ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles verhuisd. jezus wat heet
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en kamerprobleem is opgelostik heb de kamer met dakterras
Hoe laat en waar?quote:
Toch beter als je geen dilemma hebt qua kiezen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb al met vrienden afgesproken om te gaan koken, wordt meer een Breda culinair voor mij vandaag
Ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje
als je van telefoon netwerk aanbieder wisselt en je gebruikt nummerbehoud blijft je nummer dan nog actief op je oude simkaart totdat de nieuwe simkaart geactiveerd wordt?
Als je nu een goede deal kan krijgen voor twee jaar zou ik dat doen. De kans dat het duurder wordt in de komende jaren lijkt me groter dan dat het goedkoper wordtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aanvullende vraag, hoe groot schatten jullie de kans dat het binnenkort echt afgelopen is met onbeperkt internet op je mobiel voor zeg een tientje? Ik twijfel nog tussen een 1 en 2 jaar abo.
Je kan ook eens op bellen.com kijken, die hebben wel een handige tool. Via die site kwam ik bij YouFone.nl uit, 250 belminuten en onbeperkt internet voor 14,80 in de maand. Of dit abonnement. Geen minuten of sms'jes, je betaalt 9 cent per minuut of SMS. Wordt wel snel duur als je nog wel es wat belt of sms't.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 12:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat zat ik zelf ook te denken. Zit naar Rabo mobiel te kijken, die bieden internet voor een tientje en je kan een relatief kleine bundel nemen voor bellen met de dezelfde kosten per minuut buiten de bundel.
eerder verbazend hoe gedateerd het er allemaal uitzietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Hoop knopjes in zo'n space shuttle: http://360vr.com/2011/06/(...)-opf_6236/index.html
Een Samsung Star geloof ik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcie, wat voor telefoon heb je je moeder een tijdje terug aangepraat?
Ja we verhuizen elke herfst. In de zomer wonen we allemaal in hetzelfde complex (met air conditioning) maar omdat de eerste atlethen volgende week al komen moesten we naar onze 'fall housing'. En ik wist tot dinsdag niet eens zeker waar dat was. Maar goed, nu is het meer dan 30 graden in mijn nieuwe kamerquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 08:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb wat gemist, je hebt een andere kamer toegewezen gekregen?
Zal wel veel Jopenbier zijn. De Hoppenbier zou ik proberen als ik jou was. En de Koyt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Het is vandaag Haarlem geworden, heerlijke whiskies daar geproefd.
Straks naar Alkmaar voor een etentje bij Schots restaurant Hielander en morgen waarschijnlijk naar de biermarkt in Haarlem...
Ik heb een aflevering gezien (die over Rocky Horror) en dat vond ik nogal kut. De rest van de serie heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/media/25(...)t-dood-bedreigd.html
Gewaargde thema's?
linkquote:Zoals u in de tabel ziet, heeft kleur in uw eten invloed op uw lichaam en geest. Om alle elementen voldoende te verzorgen, is het belangrijk om elke dag alle vijf basiskleuren in uw eten te verwerken. U kunt denken aan een groene salade (hout) met een gegrillde biefstuk (rood, vuur) met wat witte peper (metaal), een gekookte aardappel (geel, aarde) en een glas blauwe druivensap (water). Bent u uit evenwicht, dan helpen bepaalde kleuren voedingsmiddelen uw gezondheid herstellen. In het voorbeeld van een overactief houtelement is het belangrijk om veel groene groenten te eten.
Zo gaat het al duizenden jaren, overalquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bizar... ik een documentair over de laatste royals in de wereld. Ik herinner me wel die schtiepartij in Nepal, maar had geen idee dat ze vervolgens doodleuk de moordende zoon op de troon zetten
ja maar in 2001quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo gaat het al duizenden jaren, overal
ja nouja ik wist wel ongeveer hoe veel het was. veelquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
Meer verzameld dan je verwacht had?
Doorprikken, vocht eruit drukken, rest van de rand wegknippen en laten uitdrogen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verder: ik heb een grote vochtblaar op mijn teen. Prik je dat door of...?
knippen met wat? en zeker waarmee ik het prik steriliseren?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doorprikken, vocht eruit drukken, rest van de rand wegknippen en laten uitdrogen.
Bijknippen met een nagelschaartje/knippertje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
knippen met wat? en zeker waarmee ik het prik steriliseren?
Zowel de punaise (ja zeg maar niksquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijknippen met een nagelschaartje/knippertje.
Steriliseren heb ik nooit gedaan. Je prikt in de huid die er toch afgaat en drukt het vocht eruit, dus ik denk dat het niet nodig is.
Ik had dit overigens altijd met bloedblaren op de hand en 't is nooit ontstoken geweest.
Oh, bij een punaise vind ik het toch wel een goed idee om te steriliseren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zowel de punaise (ja zeg maar niks) als het nagelschaartje toch meer even door de aansteker gehaald. En daarna helemaal zelf gedaan! Deed geeneens pijn, al steekt het nu wel een beetje. Zeker geen pleister?
Ja jij loopt de vierdaagse, jouw(!!!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, bij een punaise vind ik het toch wel een goed idee om te steriliseren.
Als het niet al te gevoelig is, dan liever geen pleister, kan het goed drogen.
Met blote voeten in een dichte schoen kan gevoelig zijn, dan misschien een gaasje.
Overigens is dit advies uit ervaring, niet vanuit medisch oogpunt, dus als je teen erafvalt is dat niet mijn schuld!
Maar de blaren van de Vierdaagse worden anders verzorgd. Als je nog 3 dagen 40 km moet lopen worden ze wel helemaal ingetaped.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja jij loopt de vierdaagse, jouw zou ik meer vertrouwen dan een dokterEn het weer staat absoluut slippers toe
Zo was het dan ook niet bedoeld...quote:
Is het geen geitenkaas?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Ook niet vies...
Nu aan een blokje 'stalkaas' waar je de stal ook echt in ruikt en proeft. Heel apart...
Oei, alcohol er overheen(1 slokje voor jou, 1 voor je voet) anders komen de eitjes straks uitquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
eeewwwwwww er ging een vlieg in mijn blaar zitten eeewww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja ik wil kaas ookMaar het is te heet om te gaan halen te voet of te fiets
avondquote:
processed cheddarquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er uberhaupt wel degelijke kaas bij jou in de buurt te vinden?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen geitenkaas, wel een beetje korrelig. Denk dat ze het stremsel op een andere manier/in andere hoeveelheden toegepast hebben of zo...quote:
WTFquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:My mate just said to me, "If you became invisible, what would you do first?"
I said, "I'd go to Paris, find a performing street mime and beat him to death, the round of applause he'd get would be astounding."
quote:
Precies.quote:
The force is very strong...quote:
Preciesquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
The force is very strong...
Je bent een blijft een kaaskop, toch?
Hehe daar heb ik ook nog even aan gedacht. Maar eh, ik weet niet of je daar achter wil komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:43 schreef wyccie het volgende:
Hmm, misschien was het wel een lieve jongen die je al vaker had gezien en je mee uit wilde vragen!
Redneck gangsterpaupers hebben ook een hart hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit was geen studentGigantisch shirt, enorme spijkerbroek met het kruis half op de gront, kort geschoren koppie
Deze kende ik zeker weten nog nietquote:
Dank!!quote:
Dit was je kans! Je zocht nog iemand voor de hooiberg toch?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Deze kende ik zeker weten nog niet
haha nee de county fair is overquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit was je kans! Je zocht nog iemand voor de hooiberg toch?
Vond je het na nummer 7 niet wel mooi geweest?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef CaLeX het volgende:
Avond.
Ik heb auw, gister een achtste triatlon gedaan.
Ik wel.... maar peerpressure hequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vond je het na nummer 7 niet wel mooi geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |