Dat weet ik niet.quote:
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo knap dat álle kandidaten in het Nederlands antwoorden op Dan, ik zou bij een Engelse vraag in het Engels antwoorden
Waarom haat je Limburg?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Friesland vind ik niet leuk, maar haat ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Dit was trouwens een vreemd optreden ...
Kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.
nou hup naar je hutje op de hei oh nee was drenthe hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Ik stem D66 hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luna laat gaan al kom je van mars echt dat zijn kortzichtige mensen
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Limburg daarentegen wel.
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe, daar verbaas ik me dus ook over, ik zou dus ook echt in het Engels beantwoorden, maar goed. Ik vermoed dat ze van tevoren wordt verteld dat ze wel in het Nederlands moeten reageren ofzo.
Hij heeft er niet echt lol in he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Absoluut niet. Daarom hier een plaatje van een kat die jarig is.
[ afbeelding ]
Enorm veel PVV-stemmers. En die zachte G is verschrikkelijk.quote:
Dit was gewoon interessequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stop daarmee, maak aub een apart topic hiervoor aan, dit gaat over HGT.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het is tvquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaMaar wel knap dat niemand het per ongeluk doet met zenuwen.
Och christus zegquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Enorm veel PVV-stemmers. En die zachte G is verschrikkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |