quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Dr mag ook wel eens iemand mijn vuurtje lichten!
Maar, die was de eerste afl. toch ook al?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik zag al een voorstukje van een vent met allemaal toeters op zijn lijf gebonden
Klinkt als Patrique's weekend~!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik zag al een voorstukje van een vent met allemaal toeters op zijn lijf gebonden
Er zijn hier al 3 flessen opquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
De Mojito is nog niet op hier, dus we tappen weer lekker door vanavond!
IK MAG NIKS LEKKERS, NIKS ALCOHOLquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:03 schreef Pisces29 het volgende:
De Mojito is nog niet op hier, dus we tappen weer lekker door vanavond!
Wij drinken wel voor jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK MAG NIKS LEKKERS, NIKS ALCOHOL
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK MAG NIKS LEKKERS, NIKS ALCOHOL
quote:
Ohquote:
Ik kom net terug, fris en welquote:
Hey how you doin' ?quote:
Ik zit al op de bank met laptop in de kijkstandquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
Alles staat klaar, alleen ik moet nog ff verhuizen straks
Wat gaan we allemaal heerlijk synchroonquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.. Zometeen wat te eten zoeken, wat te drinken.. En goan!
Heeyyyyyyy hoiiiiii, geen omroepservice nodig deze keerquote:
Nee, ik kom ff mee aftellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeyyyyyyy hoiiiiii, geen omroepservice nodig deze keer
Neenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Heeft iedereen gegokt voor de kijcijferts?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Heeft iedereen gegokt voor de kijkcijferts?
Dat heb ik net even afgerond.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik post iets minder dan normaal, moet tussendoor even wat dingetjes doen, kijk wel mee in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |