Ook lijkt het de aandacht van veel zogenaamde nonbelievers te trekken.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker hypen is goed voor media aandacht, en alle believers tuinen er altijd weer in.
Dat klinkt wat zuur, maar ik vrees dat je gelijk hebt. Dat soort dingen wordt idd. gehyped. Sommige mensen willen het maar al te graag geloven.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker hypen is goed voor media aandacht, en alle believers tuinen er altijd weer in.
Zeker.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 09:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.niburu.nl/ufo/(...)gen-diepzeereis.htmlquote:Er wordt veel gespeculeerd over het object op de bodem van de Oostzee. Foto’s lijken aan te tonen dat het gaat om een soort ‘natuurlijke, geologische formatie’, aldus expeditieleider Peter Lindberg.
Het zou volgens Lindberg een ruimteschip kunnen zijn als de buitenaardsen hun schepen maken van steen. Hoe dan ook rijzen er steeds meer vragen.
Ik zie iedereen iig als believer met verschillende ervaringen en kennis .quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ook lijkt het de aandacht van veel zogenaamde nonbelievers te trekken.
Een stenen ruimteschip.. Hmm..quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:27 schreef Summers het volgende:
Hier het artikel in het Nederlands
Zweedse wetenschappers onthullen bevindingen diepzeereis
[..]
http://www.niburu.nl/ufo/(...)gen-diepzeereis.html
Wel knap als je een ruimteschip van steen de lucht in krijgtquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:27 schreef Summers het volgende:
Hier het artikel in het Nederlands
Zweedse wetenschappers onthullen bevindingen diepzeereis
[..]
http://www.niburu.nl/ufo/(...)gen-diepzeereis.html
Nou ja, als ze een asteroide ombouwen ofozoiets... Zou niet eens zo'n gek idee zijn. Basis erop planten, buitenboordmotor eraan hangen en karren maarquote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel knap als je een ruimteschip van steen de lucht in krijgt
Goeie.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zie iedereen iig als believer met verschillende ervaringen en kennis .
Het landen lijkt me wel een probleem. Misschien moeten er schokbrekers met een lange veerweg onder, anders spat hij uiteen.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, als ze een asteroide ombouwen ofozoiets... Zou niet eens zo'n gek idee zijn. Basis erop planten, buitenboordmotor eraan hangen en karren maar
Zo'n kleiner schip zou in de ruimte gebouwd kunnen zijn. Als je er niet mee hoeft te landen en op te stijgen is de massa geen probleem.
Als de romp van steen is, bespaar je ook wel een hoop grondstoffen.
Het kan natuurlijk onbedoeld zijn geweest.. Navigatiesysteem kapot, per ongeluk in de atmosfeer beland.. Tja... Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het landen lijkt me wel een probleem. Misschien moeten er schokbrekers met een lange veerweg onder, anders spat hij uiteen.
In dit geval is hij in zee geland dus dat is geen probleem, alleen wel voor de bemanning
Ehm... niet om het één of ander, maar de zee geeft bij een crash nog minder mee dan land. Als je stenen schip ergens aan stukken spat, dan is het dus met een crash op water.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Het landen lijkt me wel een probleem. Misschien moeten er schokbrekers met een lange veerweg onder, anders spat hij uiteen.
In dit geval is hij in zee geland dus dat is geen probleem, alleen wel voor de bemanning
Nice!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:32 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik zie iedereen iig als believer met verschillende ervaringen en kennis .
Tenzij natuurlijk het geen steen is, maar (voor ons) slechts zo lijkt. Voor het zelfde geld is het een materiaal dat lijkt op steen, maar bijzondere eigenschappen heeft die wij niet kennen. Zoals een eigentrilling met licht of ruimte bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Een stenen ruimteschip.. Hmm..
In zekere zin leven ze dan nog in het stenen tijdperk.
Net als wanneer je van de duikplank op je buik landt . Auchquote:Op zondag 24 juni 2012 00:44 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ehm... niet om het één of ander, maar de zee geeft bij een crash nog minder mee dan land. Als je stenen schip ergens aan stukken spat, dan is het dus met een crash op water.
Als die schijf er onder een bepaalde hoek is ingedoken, kan hij ook heel zijn gebleven, natuurlijkquote:Op zondag 24 juni 2012 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als wanneer je van de duikplank op je buik landt . Auch
Ja, dat kan ook nog. Zo schuin erin geschoven.quote:Op zondag 24 juni 2012 17:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als die schijf er onder een bepaalde hoek is ingedoken, kan hij ook heel zijn gebleven, natuurlijk
Interessante gedachte.quote:Op zondag 24 juni 2012 10:57 schreef Gray het volgende:
Tenzij natuurlijk het geen steen is, maar (voor ons) slechts zo lijkt. Voor het zelfde geld is het een materiaal dat lijkt op steen, maar bijzondere eigenschappen heeft die wij niet kennen. Zoals een eigentrilling met licht of ruimte bijvoorbeeld.
Waar in de buurt komt? Een schip of een bepaald kristal of gesteente?quote:Op zondag 24 juni 2012 20:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Interessante gedachte.
Meen ergens gelezen te hebben dat wanneer je er in de buurt komt al je elektrische apparatuur uitvalt?
Dat geval wat daar op de bodem ligt.. Las dat als de duikers te dichtbij kwamen al hun instrumenten uitvielen en wanneer ze afstand namen het weer ging werken.. Zal wel even proberen op te zoeken waar ik dat las.quote:Op zondag 24 juni 2012 23:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Waar in de buurt komt? Een schip of een bepaald kristal of gesteente?
Hier: UFO op de bodem van de zee gevonden!!quote:Op maandag 25 juni 2012 01:09 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dat geval wat daar op de bodem ligt.. Las dat als de duikers te dichtbij kwamen al hun instrumenten uitvielen en wanneer ze afstand namen het weer ging werken.. Zal wel even proberen op te zoeken waar ik dat las.
Die zal wel niet gevoelig zijn voor electromagnetische straling. Een duiker heeft wel een soort van computertje, met GPS, water temperatuur, stroming, tijd en een indicatie voor de hoeveelheid aanwezige lucht. Deze zal daar wel gevoelig voor zijn, en een camera wellicht ook wel. Die pomp zal waarschijnlijk wel een spoel(wikkel) motortje zijn. Die functioneert wel als antenne maar omdat er altijd sprake is van een fluctuatie van het voltage(tegenspanning) zal hij daar wel geen last van hebben. Alleen is electromagnetische straling niet per definitie een paranormaal fenomeen. Sommige plekken op de aarde hebben nu eenmaal een vrij sterk veld. Denk bijvoorbeeld aan de bermuda driehoek. Maar dit komt volgens mij o.a. door de samenstelling van de ozon laag op bepaalde plekken en aanwezig gesteente i.c.m. tektonische bewegingen.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heeft een duikersuitrusting dan niet ook een electrische pomp voor de zuurstofvoorziening?
Nee, dat werkt gewoon omdat er druk op de flessen staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 11:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heeft een duikersuitrusting dan niet ook een electrische pomp voor de zuurstofvoorziening?
Elektromagnetische straling wordt soms gebruikt "ter bewijs van het paranormale(met EMF readers e.d.)". Het is uiteraard een volledig natuurlijk verschijnsel.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
GPS voor Duikers? Das knap, vertel me meer, hoe werkt dat? En welke elektromagnetische straling is wel paranormaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |