig hier trouwens vandaag.
Hoe lang is Bart al MOD hier?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al rustig hier...
Jaag ik iedereen wegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de laatste weken al rustig hier...
Ik kop hem zelf al in hoorquote:
quote:
Maar ik was eerderquote:
Gast, ik moet ook modden he! Heb niet zoveel tijd meer om onzin te lullen als jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik was eerder
You snooze, you lose!
you go girlquote:
Oh? Vertel, kan ik misschien nog wat notes zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat Nem wat strakker gemod wordt
Dat hoeft hij niet te vertellen, je kunt gewoon mijn retesaaie notes doorspitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Vertel, kan ik misschien nog wat notes zetten.
Het gaat mij juist om dingen die niet genoted zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hoeft hij niet te vertellen, je kunt gewoon mijn retesaaie notes doorspitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |