Begint met een Rquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
Maar echt, je baan en onafhankelijkheid opgeven voor zoiets
Niks. Alleen dat ik om de hoek woon van een winkel die ook van die Versace-achtige spullen verkoopt.quote:
Graag!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
Maar echt, je baan en onafhankelijkheid opgeven voor zoiets
Ah, je woont in Rotterdam Zuid?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks. Alleen dat ik om de hoek woon van een winkel die ook van die Versace-achtige spullen verkoopt.
Je mag een roma-tomaatje uitzoeken.quote:
quote:
quote:
Dat is voor 's nachts. Als hij een bank gaat beroven.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Nee die baas ziet er lekker betrouwbaar uit met dat pantybroekje op zijn harses
lutte whaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Lutte het volgende:
Nee die baas ziet er lekker betrouwbaar uit met dat pantybroekje op zijn harses
In een glitterjurk dan toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik ga een avondje stappen
Veel pretquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Have fun!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Neem een branddeken mee!quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Trustenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
quote:
(Y)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
huhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuhuhuhu
GMTAquote:
zag je die jongen met zijn viskoffertje hollenquote:
Yupquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef Xenomyst het volgende:
heeft dat jongetje nou een geldbus vast?
Ja, spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag je die jongen met zijn viskoffertje hollen
als 't kind een jongetje is welquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
Kind van vier mag er wel bij, een vrouw niet :")
Drop until you're (almost) deadquote:
Niet grabben onder het vechtenquote:
quote:
En dan vechten met zijn allen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef Pheno het volgende:
Kunnen ze die zooi van Ik hou van Holland niet in zo"n kamp droppen?
Goed plan.quote:
Karina toch, dan wordt Linda zo op haar muiltje gemeptquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als iemand Linda de Mol mept, stuitert diens vuist terug op de botox.
Jaaaa eindelijkquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karina toch, dan wordt Linda zo op haar muiltje gemept
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Karina toch, dan wordt Linda zo op haar muiltje gemept
Stop met die pillen.quote:
Reclame is nog niet voorbijquote:
Zingt Ewbank weer?quote:
Heb je een spray-tan gehad?quote:
Gypsiequote:
ja hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
schattig toch, wit paardje met rose pluimpje op de kop
In het criminele circuit is ook een baanquote:
of een autosloopbedrijf hebben ze hier ook allemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het criminele circuit is ook een baan
In Japan offeren ze colaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En uiterst respectvol met religie? In zo'n kort jurkje?
Jij zou er trots op zijn hè?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
Niet achter een kinderwagen durven/mogen lopen
Ja, dat is lekker handig voor het schoonmaken.quote:
ook lekker zweterig als je daar in je korte rokje op zitquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker handig voor het schoonmaken.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ben je de vrijdagavond al weer terug? Dan kan dat hardstylegebeuren opbokken dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
Volgende week? Volgens mij ben ik er dan ook wel weer bij
Zie Red roomquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je de vrijdagavond al weer terug? Dan kan dat hardstylegebeuren opbokken dus
Jammer..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:39 schreef ChatGirl het volgende:
Het is de laatste![]()
Maar gelukkig komt er nog een Royal Wedding specialen in het najaar een kerstspecial
Lichtblauwen ja.quote:
En tetten!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
Jaaaaaaa kom maar op met de jurken plutjes en half blote pubers
Hoi!quote:
quote:
Met die meegeleverde brandblusserquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
Die jurk met de lichtjes vond ik ook wel mooi
Maar je hebt de bovenkant nog niet gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Klipnap het volgende:
De enige mooie jurk tot nu toe, met die bladeren
Was die niet van het meisje die ook die disneyland-taart had? Met die pompoenkoetsen enzo?quote:
Volgens mij wel. Ze zijn allemaal nogal over the topquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die niet van het meisje die ook die disneyland-taart had? Met die pompoenkoetsen enzo?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was die niet van het meisje die ook die disneyland-taart had? Met die pompoenkoetsen enzo?
Als ze de jurk erbij krijgt!quote:
en lelijke jurk.quote:
En het raar vinden dat er vooroordelen zijn.quote:
Dát is het dus! Ik vond het al ergens op lijken.quote:
Ik ken het niet, ik erger me al aan die reclamesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er nou nog serieus mensen naar dat programma van Linda kijken? Ik heb het nog nooit gezien en houd dat graag zo.
Anders gaat de McDonalds al dicht op die datum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
Maar ik mis even iets.. Waarom mag niemand weten wanneer de bruiloft is?
De locatie mag niet weten dat het travellers zijn, want dan zeggen ze afquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
Dan komt de eigenaar er achter ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef Lutte het volgende:
Okay.. Ik snap hem, thx!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
De locatie mag niet weten dat het travellers zijn, want dan zeggen ze af
Klinkt als mijn verwachting van het programma. Ik houd het bij grabbers en audities. Omdat het kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef Toverheks het volgende:
hou van holland alles wat ze zeggen is al gerepeteerd echt spontaanik heb het 1 keer gezien kon er niet meer van slapen
Maak een FOK!account voor ze en laat ze meedoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Klipnap het volgende:
Mijn ouders storen zich aan mijn gechat tijdens het programma
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als mijn verwachting van het programma. Ik houd het bij grabbers en audities. Omdat het kan.
Ik kijk er soms een minuut of 2 naar en zap dan gillend over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zouden er nou nog serieus mensen naar dat programma van Linda kijken? Ik heb het nog nooit gezien en houd dat graag zo.
Ze zijn digibeten, dus werkt het niet:(quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maak een FOK!account voor ze en laat ze meedoen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Klipnap het volgende:
De vorige keer ging ik kralen rijgen, en dat mocht wel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
HerkenbaarOf internet of TV is dan de keus
Want het is onmogelijk om allebei te doen in hun ogen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:47 schreef Klipnap het volgende:
NO! Schrijf naar TROS Radar!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
is ook gelul, ik gebruik altijd dreft maar heb echt geen zachte handen
Mijn vrouw loert af en toe mee, maar die chat niet actief.quote:
Whehe, ik mag dus ook breien tijdens het tv kijken, graag zelfs, maar FOK! nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De vorige keer ging ik kralen rijgen, en dat mocht wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |