Amateur!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wut? Geen automatisch geplaatste OP?
Dat maak ik komende nacht wel in orde.
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgen
-na deze post niet meer natuurlijk)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgen).
ja want als anders wordt dat wel een héél vies zinnetjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
voor de half-lezers en grappenmakers. Kuit. Stuk van je been.
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie ook wat anders lasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kut
Fixedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cicade?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
gigantisch zijn zequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cicade?
Ik vind dat soort dingen juist heel cool. Eén keer in de 13 jaar, vet toch?
Heb je geen foto waar er veel op staan?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen foto waar er veel op staan?
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:quote:
1 x per 13 jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
Waarom moet ik Nidokidos Group joinen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:
[ afbeelding ]
Dit soort niet, de grotequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 x per 13 jaar?
Die cicade's zijn er toch gewoon altijd/elk jaar?
Bij mijn schoonzus in Ohio in ieder geval wel en op Bali werd ik ook gek van hun herrie tijdens de paartijd...
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Google het maar, het fenomeen bestaat echt
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.
Ze worden niet allemaal tegelijk op de wereld gezet en dus heb je verschillende jaargangen die dan de ene keer en dan de andere keer ondergronds gaan.
Mijn jongste USA neefje is er gek op (op alle insecten trouwens), vangt ze en gaat ze dan op vloeipapier zetten, dan klinkt het net als een trommel...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicadaquote:Most of the North American species are in the genus Tibicen: the annual or dog-day cicadas (so named because they emerge in late July and August).[1] The best-known North American genus is Magicicada, however. These periodical cicadas have an extremely long life cycle of 13 to 17 years and emerge in large numbers.[1] Another American species is the Apache cicada, Diceroprocta apache.
Ja, was ook even verder gaan spitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicada
ja een hele zooiquote:
Vangen en op vloeipapier zetten onder een omgekeerd aquarium of zo.quote:
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja een hele zooi
Ik heb informatie aangevraagd van de 4 university colleges in NederlandOver het overzetten van studiepunten e.d....
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?
Als ik zeg dat dat een open deur is, ben je vast niet beledigd, neem ik aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
Ten eenzaam of komt het door je huistgenootgedoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat een open deur is, ben je vast niet beledigd, neem ik aan.
Van alles een beetje. En ik mis Nederland. Europa. e.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten eenzaam of komt het door je huistgenootgedoe?
Of zijn de lessen/het materiaal gewoon niet interessant genoeg?
Als je nu gewoon Kuit had geschreven had ik niet 2 keer kut gelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Ku_i_tmassage gekregen. 2-3 weken geleden heb ik een partij kramp gehad en de restjes zaten er nog in. Een extra gat in het tentdoek nu ook zo'n beetje
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
oh ja is ook zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je niet weet wat je wilt...
Ik denk dat haar move naar de USA dat ook al was...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:22 schreef Soempie het volgende:
Wel goed over nadenken he, PS. En je gevoel volgen uiteindelijk. Dat het niet een impulsieve beslissing is en je later spijt krijgt.
Zal hem ongetwijfeld gezien hebben, maar er viel wel meer moois / aparts te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hem toch zien staan in januari?
Of was je toen zo kachel dat je 'm niet meer kan herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Knus met vlammetjes dus inderdaad...
Met een jaar voorbereiding...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat haar move naar de USA dat ook al was...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal hem ongetwijfeld gezien hebben, maar er viel wel meer moois / aparts te zien.
Zoals de verzamelingen van respectievelijk MM en Mw. MM
Ik vraag me hardop af of je, ondanks je voorbereiding, hebt voorzien in wat voor situaties (alleen zijn, andere gewoontes e.d.) je terecht kan komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met een jaar voorbereiding...niet echt hoor
editquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me hardop af of je, ondanks je voorbereiding, hebt voorzien in wat voor situaties (alleen zijn, andere gewoontes e.d.) je terecht kan komen.
Je verhalen liegen er hier niet om, er gaat bijna een dag voorbij een 'Next chapter about PS'.
Hoe komt dat?
Dan schat je mij toch verkeerd in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou dat komt meer omdat ik al sinds mijn veertiende vecht tegen depressie en er hoge highs zijn en nog lagere lows. Maar dat zal vast weer een honende reactie van je opleveren, vandaar dat ik het nooit vereld heb.
Het van me af schrijven helpt soms erg goed en er reacties op krijgen. Dat spijt me voor je.
nou ironisch gezien ging het beter hier, tot in de lente de depressies terug kwamenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan schat je mij toch verkeerd in.
Allereerst reageer ik nu bloedserieus en niet honend.
Tuurlijk heb ik, mede doordat jij iets niet meldt, een bepaald beeld van je gekregen.
Geen probleem dat je dingen van je afschrijft, maar ik kan er, logisch gezien, vaak geen chocola van maken en dat maak ik kenbaar. Mede omdat het hier openbaar is en niet PS' prive afreageerhoekje, waar het soms wel op lijkt.
Jouw keuze om dat hier te doen, prima, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat het voor een buitenstaander misschien wel eens wat veel is. En soms laat ik dat merken, cynisch of, zoals nu, gewoon relaxed. Ligt ook aan mijn bui, ben ook maar een mens...
Maar om even terug te keren op wat ik net zei: Ik merk wel een verschil in de PS voordat ze naar de USA ging en een PS die in de USA zit. Daarom vroeg ik me af of je alles weldoordacht hebt overzien, voordat je er aan begon...
Deels, vond het soms wat verwarrend allemaal...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heeft iemand hier trouwens A'dam en E.V.A gekeken?
Is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels, vond het soms wat verwarrend allemaal...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
npquote:
dat zat ik me net ook af te vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
MM: moet je vandaag niet in de Arena zijn eigenlijk?
Wel sneu dat spelers als Kuyt en v Bronckhorst uitgefloten werden... goeie vrienden van vd Sar, jaren met ze gespeeld bij Oranje, en begroeting met een fluitconcert omdat ze ooit een paar jaar bij Feyenoord gezeten hebben. Past niet bij zo'n wedstrijdje![]()
Nee, ik heb in 1999 al afscheid genomen van Edwin v/d Sar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
MM: moet je vandaag niet in de Arena zijn eigenlijk?
Ik respecteer je mening...quote:Wel sneu dat spelers als Kuyt en v Bronckhorst uitgefloten werden... goeie vrienden van vd Sar, jaren met ze gespeeld bij Oranje, en begroeting met een fluitconcert omdat ze ooit een paar jaar bij Feyenoord gezeten hebben. Past niet bij zo'n wedstrijdje![]()
Stimmt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat filmpje heb je idd wel eens eerder gepost
En overdreven politieke correctheid/afspiegeling van de samenleveningquote:
Zijn amerikanen heelgoed inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En overdreven politieke correctheid/afspiegeling van de samenlevening
Ik weet het, dat vind ik ook zo eng.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zijn amerikanen heelgoed in
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het, dat vind ik ook zo eng.
Daar heb ik ook nog wel een mooie anekdote over...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Daarnaast is het Open Dag bij Ajax met (te) veel kinderen en dat mijd ik...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En die mij aankeken alsof ik een jonge Benno L was.
Wederom op tijd er vandoor gegaan dus
wtf, nicequote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en kamerprobleem is opgelostik heb de kamer met dakterras
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en kamerprobleem is opgelostik heb de kamer met dakterras
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef Nembrionic het volgende:
Raar verhaal: Battle Star Galactica - The Plan uit 2009 op TV. Die kén ik helemaal niet
En een kinderstemmetje, en een kindergeheugen. Rihanna brengt bovendien mens en samenleving schade toe...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat heeft die Rihanna een kinderlichaampje zeg
Ik laat de strips voortaan liggen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En overdreven politieke correctheid/afspiegeling van de samenlevening
Dat heb ik hier ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Whiteguy het volgende:
Het toeristenseizoen is ook in Leiden toegeslagen trouwens. Gisteren een aantal keren het idee gehad in de stad dat om mij heen Simlish werd gesproken.
Je stopt met de pil?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik laat de strips voortaan liggen...
Ja Razor ook gezien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef Baszh het volgende:
[..]Die kende ik ook niet, de serie en Razor wel gezien.
Dan weet WG nu ook waar hij heen moetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, lekker rustig in het zwembad. Het is vakantie
De City of London is nou niet echt groot.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
stad is een relatief begrip (zeker vergeleken bij Londen)
Ontarioquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De City of London is nou niet echt groot.
Da's dan wel weer een flinke stad.quote:
wat, dat het naar MAX is gegaan of het programma.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:27 schreef Soempie het volgende:
Met het mes op tafel is van omroep MAX. Ik vind het sneu.
Ik vind het programma tof.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat, dat het naar MAX is gegaan of het programma.
Je hoeft niemand te vertellen dat je MAX kijkt hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:41 schreef Soempie het volgende:
Dat laatste niet. Ik vind het hele idee van MAX wat sneu, met de geheugentrainer en dergelijke. En dan gaat zo'n tof programma naar MAX. Alsof er gezegd wordt: ah, dat is voor de mensen van 50+. En de jongerenzenders zenden allemaal van die bagger uit waar geen poep aan is.
Ik kan het niet uitleggen.
Ik ben MEN-modquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Bart,
Mod jij nu officieel MEN en/of andere subfora?
Ik kijk ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft niemand te vertellen dat je MAX kijkt hoor.
Je weet dat ik je post kan editten he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zaterdag mag je dan weer:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet dat kickt op je machtspositie...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat ik je post kan editten he?
En ik weet dat jij jaloers bent...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat kickt op je machtspositie...
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:27 schreef Soempie het volgende:
quote:AMSTERDAM – De publicatie van de nieuwste bridge-uitslagen in weekblad Groeiend Best heeft voor flink wat opschudding gezorgd. De zesde plaats werd namelijk bezet door een duo dat op heel creatieve manier werd omschreven.
Het duo Ter Horst en Thoolen sleepte de eerste plaats in de wacht. De zesde plek werd echter bezet door ‘dat lekkere ding met die dikke tieten en Herman die haar wel eens op zijn harde lul wil spietsen’.
In een reactie in het Eindhovens Dagblad zegt de voorzitter van Bridge Club Best, Emmy van der Meij, dat het om een fout van hun kant gaat.
De schrijver zou het bericht vlug voor zichzelf hebben ingetikt, maar vervolgens vergeten zijn om het aan te passen.
Misbruik
Op zijn blog distantieert de bridgeclub zich van de passage. De uitgever van Groeiend Best laat weten de uitslagen voorlopig niet meer op te nemen in de krant. “De club maakte misbruik van het vertrouwen dat ze van onze redactie krijgt,” aldus Matthieu van der Kruijs.
quote:“I heard Justin Bieber has a 10 inch dick, but it’s in his ass and belongs to Usher.”
- Mos Def via Twitter
Nee, jij was een skin toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fout!
Ik zou geen MOD willen zijn...
Net als jouw aanname dusquote:
quote:
Bovenstaande klinkt toch niet als de basis van een aanname, maar meer als een bevestiging van mijn stelling...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat ik je post kan editten he?
1. Juist niet, dan had ik hem wel geëditquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Bovenstaande klinkt toch niet als de basis van een aanname, maar meer als een bevestiging van mijn stelling...
Dat deed ik altijd al hoorquote:Maar, enjoy yourself hier!
Van de Sar wilde na gisterenavond toch maar niet meer bij jullie afbouwen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
'middag
onze keeper die geen keeper meer wilde zijn staat komend seizoen toch weer onder de lat
Neequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de Sar wilde na gisterenavond toch maar niet meer bij jullie afbouwen?
Kun jij wel uitleggen wat het sneu maakt?quote:
Denk dat dat laatste het is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun jij wel uitleggen wat het sneu maakt?
Het gaat om het imago ook.
Jaloers...quote:Zo, weekend!!!
Nou, wat jij zegt dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste het is.
Een sterk concept dat dan uiteindelijk bij een omroep beland waar je je niet me kan identificeren.
[..]
Jaloers...
Ik denk dat het een achterhoedegevecht is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste het is.
Een sterk concept dat dan uiteindelijk bij een omroep beland waar je je niet me kan identificeren.
Ik zou het erger hebben gevonden als het programma verdwenen was...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, wat jij zegt dus.Kan me wel voorstellen dat het op zich niet veel uit maakt, maar ik vind het zo zonde.
![]()
Ja, nog één dagje.quote:Nog een dagje werken toch? Ga je nog wat ondernemen dit weekend (stomme vraag waarschijnlijk)?
Dit weekend jarig?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het erger hebben gevonden als het programma verdwenen was...
[..]
Ja, nog één dagje.
Sinds vandaag vanaf een flexplek, oftewel je hebt geen eiegn bureau meer, wie het eerst komt, die het eerst maalt e.d.
[me=MadMaster] heft dus gewoon en bureau ingepikt en als ik er niet zit, dan mag een ander er plaatsnemen.
[/me]
Erg flexibel zo...![]()
![]()
En het weekend, tsja, dan ga ik verjaren....
Me gustaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben erg benieuwd: http://www.nu.nl/muziek/2582199/adele-werkt-countryalbum.html
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:17 schreef Soempie het volgende:
Nog even en je hoort bij de doelgroep van MAX.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
MaxMaster
De x zit ook net onder de d
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:20 schreef Nembrionic het volgende:
MaxMaster
De x zit ook net onder de d
Ik vind het sneu dat NPS klaarblijkelijk geen geld had om deze quiz nog verder uit te zenden, maar wel voor iets waarvan de meerwaarde nog gezocht moet worden...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:27 schreef Soempie het volgende:
Dat is niet de enige mogelijke verklaring. Omroepen moeten zich houden aan een bepaalde verdeling van kunst en cultuur, amusement en dergelijke (vandaar ook ooit Kunst... omdat het moet). Als Max behoefte had aan een quiz en die handig van de NPS over kon nemen is het daarmee ook afquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind het sneu dat NPS klaarblijkelijk geen geld had om deze quiz nog verder uit te zenden, maar wel voor iets waarvan de meerwaarde nog gezocht moet worden...
Ik geef overigens toe dat ik MAX Geheugentrainer kijk, speciaal om die foute mop te onthouden...
Huh, oke, ik dacht dat je zoiets gezegd had in een eerder topic.quote:
De omroepen vatten dit argument dan zeer ruim op...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is niet de enige mogelijke verklaring. Omroepen moeten zich houden aan een bepaalde verdeling van kunst en cultuur, amusement en dergelijke (vandaar ook ooit Kunst... omdat het moet). Als Max behoefte had aan een quiz en die handig van de NPS over kon nemen is het daarmee ook af
Dacht even dat ik het gedroomd had.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Jongens, ik ga morgen op vakantie.
Tijd om even aan mijn verdere toekomst te denken.
1 augustus ben ik er misschien weer, misschien nog wat later.
Misschien was hij op Fok!kantiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dacht even dat ik het gedroomd had.
Hier spreek je jezelf toch tegen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Lekker kijkcijfers najagen terwijl steeds meer mensen zich niet meer thuisvoelen op Nederland 1, 2 of 3.
Nope.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Huh, oke, ik dacht dat je zoiets gezegd had in een eerder topic.
Nee, dit was eerder zwaar sarcamse/licht cynisme en harde werkelijkheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier spreek je jezelf toch tegen?
Yep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:08 schreef Soempie het volgende:
Ben je tijdens je ban helemaal niet op Fok! geweest? Of heb je nog wel gelezen?
Ik win.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
Pfoe, vandaag printer mee gesjouwd in de bus. Op papier leek het allemaal zo leuk qua functionaliteit, maar in de praktijk is het stiekem best een heel groot ding
Dit ding is groter dan mn magnetronquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik win.
Ooit een magnetron per metro en bus meegesjouwd...
quote:hate this machineDate: July 11, 2011
quote:Each HP printer I buy is worse than the lastDate: June 10, 2011
quote:I would NOT recommend this printer until HP works out the bugs!
Yep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit ding is groter dan mn magnetron
Zeker in de doos
Sluitnummerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Verplichte kijk-/luisterkost, zeker als je nog geen 45 jaar jong bent...
Afgelopen maandag hebben ze het helemaal niet gespeeld (helaas)...quote:
Ik heb een keer deze tafel vervoerd met twee bussen en een trein op vrijdagmiddag tijdens de spits. Oh en ook nog twee keer een bureaustoel meegenomen met het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik win.
Doe je zo lang over een pizzaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
Hmm, wat zal ik doen terwijl ik een pizza zit te eten. Time Team kijken of de Blues Brothers?
Ik heb er twee.quote:
quote:Blues Brothers dan maar...
En ik heb hongerquote:
quote:
TV, achterop de fiets.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik win.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
telt het ook als je in dronken toestand met een stoeptegel van 17 kg op je stuur een tunnel door gefiets bent?
Dat is net zoiets als de Stones die Paint it Black niet doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen maandag hebben ze het helemaal niet gespeeld (helaas)...
Ja ik vind het ook geen muziek voor op albums. Dat heb ik met Ghinzu ook.quote:Wonderlust King was de afsluiter.
Ben nu het geluid van de officiële live DVD van Gogol Bordello @ Axis Muni, NY aan het rippen.
Live is het toch heel veel beter dan de gewone albums...
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
2 Pizza's...
Dat krijg ik niet eens weg achter elkaar...
Dat telt, mits je uitleg geeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
telt het ook als je in dronken toestand met een stoeptegel van 17 kg op je stuur een tunnel door gefiets bent?
En de tweede is nu op.quote:
Nee hoor, ik vang genoeg.quote:
Je bent visser?quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh nee, dat mochten we niet zeggen van WG, meldt vooral morgen ook niet dat het weekend is. Dan heeft die jongen een rotdag.
Zal ie doordeweeks wel weer vrij zijn ofzo?quote:
Doordeweeks vrij dus.quote:
En wanneer is de echo? En ga je dan de uitslag ook delen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb bijna de hele morgen in het ziekenhuis gezeten voor een glucose test. Suikerwater is al smerig, maar helemaal op een nuchtere maag.
Zie regel 1 van het artikelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
journalist kon niet op zijn naam komen
Daar staat zijn echte naamquote:
Over precies 2 weken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wanneer is de echo? En ga je dan de uitslag ook delen?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
Komkommernieuws op Nu.NL: "Mr. Bean in ziekenhuis".
Really? Konden ze nou echt niet zijn normale naam gebruiken?
Dan vertel je het toch gewoon alleen aan ons?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Over precies 2 weken.En Sven wil niet dat ik het vertel. Daar moeten we het nog maar even over hebben.
En als wij hier democratisch besluiten dat wij het mogen weten?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:17 schreef Soempie het volgende:
En Sven wil niet dat ik het vertel. Daar moeten we het nog maar even over hebben.
Does your plan by any change involve a turnip, Baldrick?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:18 schreef Soempie het volgende:
[..]Stom. Als Blackadder was hij veel leuker.
Nu heb ik zin om die serie te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik mag het wel vertellen hoor ik net. Alleen niet aan familie enzo.
Het zou mij niets verbazen als ze het zelf gedaan heeft hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Het meisje die de bomkraag omkreeg(die uiteindelijk niet echt bleek te zijn)
[ afbeelding ]
Heeft nog een klein geluk bij een ongeluk. Als inbreker had je hele andere dingen kunnen doen.
Vrienden van mij deden dat ook, ik vind het een rare gedachtegangquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
Sven is ook familie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:23 schreef Soempie het volgende:
Ehhhquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen als ze het zelf gedaan heeft hoor
Ik heb nergens gezien dat er meer bekend was dat "een man met bivakmuts", als ze stinkendrijk zijn hebben ze toch een camerasysteem? Waarom zie of hoor je dan niet van die beelden.quote:
Of ze hebben de camerabeelden WÉL. Daar hoef je toch niet persé over te horen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezien dat er meer bekend was dat "een man met bivakmuts", als ze stinkendrijk zijn hebben ze toch een camerasysteem? Waarom zie of hoor je dan niet van die beelden.
Ik ben nog niet helemaal over de streep, zou het echt niet gek vinden als dit een schreeuw om aandacht blijkt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of ze hebben de camerabeelden WÉL. Daar hoef je toch niet persé over te horen?
Ik ook niet maar dan gaat het wat ver om een complex ding in elkaar te knutselen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal over de streep, zou het echt niet gek vinden als dit een schreeuw om aandacht blijkt.
Zo lang ze nog hele treinstations leeghalen voor lege plastic tasjes......quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet ook niet in hoeverre dat ding eruit zag zodat ze zelf dat ding om gedaan zou kunnen hebben.
http://www.nu.nl/wetensch(...)htbaar-in-brein.htmlquote:Tepels
Barry Komisaruk van de Rutgers University in Newark (VS) merkte tijdens zijn onderzoek op dat, wanneer hij de tepels van zijn proefpersoon stimuleerde, niet alleen de hele borst van de vrouw daar op reageerde, maar ook de genitaliën daar iets van merkten.
''Mijn mannelijke collega’s reageerden verwonderd toen ik deze kennis met ze deelde. De dames die meewerkten aan dit onderzoek wisten dit door praktijkervaring al een tijdje.''
Want rookworst zonder r is ook worst...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]Opblaasbare rookworst
Over een half jaar zijn ze er ook nog wel...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
klopt
jezus, ik bedenk nu dat ik een moord zou doen voor een rookworstniet gegeten bij mijn laatste bezoek
Dus geen kerst en O&N in Nederland?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom denk ik niet meer thuis tot aan juni... Tenzij ik de operatie deze winter al kan laten doen.
Hoef ik die Chocotof ook niet meer bij te sluitenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]Opblaasbare rookworst
Ja, ga je 'm doen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom denk ik niet meer thuis tot aan juni... Tenzij ik de operatie deze winter al kan laten doen.
jaweeeelquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoef ik die Chocotof ook niet meer bij te sluiten
Ja toch welquote:
die was vandaag aan het werk, alleen niet bij mijquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan moet je ook je vriendin aan het werk zetten, dat scheelt al
ja mooi hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een lijkenpikkerij. Aandachtshoer 2 wil de rol gaan vertolken van aandachtshoer 1, waarvan het lijk nog niet eens koud is: http://www.nu.nl/film/258(...)nehouse-in-film.html
en hoe is het met de hond?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:18 schreef Etcetera het volgende:
Noes, mijn hondenvoerbak is stukMaar hij wordt wel weer gelijmd
Dat lijkt me een vraag voor LB.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soms snap ik de werkwijze van de belastingdienst niet...
[...] Dat moet toch wel wat efficiënter kunnen?
Welke hond, ding was voor mijquote:
Ik vroeg me het doel van de bak af want wist ook wel dat er geen hond in de buurt wasquote:
Kijk, dan snapt de neutrale toeschouwer het ook weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik had een popcornbak, van kunststof, die is gesneuveld tijdens een stoeipartijtje. Van de beide heren heb ik gekregen: een emmertje (roze) met Minnie Mouse erop en een lolly erin, 3 witte bakken die je in elkaar kunt zetten en die hondenvoerbak
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
alles verhuisd. jezus wat heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |