Amateur!!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
Wut? Geen automatisch geplaatste OP?
Dat maak ik komende nacht wel in orde.
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee hoor, ik moet er nu nog steeds handmatig voor kiezen het topic te volgen
-na deze post niet meer natuurlijk)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Bart het volgende:
Topic mobiel geopend? Nou ja, ik heb hem weer gekoppeld aan de reeks en de OP gefixt.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Klopt, dáár kan ik niets aan doen... Wat ik bedoel is dat het topic weer toegevoegd is aan Topicreeks: AKQ SC en dat niemand nu meer een volgend deel kan openen (waardoor je twee delen 1093 zou krijgen).
ja want als anders wordt dat wel een héél vies zinnetjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
voor de half-lezers en grappenmakers. Kuit. Stuk van je been.
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kutquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie ook wat anders lasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kut
Fixedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet die "i" ook niet italic maken. Dan lees je JUIST kut
Cicade?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
gigantisch zijn zequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Cicade?
Ik vind dat soort dingen juist heel cool. Eén keer in de 13 jaar, vet toch?
Heb je geen foto waar er veel op staan?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je geen foto waar er veel op staan?
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:quote:
1 x per 13 jaar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ] hier deze hebben we op de stoep liggen hier. Moet je je mijn geluk voorstellen, we hebben ze maar1x per 13 jaar
Waarom moet ik Nidokidos Group joinen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jammer. Het is wel een bijzondere gebeurtenis. Net als de krabbentrek ieder jaar op Christmas Island:
[ afbeelding ]
Dit soort niet, de grotequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1 x per 13 jaar?
Die cicade's zijn er toch gewoon altijd/elk jaar?
Bij mijn schoonzus in Ohio in ieder geval wel en op Bali werd ik ook gek van hun herrie tijdens de paartijd...
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Google het maar, het fenomeen bestaat echt
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar ik denk dat ze elkaar afwisselen.
Ze worden niet allemaal tegelijk op de wereld gezet en dus heb je verschillende jaargangen die dan de ene keer en dan de andere keer ondergronds gaan.
Mijn jongste USA neefje is er gek op (op alle insecten trouwens), vangt ze en gaat ze dan op vloeipapier zetten, dan klinkt het net als een trommel...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicadaquote:Most of the North American species are in the genus Tibicen: the annual or dog-day cicadas (so named because they emerge in late July and August).[1] The best-known North American genus is Magicicada, however. These periodical cicadas have an extremely long life cycle of 13 to 17 years and emerge in large numbers.[1] Another American species is the Apache cicada, Diceroprocta apache.
Ja, was ook even verder gaan spitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Cicada
ja een hele zooiquote:
Vangen en op vloeipapier zetten onder een omgekeerd aquarium of zo.quote:
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja een hele zooi
Ik heb informatie aangevraagd van de 4 university colleges in NederlandOver het overzetten van studiepunten e.d....
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wilquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je weer naar Nederland wil?
Als ik zeg dat dat een open deur is, ben je vast niet beledigd, neem ik aan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
Ten eenzaam of komt het door je huistgenootgedoe?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik denk er over ja. Ik weet niet precies wat ik wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |