GPS wordt door duikers wel gewoon toegepast. Lage frequentie signalen kunnen gewoon door het water. Er wordt dan gebruik gemaakt van een GPS module die boven water is geplaatst(hoge frequentie signalen zoals GPS kunnen slechts centimeters door het water) die communiceert met de "duikers computer". Zij het via bedrading, of via lage frequentie signalen (tot een bepaalde afstand).quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
GPS voor Duikers? Das knap, vertel me meer, hoe werkt dat? En welke elektromagnetische straling is wel paranormaal?
Als je alles afdoet als onzin ontdek je nooit iets nieuws. Alle niet-believers trekken zich snel weer terug in hun conservatieve schelp.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker hypen is goed voor media aandacht, en alle believers tuinen er altijd weer in.
Maar slecht begrepen door mensen en daarom door slangenolieverkopers als "bewijs" voor Hocus Pocus gebruiktquote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef TPOD het volgende:
[..]
Elektromagnetische straling wordt soms gebruikt "ter bewijs van het paranormale(met EMF readers e.d.)". Het is uiteraard een volledig natuurlijk verschijnsel.
Vertel, wat heeft TRU de afgelopen 10 jaar aan "iets nieuws" naar voren gebracht?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:26 schreef TPOD het volgende:
[..]
Als je alles afdoet als onzin ontdek je nooit iets nieuws. Alle niet-believers trekken zich snel weer terug in hun conservatieve schelp.
Als je dit subforum en de gebruikers hier maar niks vindt, wat kom je dan doen?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft TRU de afgelopen 10 jaar aan "iets nieuws" naar voren gebracht?
Precies waarvoor zij is bedoelt. Het delen van ervaringen die niet algemeen worden "geaccepteerd".quote:Op maandag 25 juni 2012 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel, wat heeft TRU de afgelopen 10 jaar aan "iets nieuws" naar voren gebracht?
Het wordt door simple minded mensen net zo goed slecht begrepen als voor open minded mensen. Het is een natuurkundig verschijnsel dat bestaat, maar waarvan de aanwezigheid soms niet te verklaren valt.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar slecht begrepen door mensen en daarom door slangenolieverkopers als "bewijs" voor Hocus Pocus gebruikt
Trollen.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je dit subforum en de gebruikers hier maar niks vindt, wat kom je dan doen?
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 25 juni 2012 13:42 schreef TPOD het volgende:
[..]
Precies waarvoor zij is bedoelt. Het delen van ervaringen die niet algemeen worden "geaccepteerd".
Het is de wetenschappelijke onderzoeken naar "paranormale fenomenen" die ons vaak een hoop leren.
Er staat een bewering, ik vraag daar een voorbeeld van te geven, mag dat ook al niet?quote:Op maandag 25 juni 2012 13:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als je dit subforum en de gebruikers hier maar niks vindt, wat kom je dan doen?
Je beweert een hoop, maar je onderbouwt niets.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:44 schreef TPOD het volgende:
[..]
Het wordt door simple minded mensen net zo goed slecht begrepen als voor open minded mensen. Het is een natuurkundig verschijnsel dat bestaat, maar waarvan de aanwezigheid soms niet te verklaren valt.
Nee hoor, ik vraag je gewoon je uitspraken te onderbouwen, dat jij dan met een mond vol tanden zit maakt mijn vraag niet trollen.quote:
Dat is een algemene bewering.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er staat een bewering, ik vraag daar een voorbeeld van te geven, mag dat ook al niet?
Dat is niet waar ik het las maar komt op het zelfde neerquote:Op maandag 25 juni 2012 08:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hier: UFO op de bodem van de zee gevonden!!
Geen idee.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heeft een duikersuitrusting dan niet ook een electrische pomp voor de zuurstofvoorziening?
http://www.niburu.co/inde(...)T-hqJvXW9i5.facebook .quote:In een interview met een Amerikaans radiostation over het object in de Oostzee, stopt een wereldwijd bekendstaand UFO expert opeens met praten.
En het heeft er alle schijn van dat Maximillien de Lafayette dat niet uit eigen beweging deed.
Het mysterie is weer een stukje groter geworden!quote:Op maandag 25 juni 2012 17:12 schreef Summers het volgende:
Vreemde gebeurtenis rond object oostzee
[..]
http://www.niburu.co/inde(...)T-hqJvXW9i5.facebook .
Als de boel uitvalt heb je ook nog altijd de analoge versie van dit alles. Een drukmeter werkt niet op electriciteit, en de nanometer ook niet, dus diepte en hoeveelheid lucht mogen geen probleem zijn voor duikers. Als ze zo professioneel zijn kunnen ze dat zelf o ok wel bedenken, of beter nog, dan hebben ze die spullen bij zich. Computers zijn voor mooiweerduikersquote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef TPOD het volgende:
[..]
Die zal wel niet gevoelig zijn voor electromagnetische straling. Een duiker heeft wel een soort van computertje, met GPS, water temperatuur, stroming, tijd en een indicatie voor de hoeveelheid aanwezige lucht. Deze zal daar wel gevoelig voor zijn, en een camera wellicht ook wel. Die pomp zal waarschijnlijk wel een spoel(wikkel) motortje zijn. Die functioneert wel als antenne maar omdat er altijd sprake is van een fluctuatie van het voltage(tegenspanning) zal hij daar wel geen last van hebben. Alleen is electromagnetische straling niet per definitie een paranormaal fenomeen. Sommige plekken op de aarde hebben nu eenmaal een vrij sterk veld. Denk bijvoorbeeld aan de bermuda driehoek. Maar dit komt volgens mij o.a. door de samenstelling van de ozon laag op bepaalde plekken en aanwezig gesteente i.c.m. tektonische bewegingen.
Het heeft er wel alle schijn naar dat Maximillien de Lafayette , na de (laatste) break een voorgeschreven tekst heeft moeten oplezen.(hetzij misschien onder dwang)quote:Op maandag 25 juni 2012 17:42 schreef Summers het volgende:
De radiouitzending met Maximillien de Lafayette Ground Zero Live
http://www.groundzeromedi(...)23_gzlive_062212.mp3
Dat is toch reeds achterhaald, iets met omhoogkomende gassen, ik heb er ooit een docu over gezien die ik ff niet kan vinden.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef TPOD het volgende:
Denk bijvoorbeeld aan de bermuda driehoek. Maar dit komt volgens mij o.a. door de samenstelling van de ozon laag op bepaalde plekken en aanwezig gesteente i.c.m. tektonische bewegingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |