Ik stond nog net op het hoekje, dus ik hoorde je.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef Bastard het volgende:
Jammer toch dat mensen steeds maar weglopen als ze je niet kunnen overtuigen.
Ik waag een voorspelling, er wordt binnenkort duidelijk dat het niets is, en daarna gaan de gelovers hier nog jaaaaaaaren wellus wellus wellus dreinen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef erodome het volgende:
Ben benieuwd wat eruit komt na meer onderzoek, of het een verzonken menselijk iets is, een rotsformatie of wat anders...
Idd. Ik ervaar dat ook als bijzonder verstorend. Het komt de discussie niet ten goede.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:30 schreef Bastard het volgende:
Jammer toch dat mensen steeds maar weglopen als ze je niet kunnen overtuigen.
Fikse kans dat het gewoon een prachtige rotsformatie is, maar ook daar ben ik zeer tevreden mee, verbaas me elke keer weer wat een prachtige vormen kunnen ontstaan op deze aarde, het maakt me elke keer weer blij op aarde te leven(ok ok, ik heb niet echt een ander vb, maar dat mag de pret niet drukken).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik waag een voorspelling, er wordt binnenkort duidelijk dat het niets is, en daarna gaan de gelovers hier nog jaaaaaaaren wellus wellus wellus dreinen.
Ofwel, 99,9% van de topics hier
Ik vind jou stiekem ook lief hoor.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik waag een voorspelling, er wordt binnenkort duidelijk dat het niets is, en daarna gaan de gelovers hier nog jaaaaaaaren wellus wellus wellus dreinen.
Ofwel, 99,9% van de topics hier
Zeker, vooral als de mores is dat feiten en argumenten minder waard zijn dan meningen en loze beweringen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Idd. Ik ervaar dat ook als bijzonder verstorend. Het komt de discussie niet ten goede.
Nou ben erg benieuwd naar de afmetingen... nu weten we nog niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:54 schreef erodome het volgende:
Ben benieuwd wat eruit komt na meer onderzoek, of het een verzonken menselijk iets is, een rotsformatie of wat anders...
Klopt! Zeker toen ik laatst een verschrikkelijk ongeluk meemaakte. Ik reed in mijn auto over de snelweg, toen ik recht voor mij een ongeluk zag gebeuren. Ik kon nog maar net stoppen, maar mijn leven flitste al aan me voorbij. Ik stapte snel uit en hielp de bestuurders uit hun auto's, net voordat deze met een geweldige ontploffing in brand vlogen. Het bleken Joodse mensen te zijn die me als dank voor hun redding een bar mitswa wilden laten doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker, vooral als de mores is dat feiten en argumenten minder waard zijn dan meningen en loze beweringen.
Ja onzin naar ONZ en de echte waarheid blijft op TRU.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eigenlijk moet ik er een topic over openen in ONZ he?
Dan blijft er weinig van TRU over ...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:25 schreef Bastard het volgende:
Ja onzin naar ONZ en de echte waarheid blijft op TRU.
Open er een topic over!quote:
Mwah, vermaak me hier ook geregeld kostelijk hoor. Zoals jullie b.v. serieus op het getroll van B. ingaan ... geweldigquote:
Die van doktor lupardi zekerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:23 schreef marcel-o het volgende:
de verhalen gaan rond dat t n nazi ufo zou kunnen zijn
Bijvoorbeeld, zou zomaar kunnen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:23 schreef marcel-o het volgende:
de verhalen gaan rond dat t n nazi ufo zou kunnen zijn
In de bron staat een linkje naar een stel foto's. Eentje daarvan laat een Zweedse krant zien, waar een kop op staat die het heeft over 87 meter diepte en 55 meter doorsnede. Een redelijk grote jongen, dus.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ben erg benieuwd naar de afmetingen... nu weten we nog niks eigenlijk.
Ja dat het een UFO zou kunnen wezen.. maar hoe groot dan?
Dat kan niet kloppen. De Millenium Falcon is maar 25,61 meter breedt (en 34,75 meter lang).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:39 schreef Maurice76 het volgende:
In de bron staat een linkje naar een stel foto's. Eentje daarvan laat een Zweedse krant zien, waar een kop op staat die het heeft over 87 meter diepte en 55 meter doorsnede. Een redelijk grote jongen, dus.
Misschien lijken de maten anders onder water? Als je in een zwembad kijkt lijken die strepen ook breder dan dat ze echt zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen. De Millenium Falcon is maar 25,61 meter breedt (en 34,75 meter lang).
Haha, ik mag toch hopen dat die onderzoekers annex schattenjagers wel weten hoe ze de sonar moeten aflezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien lijken de maten anders onder water? Als je in een zwembad kijkt lijken die strepen ook breder dan dat ze echt zijn.
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
Als je zinkt.. kun je dan als boot 300 meter doorglijden?
Afhankelijk van hoe sterk de stroming ter plaatse is, kan het ook zijn dat het schip nog enige tijd wordt meegesleurd? Overigens vind ik die afbeeldingen van die cirkelvormige ironclads wel imposant. Had er weleens van gehoord, maar nog nooit afbeeldingen van gezienquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:23 schreef Bastard het volgende:
Als je zinkt.. kun je dan als boot 300 meter doorglijden?
Nee.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want je bent talloze keren gezonken?
En hoe veel de bodem helt, de zinksnelheid en hoek. Sommige schepen die bv met hout geladen waren of van hout waren zijn nauwelijks zwaarder dan water.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe sterk de stroming ter plaatse is, kan het ook zijn dat het schip nog enige tijd wordt meegesleurd? Overigens vind ik die afbeeldingen van die cirkelvormige ironclads wel imposant. Had er weleens van gehoord, maar nog nooit afbeeldingen van gezien.
Hoe bedoel je? Het schip versleept door stroming of het spoor door stroming gemaakt? Eerste ja, tweede nee, zou eeder sediment in een soort duin vormen of een gat.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:53 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
Referentie materiaal.
Ik ben geen expert, maar kan zo'n slipspoor niet door stroming komen?
JAMMER!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:56 schreef Bastard het volgende:
Omdat het komkommertijd is
bron
[ afbeelding ]
http://www.oceanexplorer.se/index.html
Ja, of het riekt naar een ander luchtje..het onwelriekende luchtje van een beer/doof-pot..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
JAMMER!
Een wetenschapper, een hightech schip, ze haalden het niet boven, stuurden geen submarine camera, en heel simpel, namen de gps coördinaten niet op.
Riekt dan dus m.i. ook naar HOAX !
UNFO.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Unidentified Fallen Object misschien Of een USO Unidentified Sunken Object.
Ik zal mijzelf iets afzwakken, de 1e reactie, waarom :quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef Maron het volgende:
Ja, of het riekt naar een ander luchtje..het onwelriekende luchtje van een beer/doof-pot..
Quote is uit de OPquote:maar ik stel mijn gegevens aan iedere wetenschapper beschikbaar die er verder onderzoek naar wil doen.'
Wordt wellicht vervolgd dus.
Het is maar hoe je het zietquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat het dus meer op een UFO lijkt dan op een rotsformatie!
Als jij denkt dat de natuur dit soort mooie vormen toevallig zo maakt heb je het gewoon mis.
Waarom lijkt het dan op zo'n Falcon? Iedereen ziet het.
De Novogrod was wel een cool schipquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:14 schreef Bill_E het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De site is nogal commercieel :
http://www.oceanexplorer.se/index.html
Niet, dat zijn duidelijk standbeelden gemaakt ter verering van de aliens die hier als god rondliepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |