Amateur!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wut? Geen automatisch geplaatste OP?
Dat maak ik komende nacht wel in orde.
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgen
-na deze post niet meer natuurlijk)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgen).
ja want als anders wordt dat wel een héél vies zinnetjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
voor de half-lezers en grappenmakers. Kuit. Stuk van je been.
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie ook wat anders lasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kut
Fixedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cicade?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
gigantisch zijn zequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cicade?
Ik vind dat soort dingen juist heel cool. Eén keer in de 13 jaar, vet toch?
Heb je geen foto waar er veel op staan?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen foto waar er veel op staan?
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:quote:
1 x per 13 jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
Waarom moet ik Nidokidos Group joinen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:
[ afbeelding ]
Dit soort niet, de grotequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 x per 13 jaar?
Die cicade's zijn er toch gewoon altijd/elk jaar?
Bij mijn schoonzus in Ohio in ieder geval wel en op Bali werd ik ook gek van hun herrie tijdens de paartijd...
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Google het maar, het fenomeen bestaat echt
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.
Ze worden niet allemaal tegelijk op de wereld gezet en dus heb je verschillende jaargangen die dan de ene keer en dan de andere keer ondergronds gaan.
Mijn jongste USA neefje is er gek op (op alle insecten trouwens), vangt ze en gaat ze dan op vloeipapier zetten, dan klinkt het net als een trommel...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicadaquote:Most of the North American species are in the genus Tibicen: the annual or dog-day cicadas (so named because they emerge in late July and August).[1] The best-known North American genus is Magicicada, however. These periodical cicadas have an extremely long life cycle of 13 to 17 years and emerge in large numbers.[1] Another American species is the Apache cicada, Diceroprocta apache.
Ja, was ook even verder gaan spitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicada
ja een hele zooiquote:
Vangen en op vloeipapier zetten onder een omgekeerd aquarium of zo.quote:
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja een hele zooi
Ik heb informatie aangevraagd van de 4 university colleges in NederlandOver het overzetten van studiepunten e.d....
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?
Als ik zeg dat dat een open deur is, ben je vast niet beledigd, neem ik aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
Ten eenzaam of komt het door je huistgenootgedoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik zeg dat dat een open deur is, ben je vast niet beledigd, neem ik aan.
Van alles een beetje. En ik mis Nederland. Europa. e.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ten eenzaam of komt het door je huistgenootgedoe?
Of zijn de lessen/het materiaal gewoon niet interessant genoeg?
Als je nu gewoon Kuit had geschreven had ik niet 2 keer kut gelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Ku_i_tmassage gekregen. 2-3 weken geleden heb ik een partij kramp gehad en de restjes zaten er nog in. Een extra gat in het tentdoek nu ook zo'n beetje
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
oh ja is ook zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je niet weet wat je wilt...
Ik denk dat haar move naar de USA dat ook al was...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:22 schreef Soempie het volgende:
Wel goed over nadenken he, PS. En je gevoel volgen uiteindelijk. Dat het niet een impulsieve beslissing is en je later spijt krijgt.
Zal hem ongetwijfeld gezien hebben, maar er viel wel meer moois / aparts te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt hem toch zien staan in januari?
Of was je toen zo kachel dat je 'm niet meer kan herinneren?![]()
[ afbeelding ]
Knus met vlammetjes dus inderdaad...
Met een jaar voorbereiding...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat haar move naar de USA dat ook al was...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zal hem ongetwijfeld gezien hebben, maar er viel wel meer moois / aparts te zien.
Zoals de verzamelingen van respectievelijk MM en Mw. MM
Ik vraag me hardop af of je, ondanks je voorbereiding, hebt voorzien in wat voor situaties (alleen zijn, andere gewoontes e.d.) je terecht kan komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Met een jaar voorbereiding...niet echt hoor
editquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me hardop af of je, ondanks je voorbereiding, hebt voorzien in wat voor situaties (alleen zijn, andere gewoontes e.d.) je terecht kan komen.
Je verhalen liegen er hier niet om, er gaat bijna een dag voorbij een 'Next chapter about PS'.
Hoe komt dat?
Dan schat je mij toch verkeerd in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou dat komt meer omdat ik al sinds mijn veertiende vecht tegen depressie en er hoge highs zijn en nog lagere lows. Maar dat zal vast weer een honende reactie van je opleveren, vandaar dat ik het nooit vereld heb.
Het van me af schrijven helpt soms erg goed en er reacties op krijgen. Dat spijt me voor je.
nou ironisch gezien ging het beter hier, tot in de lente de depressies terug kwamenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan schat je mij toch verkeerd in.
Allereerst reageer ik nu bloedserieus en niet honend.
Tuurlijk heb ik, mede doordat jij iets niet meldt, een bepaald beeld van je gekregen.
Geen probleem dat je dingen van je afschrijft, maar ik kan er, logisch gezien, vaak geen chocola van maken en dat maak ik kenbaar. Mede omdat het hier openbaar is en niet PS' prive afreageerhoekje, waar het soms wel op lijkt.
Jouw keuze om dat hier te doen, prima, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat het voor een buitenstaander misschien wel eens wat veel is. En soms laat ik dat merken, cynisch of, zoals nu, gewoon relaxed. Ligt ook aan mijn bui, ben ook maar een mens...
Maar om even terug te keren op wat ik net zei: Ik merk wel een verschil in de PS voordat ze naar de USA ging en een PS die in de USA zit. Daarom vroeg ik me af of je alles weldoordacht hebt overzien, voordat je er aan begon...
Deels, vond het soms wat verwarrend allemaal...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heeft iemand hier trouwens A'dam en E.V.A gekeken?
Is het ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels, vond het soms wat verwarrend allemaal...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
npquote:
dat zat ik me net ook af te vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
MM: moet je vandaag niet in de Arena zijn eigenlijk?
Wel sneu dat spelers als Kuyt en v Bronckhorst uitgefloten werden... goeie vrienden van vd Sar, jaren met ze gespeeld bij Oranje, en begroeting met een fluitconcert omdat ze ooit een paar jaar bij Feyenoord gezeten hebben. Past niet bij zo'n wedstrijdje![]()
Nee, ik heb in 1999 al afscheid genomen van Edwin v/d Sar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
MM: moet je vandaag niet in de Arena zijn eigenlijk?
Ik respecteer je mening...quote:Wel sneu dat spelers als Kuyt en v Bronckhorst uitgefloten werden... goeie vrienden van vd Sar, jaren met ze gespeeld bij Oranje, en begroeting met een fluitconcert omdat ze ooit een paar jaar bij Feyenoord gezeten hebben. Past niet bij zo'n wedstrijdje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |